Peugeot 406 2,0hdi problem

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kunas
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29 led 2010, 10:41
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Peugeot 406 2,0hdi problem

Příspěvek od kunas »

Zdravím mám motor2,0hdi 80kw.Auto občas nechce nastartovat a když nastartuje rožne se kontrolka motoru.Když jsem jej dal třikrát do autorizovaného servisu nikdy na nic nepřišli.Kontrola elektroinstalace nové palivové čerpadlo,ventilek turba,rele čerpadla.Tyto tři závady se vždy načtou.Po vymazání auto den jezdí a druhý den po několikátém nastartování opět nejde.Pak zas jezdí a oběví se to samé...Nemáte někdo nějakou zkušenost s tímhle problémem??Děkuji a přeji krásný den........
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A které čerpadlo se měnilo,hlavní nebo to v nádrži?Jinak doteky na snímačích..
nepropadat panice...
kunas
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29 led 2010, 10:41
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od kunas »

Měnilo se čerpadlo v nádrži jinak nevým jaké dotyky na snímačích máte na mysly....
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Může být vadný vstřikovač.
kunas
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29 led 2010, 10:41
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od kunas »

To je to právě že............Auto prostě když se vymažou závady bude celý den jezdit v pohodě a pak z ničeho nic nejde nastartovat.Po dlouhém startování chytne a rozsvítí se kontrolka motoru. Po pár dalších startech zhasne ............
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Taky často zlobí regulátor talku paliva na VT čerpadle. Divím se, že se na to v servise nazaměřili.
kunas
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29 led 2010, 10:41
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od kunas »

řešili to že na 406 zlobí elektrika prošli všechny svazky a nic nenašli pak řešili relatko od čerpadla ventilek turba a čerpadlo v nádrži.To vše na tři pokusy s tím že to už nedělá...Ale problém se objevil znovu.Výpis závad z ř.j.byl kolem těhdle tří věcí.....
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Když to zase nepůjde nastartovat, tak se zaměř, na to, jestli ti bzučí čerpadlo v nádrži. Mělo by fungovat už při zapnutí klíčku na 2. polohu.
Pokud bzučí, tak bych to hledal v regulátoru tlaku. Bazmek, tuším, za 4000kč.
kunas
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29 led 2010, 10:41
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od kunas »

čerpadlo bzučí.Mysleli si že se přidírá tak ho vyměnili....
Uživatelský avatar
Pavlucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 26 říj 2009, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Sudety

Příspěvek od Pavlucha »

taky bych se podíval na ten DRV ventil,jak je psáno výš
Obrázek
Peugeot 406 2.0 HDi RHS FAP Off
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

dhfool píše:Když to zase nepůjde nastartovat, tak se zaměř, na to, jestli ti bzučí čerpadlo v nádrži. Mělo by fungovat už při zapnutí klíčku na 2. polohu.
Pokud bzučí, tak bych to hledal v regulátoru tlaku. Bazmek, tuším, za 4000kč.
jsou dve varianty, jedno je drahy i s plovakem, druhy se da koupit samostatne kolem 1500,-
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Peete píše:
dhfool píše:Když to zase nepůjde nastartovat, tak se zaměř, na to, jestli ti bzučí čerpadlo v nádrži. Mělo by fungovat už při zapnutí klíčku na 2. polohu.
Pokud bzučí, tak bych to hledal v regulátoru tlaku. Bazmek, tuším, za 4000kč.
jsou dve varianty, jedno je drahy i s plovakem, druhy se da koupit samostatne kolem 1500,-
Já myslel ten regulátor, né čerpadlo :)
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Tohle chce na diagnostiku a kontrolovat živý data. A taky někoho kdo ví, vo co go.
To může být reg. ventil, snímač tlaku, ale taky jen kontakt.
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Ahoj,
take bych potreboval poradit ohledne HDIcka. Typ motoru myslim RHZ. Kamaradovo Xantie prestala zniceho nic startovat. Jeden den prijel a rano uz nenastartoval. Auto stalo venku a bylo cca -19.
Starter toci ale z vyskotlakeho cerpadla neleze nic. Sem tam neco kapne. Podavaci cerpadlo z nadrze tlaci. Je mozne ze by se neco v cerpadle (jestli zamrzlo) ustrihlo? Co ma jeste vliv na to jestli cerpadlo tlaci? Necha se nejakym zpusobem odzkouset DRV ventil? Je mozne ze by pres nej vse proteklo zpet? Auto mel i na dagnostice a udajne ma byt vadny vysokotlak? (Je divne ze pred tim jezdilo auto bez problemu) Co ma jeste vliv na to aby z cerpadla lezl tlak. Nemam lexii tak bych potreboval spis co kde zmerit nebo odzkouset.

Diky.
HonzaZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 27 úno 2009, 22:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od HonzaZ »

Jak vypadá palivový filtr? Není ucpán parafínem ze zmrzlé nafty?
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“