souhlas s Kuou mám jí vrtanou a rozdíl je trošku znátKuba píše:Nemáš úplně tak pravdu, váha vzduchu zajišťuje - pokud je vše ostatní těsné a o.k. - nízkou kouřivost za jakýchkoliv podmínek, tedy např. i při prudkym sešlápnutim plynu v nízkejch otáčkách. Pokud váha vzduchu - i za cenu nepatrného zvýšení kouřivosti - řídící jednotce nahlásí o něco vyšší prútok vzduchu než který motor fakticky momentálně dostává, zvýší se i momentální množství vstřikované nafty a motor má vyšší OKAMŽITÝ výkon.TDI tech píše:Neviem co spekulujes s tymy vahamy z 2.5TDI a 1.8T. Vobec si tym nepomozes pretoze aj tak musis odladit soft na nich. To ze dava viac neznamena ze je to lepsie. Uz si sa zamyslel nad tym ako sa to bude spravat v prechodovych rezimoch? V strednych a vysokych otackach bude zvysena dymyvost kedze RJ bude do valcov nalkievat naftu do takeho mnozstva vzduchu ktore tam vlastne v skutocnosti nieje. Tymto riesenim iba ojekabatis RJ motora aby si myslela ze je nieco naviac co tam v skutocnosti fyzicky nieje. Tak ako pise Subz3ro _tdi bez optimalizacie softu k danej vahe to narobi viac skody ako uzitku. Bud tam nechaj to co tam byt, alebo daj optimalizovat soft k tomu co tam chces dat, alebo daj spravit MAF off a budes mat dosmrti klud.
Výsledek: motor je pružnější, lépe reaguje na náhlé požadavky prudké akcelerace a hlavně má vyšší točivý moment při nižších otáčkách - povidám - i za cenu mírného zvýšení kouřivosti, pokud se to nepřežene.
Důkaz: teorie splaovacích motorů, termodynamika, a nebo.....prosté provrtání váhy vzduchu BOSCH aby čidlem protékalo více vzduchu = každý pak potvrdí lepší vlastnosti motoru hlavně dole !!!!!!!!!
PROTO řešim váhu vzduchu, proto hledám tu, která dodává o něco více - jinými slovy řečeno má oproti na emise otimalizovaném originálu např. křivku poměru vzuch/množství nafty posunutou o něco výše.
Váha vzduchu z 2,5 TDI do 1,9 TDI ????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
Jak už jsem psal jinde, z FSI benzina dávat váhu do TDI je riziko. Nikdo nezná jakou má křivku. Diesel nemá škrtící klapku a saje daleko víc vzduchu než benzín. Ta váha z benzinu bude dávat míň, hlavně dole ty ale potřebuješ pravej opak, dole víc nafty. Vlastně bys měl jinou vahou oblbnout omezení kouřivosti v nízkejch otáčkách.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
a kdo tu řeší FSI?Dani34el píše:Jak už jsem psal jinde, z FSI benzina dávat váhu do TDI je riziko. Nikdo nezná jakou má křivku. Diesel nemá škrtící klapku a saje daleko víc vzduchu než benzín. Ta váha z benzinu bude dávat míň, hlavně dole ty ale potřebuješ pravej opak, dole víc nafty. Vlastně bys měl jinou vahou oblbnout omezení kouřivosti v nízkejch otáčkách.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To KUBA:
a nemas takto nahodou sportovy filter? JA ked som ho mal na 2,5tdi tak som vah menil asi 5ks, ked som ho vyhodil,tak odvtedy bol pokoj
a nemas takto nahodou sportovy filter? JA ked som ho mal na 2,5tdi tak som vah menil asi 5ks, ked som ho vyhodil,tak odvtedy bol pokoj
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
presne toto mozem potvrdit ! a kazda bola mastna bola jak rezen. ja som pochoval len 3lubomt píše:To KUBA:
a nemas takto nahodou sportovy filter? JA ked som ho mal na 2,5tdi tak som vah menil asi 5ks, ked som ho vyhodil,tak odvtedy bol pokoj

SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Sportovní filtr nemám. U tý jedný váhy jsme dneska ještě zkusili dozadu provrtat díru a provizorně na ní "nalepit" něco jako trychtýř ( naštěstí nevlítnul do sání...no :- ) ) Výsledek: Auťák táhne od 1200 otáček a halvěn reaguje skoro okamžitě na sešlápnutí plynu, to jsem s vahami PIERBURG ani STARLINE neměl.lubomt píše:To KUBA:
a nemas takto nahodou sportovy filter? JA ked som ho mal na 2,5tdi tak som vah menil asi 5ks, ked som ho vyhodil,tak odvtedy bol pokoj
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
to dělá už jen ta díra ideál je 5mm ale nedoporučuju to dělat půjde do kopru dřív než normálně...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
subz3ro_tdi- Ale to co říkáš ty s tou regulací křivky je sice hezké ale za podmínkou že ti odejde čerpadlo po půl roce a nebo turbo.. Jestli chceš si přidávat na naftě tak ti bohaťe stačí si natáhnout kabely od čerpadla ze svorkovnice z 2 a 3 pinu dovnitř a mezi ně naletovat potenciometr a přidáváš si naftyx kolik chceš až do nouzáku ale jak říkám za podmínkou že ti odejde čerpadlo... Tyto spekulace jsou o ničem ve finále zjistíš že tím že ty tady teď ušetříš a vyhoníš pár koníků tak po čase tě to vyjde i dráž nežli nějaká kloudná ůprava map
Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Přestavba na PD ASZ
mě dávala pod požadavek, tak sem provrtal, vyčistil a už rok dává nad a OKLadas píše:to dělá už jen ta díra ideál je 5mm ale nedoporučuju to dělat půjde do kopru dřív než normálně...

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Ja som mal zalozenu vahu na 1,9 tdi pd ani neviem z coho. Jeden mi tvrdil, ze z benzinu, iny, ze z 2,5 tdi. Ma na sebe z boku tu diodu. Pri zabere dava skoro 2x viac. Pri sliapnuti to auto slo o poznanie lepsie, ale zdochlo v 3500 - 4000 ot. Lebo ukazovala dlho max hodnotu a RJ hodila mini nudzovy rezim. Stacilo preradit a slo sa dalej. Horsie vsak bolo, ze auto pri normalnej jazde trhlo pri preradeni, pri nizkych otackach , trebars pri jazde v kolone zacalo sklbat s celym autom. Doslova pri preradeni som musel ist, tak aby po preradeni hore bol plyn stlaceny a auto stale zrychlovalo, vtedy nebolo citit trhnutie, lebo som pochopitelne siel dalej ako sialenec
. Inak je fajn, kto ma zaujem skusit napr. v BA nech sa ozve
. Za nejaku sumu poslem aj na dobierku 


