
Padání výkonu na 1z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Padání výkonu na 1z
Cawec mám Audi 80 b4 1.9tdi a řeším už delší dobu jeden problém a nevím už co dál.Když je motor ohřátý zhruba na 90 tak když podržím plný plyn na trojku a jedu tak 85-90 tak mi spadne výkon,to samé 4 a 5,ale 1 a 2 to nedělají.Zkontroloval jsem podtlakové hadice a vyměnil turbo a na diagnostice mi to řeklo jen sporadickou chybu,že je něco s předstřikem a pořád to dělá.Už nevím čím to je!!!
Porad te mi prosím a předem díky

Tak tohle jsem řešil na svém Toledu , taky 1Z, tak při 90 na popslední tři kvalty si to ubralo( snížil se výkon). Na diagnostice to hlásilo sporadickou chybu počátku předvstřiku. Měnilo se všechno možný : N75, hadičky, 2x se dávala nová váha vzduchu, kontrolovala se regulace turba, hadice od turba , IC a na nic jsme nemohli přijít. Mysleli jsme si, že chyba bude v čerpadle, tak se nejdřív vyměnil ventil regulace předvstřiku a protože závada byla pořád stejná, tak jsme vyměnili nakonec celý čerpadlo, ale nic. Tak nakonec jsme vyměnili řídící jednotku - a bylo po problému - dělala to řídící jednotka.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Odpovědi: 0
Vzhledem k tomu že počátek vstřiku je regulován elektronicky a využívá se tlaku v čerpadle, mohlo by se jednat o nedostatek paliva v čerpadle, to by způsobilo že nejde natočit počátek vstřiku tak jak je požadováno a padne do nouzového režimu. Koukni na sací koš jestli jdou volně profouknout ventilky, hlavně ten co vede k čerpadlu.
More Power by me TDi Power
Chlapi tak jsem ted zkoušel jednu věc,nachal jsem tam 3 a plynule přidával plyn.Otáčky šli až do 5000 a měl jsem tam na 3 tak 125km/h a žádný výpadek!A pak to samé ale hned jsem tomu naložil a jak vylezli otáčky na 4000 tak to zase stáhlo výkon.Takže tam musí jít málo nafty asi,jinak si to neumím představit.Zítra tam zkusím dát jiný palivový filtr a zkusím co to udělá.Tak zatím čawec 
