Tu vervu jsem vzal jednou a už nikdy.Myslel jsem,že mi motor vyskočí z podkapoty.Jezdím na OMV,přídám VIFa a jsem spokojen.pasat píše:Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!!maros261177 píše:Ja tankujem na Polskom Orlene tu ich vervu diesel + vif a dnes pri mínus 16 bez problémov ...na pol otacky to naskocilo a ani to velmi nehrkalo... proste pohodkaUž se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C
Zamrzlá naft HELP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Měním palivák po 15 se všema filtrama a olejemDOLPH píše:Bugs.Bunny píše:Stále odmítáš pochopit, že i po 300km může být filtr zacpaný. 60000km je interval výměny, ale pokud natankuješ nějaký bordel v naftě je filtr ucpaný.jear ewing píše: Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku)
U nás také počítáme každou korunku a proto nakupujeme kvalitní filtry za velice pěkné ceny.
že máš chuť se rozčilovat.prostě ne!filtr se má mětit po 6O OOOkm a hotovo.když má najeto jen 10 000km,tak logicky musí být čistý.
sice to nechytlo,ve filtru humus,každý druhý si tady stěžuje na nekvalitní naftu a na to,že do těch cisteren lejou kdoví co,ale ne,je čistý!ještě tady dá dokonce i fotku,jaké sračky s toho filtru vylil.....
až mu "vyčistí" i čerpadlo a vstřiky...........
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
adetivum při předávkování není na škodu,nemá to ani vliv na cukání popř.zhasnutí motoru,palivák dávám vždy před zimou,asi po 20 tis. km,a vždy než ho naleju naftou,dám mu jednu odměrku VIFu NO problémGolfisko píše:Já dnes platil 155,-
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Tak to by stálo podél silnice 90 procent všech nafťáků. Naopak začínám mít dojem, že je lepší se na to vykašlat, než utrácet čas a peníze za pokusy s naftou a aditivama.valchaaa píše:Pokud někomu při těchto mrazech cca -20 C nezamrzá nafta kterou koupí na čerpačce a sám si ji neadituvuje tak je to jen dílo náhody bohužel.
Oct asv 2000, DieselPower
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Ja tu Vervu tankujem uz asi poslednych 40 000 km v Poľsku (DUKLA) stále na tej istej benzinke a doteraz ani najmenší problém... a dnes rano -20 na drc a motor hneď od začiatku beží hladko...Deivid píše:Tu vervu jsem vzal jednou a už nikdy.Myslel jsem,že mi motor vyskočí z podkapoty.Jezdím na OMV,přídám VIFa a jsem spokojen.pasat píše:Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!!maros261177 píše:Ja tankujem na Polskom Orlene tu ich vervu diesel + vif a dnes pri mínus 16 bez problémov ...na pol otacky to naskocilo a ani to velmi nehrkalo... proste pohodkaUž se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
to zas ne, nikdy sem neaditivoval, a s naftou problém při startech nemám vůbec..
Pravda, že sem jezdil jeden čas na V-Power, a v těchto dnech zkouším Vervu.
Spíš je potřeba minimálně odvodnit ten filtr - pokud by to zmrzlo v nádrži, tak to chytne a vrčí (jede to z filtru), až pak by to zdechlo. A když to nenastartuje vlivem rosolovité nafty, tak je to ve filtru a to spíš proto, že je tam nachytná zmrzlá voda - led.
R
Pravda, že sem jezdil jeden čas na V-Power, a v těchto dnech zkouším Vervu.
Spíš je potřeba minimálně odvodnit ten filtr - pokud by to zmrzlo v nádrži, tak to chytne a vrčí (jede to z filtru), až pak by to zdechlo. A když to nenastartuje vlivem rosolovité nafty, tak je to ve filtru a to spíš proto, že je tam nachytná zmrzlá voda - led.
R
-
Petr Kašpar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
rafinerie dělaj naftu letní a zimni, a zavážejí je na pumpy při změnách ročního období, a v té zimní už od nich něco málo je,adetivem se zvyšuje cetanové číslo,pak jsou ty starty v dost mrazivejch ránech o dost hladší,a nafta i lépe zahoří ,a to těžkopádné třískání motoru,kdy je lyšet každej válec,není takové a jestli spotřebuji 2 plechovky adetiv-350-400 kč za jednu zimu,tak to není ještě konec světa,a za tyhle peníze s rosolem před palivovým filtrem nikoho z dálnice odtahovka nesvezevalchaaa píše:Rob píše:Spíš je potřeba minimálně odvodnit ten filtr - pokud by to zmrzlo v nádrži, tak to chytne a vrčí (jede to z filtru), až pak by to zdechlo. A když to nenastartuje vlivem rosolovité nafty, tak je to ve filtru a to spíš proto, že je tam nachytná zmrzlá voda - led.
R
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Zamrzlá nafta? Nebo něco jiného?
Ahoj, včera jsem si koupil passata 1,9tdi, 77kW r.v. 07, 66tis. Dnes chytil asi na podesáté a po 1,5 km "zdechnul". Po x tém pokusu nastartovat mi začal hlásit "tlak oleje, vypněte motor". Olej jsem dolil, ale problém pokračoval. Je to opravdu jen zmrzlá nafta, nebo se mám připravit na něco horšího??? Díky za jakoukoli odpověď....
VW Passat 1,9TDI 77kW, 2007
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Re: Zamrzlá nafta? Nebo něco jiného?
Vždy když déle točí starter se u podobných aut rozsvítí kontrola mazání.Jakub P píše:Ahoj, včera jsem si koupil passata 1,9tdi, 77kW r.v. 07, 66tis. Dnes chytil asi na podesáté a po 1,5 km "zdechnul". Po x tém pokusu nastartovat mi začal hlásit "tlak oleje, vypněte motor". Olej jsem dolil, ale problém pokračoval. Je to opravdu jen zmrzlá nafta, nebo se mám připravit na něco horšího??? Díky za jakoukoli odpověď....
Už se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C
... only S764