SDi + trysky z 81kw TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petr1.9SDi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 led 2010, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Petr1.9SDi »

To by mě právě zajímalo, jestli to takhle kouří furt a nebo jenom s plynem na podlaze... nejezdim pořád na plnej, tak kdyby si to takhle zahulilo jenom při předjíždění nebo v kopci tak je mi to jedno :D
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Petr1.9SDi píše:Mno tenhle pán tam má údajně i nějaký soft... zkusim to bez softu, pokud to bude extrém, tak se zeptám tetičky z technický jestli je schopná zařídit emise :D a když ne tak půjdou trsky 66kw... :)
jen pro info sdi ma stejny trysky jak tdi 66kw AGR takze tak :)
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
4MOTION
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 08 led 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od 4MOTION »

Na 81kw su trisky 190/300: 150P520 a na SDI 220/300: 150P874 niesu potom u SDI vykonejsie trisky?
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

No smoke, no fun:-D Ja bych dal ty trysky 81kw+ chip
Petr1.9SDi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 led 2010, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Petr1.9SDi »

Jo? určitě jsou stejný? jeden člen seat-fora, psal, že měnil za 66kw TDi a že to jelo líp... Zkusim udělat ty trysky + sání až nebude venku taková kosa a když to bude hróóózný, tak to všechno vyndám a dám chip.
Petr1.9SDi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 led 2010, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Petr1.9SDi »

cacinek píše:No smoke, no fun:-D Ja bych dal ty trysky 81kw+ chip
To si nemyslím... jezdím s tím autem každej den do školy, chci ten upgrade jenom abych si byl trochu jistější při předjíždění a nemusel se tahat za kamionama když jsou kratší rovinky...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Petr1.9SDi píše:
cacinek píše:No smoke, no fun:-D Ja bych dal ty trysky 81kw+ chip
To si nemyslím... jezdím s tím autem každej den do školy, chci ten upgrade jenom abych si byl trochu jistější při předjíždění a nemusel se tahat za kamionama když jsou kratší rovinky...
SDI ma trysky stejný jak TDI ale jen to 50kw AGP, ASY 47kw ne. Pouhou upravou softu tomu naložis a bude hulit jak svině, na kouř trysky menit nemusís :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pokud budeš řešit 81kW trysky, tak dej už euro3, jsou o něco menší, jak euro2.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Petr1.9SDi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 led 2010, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Petr1.9SDi »

Zdeněk M píše:
Petr1.9SDi píše:
cacinek píše:No smoke, no fun:-D Ja bych dal ty trysky 81kw+ chip
To si nemyslím... jezdím s tím autem každej den do školy, chci ten upgrade jenom abych si byl trochu jistější při předjíždění a nemusel se tahat za kamionama když jsou kratší rovinky...
SDI ma trysky stejný jak TDI ale jen to 50kw AGP, ASY 47kw ne. Pouhou upravou softu tomu naložis a bude hulit jak svině, na kouř trysky menit nemusís :D
Ale já chci pokud možno aby to kouřilo co nejmíň (crazy) No Smoke No Fun zas tak neuznávám :D Chci, aby to jenom trošku líp jelo, ono když máš 47kw, tak každej koník navíc je opravdu znát. A říkal jsem si, že výměna trysek bude lepší než chip, protože tryskama udělám i údržbu a přecejenom už mám najeto 200tis.
Kornout píše:Pokud budeš řešit 81kW trysky, tak dej už euro3, jsou o něco menší, jak euro2.
Jo, takže s těma Euro 3 by to mělo i míň kouřit? Nejsem zrovna expert v oboru (crazy) :D
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Abys měl větší výkon bez kouře , potřebješ dostat do motoru víc vzduchu . . . jak to chceš udělat na motoru bez turba? Maximálně zprůchodnit sání a výfuk , víc tady nevymyslíš . . . Pokud přeladíš sání na vyšší otáčky , přijdeš o točivej moment odspodu .
Takže zlikvidovat EGR , katalyzátor , zprůchodnit výfuk ( tady by mohl fungovat i rezonátor ) fortunkou doladit kanály v hlavě a sací svody. Pak lehce přidat na naftě . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Petr1.9SDi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 led 2010, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Petr1.9SDi »

Neříkám bez kouře, vim, že to bude kouřit, ale pokud to s těma tryskama z TDI EURO3 bude kouřit míň, tak tam udu schánět ty a ne ty z EURO2...
A nechci žádný extra výkony, vim, že z SDi to prostě dostat nejde, chci jen trošku víc než to má teď.
EGR ten samozřejmě zrušim, ale výfuk ten nechám jak je, kat. tam prostě zůstane.
A můžeš se nějak blíž vyjádřit k tomu sání? To jsem si chtěl totiž udělat... Proč bych přišel o točivej moment odspodu?
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

U atmosférických motorů se využívá rezonančních jevů v sání pro lepší plnění motoru. Toto dobře funguje jenom v určitým rozmezí otáček ( otáčky největšího točivýho momentu ). Pokud sání naladíš na vyšší otáčky , budeš mít vyšší výkon . Ale bude menší max. točivý moment a bude ve vyšších otáčkách. Tohoto dosáhneš zkrácením trubek mezi rezonanční komorou a hlavou .
Bohužel u přímýho vstřiku má sací kanál u ventilu tvar spirály ( pro dosažení tangenciálního víření - má větší odpor , než přímý kanál ) . Takže motor s přímým vstřikem má nižší výkon , než komůrkovej stejnýho objemu ( a navíc komůrkáč nepotřebuje tak velkej přebytek vzduchu ) .
V každým případě bych vyčistil sací kanály a ventily , díky EGR budou zanesený karbonem . ( abys se dostal alespoň na těch sériových 47kW )
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Petr1.9SDi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 led 2010, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Petr1.9SDi »

Supr, díky za radu :)

Ale kde se nechází ta rezonanční komora? Já chtěl prostě vyndat filtrbox a před masku dát kónusovej filtr a trubkou to vést až k sání... - to teda považuješ za blbost?
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Petr1.9SDi píše:Supr, díky za radu :)

Ale kde se nechází ta rezonanční komora? Já chtěl prostě vyndat filtrbox a před masku dát kónusovej filtr a trubkou to vést až k sání... - to teda považuješ za blbost?
Ta rezonanční komora je v sacích svodech ( to , z čeho jdou sací trubky do hlavy ) , je to součást svodů. Kónusovej filtr není blbost , ale spíš bych to upravil tak , aby fungovalo náporový sání. Počítej s tím , že bude hlučnější sání .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Petr1.9SDi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 29 led 2010, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Petr1.9SDi »

S tím počítám, že bude hlučnější sání, to vím...
Náporový sání? Nevím co si pod tím přdstavit... chtěl jsem udělat před maskou nebo nárazníkem (zkrátka před nějakou dírou aby tam šel vzduch) takovou jakoby kapsu, ve které by byl ten filtr, ta "kapsa" by těsnila vzduch od motoru, aby to nesálo teplý vzduch od motoru a zároveň aby chytala co nejvíc vzduchu k tomu filtru.

http://img684.imageshack.us/img684/1712/sn6l.png

Tady je link na komplet sání mého motoru a já bych chtěl vlastně od součástky č.4 vsét už jenom trubku k filtru. A ty jsi myslel nejspíš abych vyčistil součástku č.1, že jo? Tím bylo myšleno to sání, že?

A ještě kam bych mě potom umístit čidlo na snímání teploty nasávaného vzduchu? zhruba do půlky sání jako je teď, nebo může být i těsně před součástkou č.4?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“