Měl jsem 85kw AJM v B5 a kromě jednoho padání nafty a žhaviček OK. Koupil jsem ho na cca. 350000 a prodal něco kolem 420000 a brumlal jak když vyjel z fabriky. Není to o motoru ale o tom kdo s tím jezdí a těsnění pod hlavou je spíš běžná závada. Písty praskaly podtáčení motoru prý....
Bral bych ho klidně znovu ale 96kW je lepších no i když já už mám teď 2.0 TDI...
Já měl 85.Kw TDI v Golfu IV r.v.1999, když jsem to koupil najeto 160.tis km, najel jsem s tím cca.30.tis km a bez problému, už bych to ale nechtěl, v zimě hlučné starty jak BVP a problémy s řazením 2 (za studena).
Nyní mám 81.Kw TDI, sice menší krot.moment vyšší spotřeba (nemá 6) ale kulturnější chod, podle mě pokud PD tak jedině 96.Kw nebo 74.Kw 4x4
vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Berete to moc vážně...hold 2.0tdi má víc problémú ale proto by jsem ho zas tak neodsuzoval...Když si někdo koupí auto tak by měl počítat s tim že se na něm prostě něco po..re
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
jear ewing píše:Já měl 85.Kw TDI v Golfu IV r.v.1999, když jsem to koupil najeto 160.tis km, najel jsem s tím cca.30.tis km a bez problému, už bych to ale nechtěl, v zimě hlučné starty jak BVP a problémy s řazením 2 (za studena).
Nyní mám 81.Kw TDI, sice menší krot.moment vyšší spotřeba (nemá 6) ale kulturnější chod, podle mě pokud PD tak jedině 96.Kw nebo 74.Kw 4x4
chceš povedať že ta 81kw ma menšiu spotrebu ako to PD ? ja som mal oboje ale PD tak min. o liter viac
Spotřeba PD,
mě 85.Kw TDI (AJM) bralo cca 5,3.l / 100.km, jezdil jsem ale hodně dálky a navytáčel jsem ho tolik jako nyní 81.Kw TDI (ASV) Ale PD má brutální zátah, od těch 1500-3000.ot min je to pěkný odpich hlavně na 2.
Snad je ty nové dieslové motory od Toyoty 2.2 DCAT jedou lépe, to dvojite přeplňování se chová jako přeplňovaný benzín. http://magazin.auto.cz/testy/toyota-aur ... zatim.html
vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......[/quote]
A změna je doufám k lepšímu?
Právě o ní přemýšlim, že bych si auto s tímto motorem koupil.
vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
A změna je doufám k lepšímu?
Právě přemýšlim že bych si auto s tímto motorem koupil.
vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
A vrsek je stejnej? a co vstriky a turbo? Jen by me zajimalo cim ma 96 vetsi vykon,jestli jen soft nebo i HW? Nepredpokladam, ze diky spodku zvysil vykon? Jen tak pro zajimavost..
vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
A vrsek je stejnej? a co vstriky a turbo? Jen by me zajimalo cim ma 96 vetsi vykon,jestli jen soft nebo i HW? Nepredpokladam, ze diky spodku zvysil vykon? Jen tak pro zajimavost..
81 kW klasika s rotačkou 6/100,pd 85 kW 7,2-zase ty moje sharani,jsem na ně nemocnej,ale chtěl jsem místo 1 modelu pd, a po praktické zkušenosti mohu říct,ře se mi za 7 nebo 8 litrů nafty vlétě podotýkám nechce jezdit,kolik to žere,když teď mrzne?