Start po delsim stani - pada nafta???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Tak já ráno super start. Ale z jednoho rána ještě nebudu nadšený.
Passat 96KW
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

vita.10 píše:Tak já ráno super start. Ale z jednoho rána ještě nebudu nadšený.
to mas pravdu.ale alespon se to zlepšilo.
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Vici píše:kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)
Ja jsem s novym tandemem nepochodil, takze bacha. (wallbash) Ted jsem vymontoval komplet filtr a misto nej dal dva male pruhledne palivove filtriky, abych vyloucil netesnici filtr, nebo spatny termostaticky ventil (ten je ale novy) a padani nafty, ktere jsem uz zjistoval asi x-krat. Pak uz pripadaji v uvahu snad jen spatne tlaky ve valcich, nebo popraskana hlava valcu nekde kolem vstriku. Gumicky na vstrikach, tandem+tesneni, termostaticky ventil vsechno nove, nafta nepadala (zitra zjistim jak je tomu ted). Napada jeste nekoho neco? Diky za kazdou radu :(
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Vici píše:kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)
Pokud nechcs jen vymenovat dily, tak nejdriv zmerit tlak na tendemu, pokud bude malej, zaskrtit zpetne vedeni a zmerit znovu. Pokud tlak po zaskrceni stoupne vymenit gumicky na vstirkach, pokud nestoupne vymenit tandem. Takhle je to psano v origo prirucce k motoru. Osobne si myslim, ze vymenou gumicek se nic nezkazi, je to celkem casta zavada, takze je to vlastne takova prevence.
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

Sakul píše:
Vici píše:kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)
Ja jsem s novym tandemem nepochodil, takze bacha. (wallbash) Ted jsem vymontoval komplet filtr a misto nej dal dva male pruhledne palivove filtriky, abych vyloucil netesnici filtr, nebo spatny termostaticky ventil (ten je ale novy) a padani nafty, ktere jsem uz zjistoval asi x-krat. Pak uz pripadaji v uvahu snad jen spatne tlaky ve valcich, nebo popraskana hlava valcu nekde kolem vstriku. Gumicky na vstrikach, tandem+tesneni, termostaticky ventil vsechno nove, nafta nepadala (zitra zjistim jak je tomu ted). Napada jeste nekoho neco? Diky za kazdou radu :(
tak me to dnes i stím novým tandemem chytilo az tak po 3 sek. ale rozsvitilo se mi ESP.po dalším startu nesvitilo.VAG napsal snímač otaček.jinak jezdí uplne normalně.tak babo rad.dam asi novej,ještě jednou nove gumky na vstřikovače.pakm už mi došly napady (LOL)
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

sakul : asi jo..už to má něco najeto, gumičky neuškodí... no já to radši operovat nebudu, zkusím sehnat někoho kdo ví jak na to (pokud v okolí někdo je což pochybuju)
ronej
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 02 led 2010, 15:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od ronej »

No mně to dělá něco podobného. Po nastartování ujedu tak 200m a pak mi to začne škubat a napíše mi to porucha motoru. Po chvíli mi to začne jet jak má, jinak jak jezdím denně,tak je vše v pohodě, ani ve vagu žádná porucha. Ale stačí den pauza a už to blbne. Ve vagu pak je:16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal , 19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal. Setkal se s tím někdo ?
Touran 1,9 TDI,74kW PD
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

Vici píše:sakul : asi jo..už to má něco najeto, gumičky neuškodí... no já to radši operovat nebudu, zkusím sehnat někoho kdo ví jak na to (pokud v okolí někdo je což pochybuju)
no ja daval gumičky když jsem mel dole hlavu,ale asi jsem je malo namazal,pač tam nešly nejlepe zpět.
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

venouš píše:
vita.10 píše:Tak já ráno super start. Ale z jednoho rána ještě nebudu nadšený.
to mas pravdu.ale alespon se to zlepšilo.
Tak druhý den opět hrůza. Zase to nechytalo. A dnes na brnk. Asi si dám ventil na zpátečku (rofl)
Asi ještě zkusím komplet gumky. Ten tandem jsem ještě neměřil.
Passat 96KW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku ;)
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Zkusím vyměnit celou sadu. Ještě se mi nechce kupovat nový tandem (crazy)
Passat 96KW
ronej
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 02 led 2010, 15:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od ronej »

Huml a co by jsi poradil mně? Mrkni o pár příspěvků výše, nechci zakládat nové téma. Dík.
Touran 1,9 TDI,74kW PD
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Huml píše:pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku ;)
Mazat jen olejem? Už jsem gumky dělal, ale nikdy všechny 4.
Passat 96KW
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

Huml píše:pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku ;)
pujdu na ne.už nic jineho mi nezbyva.dam vedet jestli to bude k něčemu
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“