Nepravidelny volnobeh na 1.9tdi AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Nepravidelny volnobeh na 1.9tdi AFN

Příspěvek od TOMI »

Pri zohriati na cca 50st zacne hupat volnobeh akoby islo na 3 valce. Pri zvyseny otacok na cca 1000ot. motor ide ok. Diagnostika bez chyb.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tryska, alebo tlak vo valci.
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Trysky aj tlaky by mali byt ok lebo v aute z ktoreho to bolo vybrate islo ok do poslednej chyle. Predosly motor robil to iste.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

čerpadlo je z kterého motoru?můžeš mít malou volnoběžnou dávku
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

asi by som to prešiel VAGom, merané hodnoty a tak. Možno trepnem blbost ale pozri volnobežnú dávku paliva. ak to robili dva motory tak bude problém v asi v softe.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 15 zář 2009, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od audi80 »

Jestli je to rotacka,tak tohle me delalo audi 80 1z a bylo to cerpadlem presneji tim vrskem bylo to takovy houpani ktery pri pridani plynu zmizelo
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

TOMI píše:Trysky aj tlaky by mali byt ok lebo v aute z ktoreho to bolo vybrate islo ok do poslednej chyle. Predosly motor robil to iste.
motor si menil prečo? pre ten volnobeh?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

čerpadlo si tiež menil z motorom alebo zostalo povodné?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 15 zář 2009, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od audi80 »

Presne jak pise mrkni na hodnotu vstrikovaneho mnoztvi a jestli bude litat tak je to ta hlava na certadle.obcas se mi povede ze kdyz povolim ty tri srouby a klepnu do ni tak si to neak sedne a je to ok
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

audi80 píše:Presne jak pise mrkni na hodnotu vstrikovaneho mnoztvi a jestli bude litat tak je to ta hlava na certadle.obcas se mi povede ze kdyz povolim ty tri srouby a klepnu do ni tak si to neak sedne a je to ok
Tak, tak skontroluj vstrikovane množství na volnobeh, melo bi bít 3-4 mg/z.
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Vsterkovane mnozstvo mi lieta od 0-5mg/str uz som to skusal pridavat aj uberat, trosku sa to zmenilo ale nic moc. Motor sa menil komplet zo vsetkym. Kus za kus ako celok.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

měnilo se to tedy i s čerpadlem, že? (tím se nadá vyloučit ani špatná hlavy na to druhém čerpadle),pak už se tady jednou něco podobného řešilo , a dělalo to jestli se dobře pamatuji čidlo teploty v sacím potrubí
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 15 zář 2009, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od audi80 »

Jestli ze ti to lita,tak je to ta hlava na cerpadle,to si myslim ja.skus druhy cerpadlo jestli mas moznost.nebo hnout s tou hlavou.
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Skusim to cerpadlo aj ked sa mi to velmi nezda lebo v predoslom aute to chodilo bez problemov.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

tak skús od niekoho požičat RJ a na skúšku ju vymeň.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“