Komunikacia len s RJ prístrojovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Komunikacia len s RJ prístrojovky
Audi A8 Kod motora ABZ.
S Vagom sa dá spojiť len RJ prístrojovky iné jednotky nenalezeny. Motor funguje jak má. Podľa schemy napr. v ESI je vývod do diag konektora cez imobilizér. Vedenia som premeral (podľa ESI) ale aj tak tomu nerozumiem prečo nie je komunikačné vedenie aj s RJ motora do diagnostického konektora?Čo mám ešte pomerať?
Vďaka
S Vagom sa dá spojiť len RJ prístrojovky iné jednotky nenalezeny. Motor funguje jak má. Podľa schemy napr. v ESI je vývod do diag konektora cez imobilizér. Vedenia som premeral (podľa ESI) ale aj tak tomu nerozumiem prečo nie je komunikačné vedenie aj s RJ motora do diagnostického konektora?Čo mám ešte pomerať?
Vďaka
podla kodu motora je to A8 1994-1998 a v tomto aute pristrojovka nema nic spolocne s imobilizerom. Urcite by som skusil aj iny diagnosticky system. Je mala pravdepodobnost aby nekomunikovali ine moduly, ktorych je v tomto aute dost ( ABS, Klima, radio, central a podobne )
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Ono to mi to fungovalo ale prestalo to. Troška sa to poničilo po nehode a ucvaklo tam dráty. A keď som ich zapojil podľa ESI už to nejde. Zostal mi nezapojený modrý kabel zo svorkovnice A7 -riadiaca jednotka motora. Netuší niekdo kam patrí? Nebola by podrobná elektrická schéma zapojenia tohto modelu ? (RJ motora + prístrojovka+ automatická prevodovka)
Ďakujem za každú odpoveď.
Ďakujem za každú odpoveď.
Neposkytol by mi niekdo ešte podrobnejšiu schému zapojenia ohľadom komunikácie - diagnostiky ( motor abz) . Ten kábel čo spája RJ motora s imobilizerom (imobilizer umiestnený v prístrojovom paneli?) sa využíva aj na komunikáciu pri diagnostike? Podľa schémy či už v Esi alebo tu umiestnenej už nie je vedený další kábel ohľadom komunikácie.A keď tento kábel ( s pinu A7 riadiacej jednotky) je odpojený motor beží bez problémou ale bez imobilizera by asi nemal bežať...
Ďakujem za každú odpoveď.
Ďakujem za každú odpoveď.