
SDi + trysky z 81kw TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29 led 2010, 22:46
- Bydliště: Roudnice nad Labem
jen pro info sdi ma stejny trysky jak tdi 66kw AGR takze takPetr1.9SDi píše:Mno tenhle pán tam má údajně i nějaký soft... zkusim to bez softu, pokud to bude extrém, tak se zeptám tetičky z technický jestli je schopná zařídit emisea když ne tak půjdou trsky 66kw...

MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29 led 2010, 22:46
- Bydliště: Roudnice nad Labem
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29 led 2010, 22:46
- Bydliště: Roudnice nad Labem
SDI ma trysky stejný jak TDI ale jen to 50kw AGP, ASY 47kw ne. Pouhou upravou softu tomu naložis a bude hulit jak svině, na kouř trysky menit nemusísPetr1.9SDi píše:To si nemyslím... jezdím s tím autem každej den do školy, chci ten upgrade jenom abych si byl trochu jistější při předjíždění a nemusel se tahat za kamionama když jsou kratší rovinky...cacinek píše:No smoke, no fun:-D Ja bych dal ty trysky 81kw+ chip

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29 led 2010, 22:46
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Ale já chci pokud možno aby to kouřilo co nejmíňZdeněk M píše:SDI ma trysky stejný jak TDI ale jen to 50kw AGP, ASY 47kw ne. Pouhou upravou softu tomu naložis a bude hulit jak svině, na kouř trysky menit nemusísPetr1.9SDi píše:To si nemyslím... jezdím s tím autem každej den do školy, chci ten upgrade jenom abych si byl trochu jistější při předjíždění a nemusel se tahat za kamionama když jsou kratší rovinky...cacinek píše:No smoke, no fun:-D Ja bych dal ty trysky 81kw+ chip


Jo, takže s těma Euro 3 by to mělo i míň kouřit? Nejsem zrovna expert v oboruKornout píše:Pokud budeš řešit 81kW trysky, tak dej už euro3, jsou o něco menší, jak euro2.


Abys měl větší výkon bez kouře , potřebješ dostat do motoru víc vzduchu . . . jak to chceš udělat na motoru bez turba? Maximálně zprůchodnit sání a výfuk , víc tady nevymyslíš . . . Pokud přeladíš sání na vyšší otáčky , přijdeš o točivej moment odspodu .
Takže zlikvidovat EGR , katalyzátor , zprůchodnit výfuk ( tady by mohl fungovat i rezonátor ) fortunkou doladit kanály v hlavě a sací svody. Pak lehce přidat na naftě . . .
Takže zlikvidovat EGR , katalyzátor , zprůchodnit výfuk ( tady by mohl fungovat i rezonátor ) fortunkou doladit kanály v hlavě a sací svody. Pak lehce přidat na naftě . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29 led 2010, 22:46
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Neříkám bez kouře, vim, že to bude kouřit, ale pokud to s těma tryskama z TDI EURO3 bude kouřit míň, tak tam udu schánět ty a ne ty z EURO2...
A nechci žádný extra výkony, vim, že z SDi to prostě dostat nejde, chci jen trošku víc než to má teď.
EGR ten samozřejmě zrušim, ale výfuk ten nechám jak je, kat. tam prostě zůstane.
A můžeš se nějak blíž vyjádřit k tomu sání? To jsem si chtěl totiž udělat... Proč bych přišel o točivej moment odspodu?
A nechci žádný extra výkony, vim, že z SDi to prostě dostat nejde, chci jen trošku víc než to má teď.
EGR ten samozřejmě zrušim, ale výfuk ten nechám jak je, kat. tam prostě zůstane.
A můžeš se nějak blíž vyjádřit k tomu sání? To jsem si chtěl totiž udělat... Proč bych přišel o točivej moment odspodu?
U atmosférických motorů se využívá rezonančních jevů v sání pro lepší plnění motoru. Toto dobře funguje jenom v určitým rozmezí otáček ( otáčky největšího točivýho momentu ). Pokud sání naladíš na vyšší otáčky , budeš mít vyšší výkon . Ale bude menší max. točivý moment a bude ve vyšších otáčkách. Tohoto dosáhneš zkrácením trubek mezi rezonanční komorou a hlavou .
Bohužel u přímýho vstřiku má sací kanál u ventilu tvar spirály ( pro dosažení tangenciálního víření - má větší odpor , než přímý kanál ) . Takže motor s přímým vstřikem má nižší výkon , než komůrkovej stejnýho objemu ( a navíc komůrkáč nepotřebuje tak velkej přebytek vzduchu ) .
V každým případě bych vyčistil sací kanály a ventily , díky EGR budou zanesený karbonem . ( abys se dostal alespoň na těch sériových 47kW )
Bohužel u přímýho vstřiku má sací kanál u ventilu tvar spirály ( pro dosažení tangenciálního víření - má větší odpor , než přímý kanál ) . Takže motor s přímým vstřikem má nižší výkon , než komůrkovej stejnýho objemu ( a navíc komůrkáč nepotřebuje tak velkej přebytek vzduchu ) .
V každým případě bych vyčistil sací kanály a ventily , díky EGR budou zanesený karbonem . ( abys se dostal alespoň na těch sériových 47kW )
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29 led 2010, 22:46
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Ta rezonanční komora je v sacích svodech ( to , z čeho jdou sací trubky do hlavy ) , je to součást svodů. Kónusovej filtr není blbost , ale spíš bych to upravil tak , aby fungovalo náporový sání. Počítej s tím , že bude hlučnější sání .Petr1.9SDi píše:Supr, díky za radu![]()
Ale kde se nechází ta rezonanční komora? Já chtěl prostě vyndat filtrbox a před masku dát kónusovej filtr a trubkou to vést až k sání... - to teda považuješ za blbost?
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29 led 2010, 22:46
- Bydliště: Roudnice nad Labem
S tím počítám, že bude hlučnější sání, to vím...
Náporový sání? Nevím co si pod tím přdstavit... chtěl jsem udělat před maskou nebo nárazníkem (zkrátka před nějakou dírou aby tam šel vzduch) takovou jakoby kapsu, ve které by byl ten filtr, ta "kapsa" by těsnila vzduch od motoru, aby to nesálo teplý vzduch od motoru a zároveň aby chytala co nejvíc vzduchu k tomu filtru.
http://img684.imageshack.us/img684/1712/sn6l.png
Tady je link na komplet sání mého motoru a já bych chtěl vlastně od součástky č.4 vsét už jenom trubku k filtru. A ty jsi myslel nejspíš abych vyčistil součástku č.1, že jo? Tím bylo myšleno to sání, že?
A ještě kam bych mě potom umístit čidlo na snímání teploty nasávaného vzduchu? zhruba do půlky sání jako je teď, nebo může být i těsně před součástkou č.4?
Náporový sání? Nevím co si pod tím přdstavit... chtěl jsem udělat před maskou nebo nárazníkem (zkrátka před nějakou dírou aby tam šel vzduch) takovou jakoby kapsu, ve které by byl ten filtr, ta "kapsa" by těsnila vzduch od motoru, aby to nesálo teplý vzduch od motoru a zároveň aby chytala co nejvíc vzduchu k tomu filtru.
http://img684.imageshack.us/img684/1712/sn6l.png
Tady je link na komplet sání mého motoru a já bych chtěl vlastně od součástky č.4 vsét už jenom trubku k filtru. A ty jsi myslel nejspíš abych vyčistil součástku č.1, že jo? Tím bylo myšleno to sání, že?
A ještě kam bych mě potom umístit čidlo na snímání teploty nasávaného vzduchu? zhruba do půlky sání jako je teď, nebo může být i těsně před součástkou č.4?