Zamrzlá naft HELP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

pasat píše:
maros261177 píše:Ja tankujem na Polskom Orlene tu ich vervu diesel + vif a dnes pri mínus 16 bez problémov ...na pol otacky to naskocilo a ani to velmi nehrkalo... proste pohodka
Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!! (LOL) Už se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C :?
Tu vervu jsem vzal jednou a už nikdy.Myslel jsem,že mi motor vyskočí z podkapoty.Jezdím na OMV,přídám VIFa a jsem spokojen.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

DOLPH píše:
Bugs.Bunny píše:
jear ewing píše: Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku ;) )
Stále odmítáš pochopit, že i po 300km může být filtr zacpaný. 60000km je interval výměny, ale pokud natankuješ nějaký bordel v naftě je filtr ucpaný.

U nás také počítáme každou korunku a proto nakupujeme kvalitní filtry za velice pěkné ceny. ;)

že máš chuť se rozčilovat.prostě ne!filtr se má mětit po 6O OOOkm a hotovo.když má najeto jen 10 000km,tak logicky musí být čistý.
sice to nechytlo,ve filtru humus,každý druhý si tady stěžuje na nekvalitní naftu a na to,že do těch cisteren lejou kdoví co,ale ne,je čistý!ještě tady dá dokonce i fotku,jaké sračky s toho filtru vylil.....

až mu "vyčistí" i čerpadlo a vstřiky........... (wallbash)
Měním palivák po 15 se všema filtrama a olejem
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

ja kupoval dnes VIF u Stangla cena 150kc nejlesi cena u nas nikde neni levnejsi
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Já dnes platil 155,- (noteeth)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Golfisko píše:Já dnes platil 155,- (noteeth)
adetivum při předávkování není na škodu,nemá to ani vliv na cukání popř.zhasnutí motoru,palivák dávám vždy před zimou,asi po 20 tis. km,a vždy než ho naleju naftou,dám mu jednu odměrku VIFu NO problém :D
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Pokud někomu při těchto mrazech cca -20 C nezamrzá nafta kterou koupí na čerpačce a sám si ji neadituvuje tak je to jen dílo náhody bohužel.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3729
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

valchaaa píše:Pokud někomu při těchto mrazech cca -20 C nezamrzá nafta kterou koupí na čerpačce a sám si ji neadituvuje tak je to jen dílo náhody bohužel.
Tak to by stálo podél silnice 90 procent všech nafťáků. Naopak začínám mít dojem, že je lepší se na to vykašlat, než utrácet čas a peníze za pokusy s naftou a aditivama.
Oct asv 2000, DieselPower
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Deivid píše:
pasat píše:
maros261177 píše:Ja tankujem na Polskom Orlene tu ich vervu diesel + vif a dnes pri mínus 16 bez problémov ...na pol otacky to naskocilo a ani to velmi nehrkalo... proste pohodka
Taky jsem nabral Verva diesel a přidal VIF a zamrzlo to při -10 C !!! Teď jsem se teprve dočetl, že Benzinu vlastnějí POLÁCI !!! (LOL) Už se tedy nedivím, že to zamrzlo, i když by to dle ČSN mělo vydržet min. -20 C :?
Tu vervu jsem vzal jednou a už nikdy.Myslel jsem,že mi motor vyskočí z podkapoty.Jezdím na OMV,přídám VIFa a jsem spokojen.
Ja tu Vervu tankujem uz asi poslednych 40 000 km v Poľsku (DUKLA) stále na tej istej benzinke a doteraz ani najmenší problém... a dnes rano -20 na drc a motor hneď od začiatku beží hladko...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Zapoměl jsem napsat že teď deset dnů stálo.Start v pohodě ale palivový fitr no škoda mluvit a to byl před zimou nový.
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

to zas ne, nikdy sem neaditivoval, a s naftou problém při startech nemám vůbec..

Pravda, že sem jezdil jeden čas na V-Power, a v těchto dnech zkouším Vervu.

Spíš je potřeba minimálně odvodnit ten filtr - pokud by to zmrzlo v nádrži, tak to chytne a vrčí (jede to z filtru), až pak by to zdechlo. A když to nenastartuje vlivem rosolovité nafty, tak je to ve filtru a to spíš proto, že je tam nachytná zmrzlá voda - led.
R
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Rob píše:Spíš je potřeba minimálně odvodnit ten filtr - pokud by to zmrzlo v nádrži, tak to chytne a vrčí (jede to z filtru), až pak by to zdechlo. A když to nenastartuje vlivem rosolovité nafty, tak je to ve filtru a to spíš proto, že je tam nachytná zmrzlá voda - led.
R
To zní rozumně.
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

Zrovna o víkendu jsem dělal filtr po asi 38tis odkaluju,tankuju jen u značk.pump,dávám vif-těď i trojnásobnou dávku a stejně ve filtru ani voda ani špína alesa mej sopel.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

valchaaa píše:
Rob píše:Spíš je potřeba minimálně odvodnit ten filtr - pokud by to zmrzlo v nádrži, tak to chytne a vrčí (jede to z filtru), až pak by to zdechlo. A když to nenastartuje vlivem rosolovité nafty, tak je to ve filtru a to spíš proto, že je tam nachytná zmrzlá voda - led.
R
rafinerie dělaj naftu letní a zimni, a zavážejí je na pumpy při změnách ročního období, a v té zimní už od nich něco málo je,adetivem se zvyšuje cetanové číslo,pak jsou ty starty v dost mrazivejch ránech o dost hladší,a nafta i lépe zahoří ,a to těžkopádné třískání motoru,kdy je lyšet každej válec,není takové a jestli spotřebuji 2 plechovky adetiv-350-400 kč za jednu zimu,tak to není ještě konec světa,a za tyhle peníze s rosolem před palivovým filtrem nikoho z dálnice odtahovka nesveze
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Jakub P
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 led 2010, 16:16
Odpovědi: 0

Zamrzlá nafta? Nebo něco jiného?

Příspěvek od Jakub P »

Ahoj, včera jsem si koupil passata 1,9tdi, 77kW r.v. 07, 66tis. Dnes chytil asi na podesáté a po 1,5 km "zdechnul". Po x tém pokusu nastartovat mi začal hlásit "tlak oleje, vypněte motor". Olej jsem dolil, ale problém pokračoval. Je to opravdu jen zmrzlá nafta, nebo se mám připravit na něco horšího??? Díky za jakoukoli odpověď....
VW Passat 1,9TDI 77kW, 2007
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Re: Zamrzlá nafta? Nebo něco jiného?

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Jakub P píše:Ahoj, včera jsem si koupil passata 1,9tdi, 77kW r.v. 07, 66tis. Dnes chytil asi na podesáté a po 1,5 km "zdechnul". Po x tém pokusu nastartovat mi začal hlásit "tlak oleje, vypněte motor". Olej jsem dolil, ale problém pokračoval. Je to opravdu jen zmrzlá nafta, nebo se mám připravit na něco horšího??? Díky za jakoukoli odpověď....
Vždy když déle točí starter se u podobných aut rozsvítí kontrola mazání.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“