Felicia 1.9D

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak to máš dobry, já jezdím s 1,9 TD v 5-ti lidech kolem 7l a sám tak mezi 5,5 a 6,5, podle toho, jak tomu šlapu. mám tam zatím odhadem 95 - 100 kobylek. ( 66kW oktávce ujedu ) :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

66KW Octávce ujedeš i na kole (noteeth)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
P€tr
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 31 říj 2006, 22:49
Odpovědi: 0

Spotreba

Příspěvek od P€tr »

Kolik vam papa Felda v mestskem provozu?
Ja mam dlouhodoby prumer mesto 6,8l a mimomesto 5,7l.
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

Mě se zdá, že mi to žere pořád stejně ať jedu 90 nebo 120 či vě městě, v průměru se na nádrž přes 5,5 nedostanu :)
BigRoman
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od BigRoman »

Mám tam podobný motor , mimo město do 5 l ,město do 6,3 l.Rychlost max do 120km/h obsazení 3 dospělí 1 dítě.
SEAT Toledo 1.9 D
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

POZOR NA TO TURBO NA FELDU MYSLÍM ŽE NEPŘELNOVANÉ MOTORY MAJI VĚTŠÍ KOMPRESNÍ POMĚR MOMLY BY TO ODNÉST OJNICE
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pitrsss píše:POZOR NA TO TURBO NA FELDU MYSLÍM ŽE NEPŘELNOVANÉ MOTORY MAJI VĚTŠÍ KOMPRESNÍ POMĚR MOMLY BY TO ODNÉST OJNICE
já mám kompr. poměr 23,5 , 1,6TD, tlak 2b. kamoš oturbil 1,9D feldu a jezdí do teť (už 2-3roky). ale jinak máš pravdu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Hellraiser17
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 21 dub 2007, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hellraiser17 »

machy1118 píše:tak to máš dobry, já jezdím s 1,9 TD v 5-ti lidech kolem 7l a sám tak mezi 5,5 a 6,5, podle toho, jak tomu šlapu. mám tam zatím odhadem 95 - 100 kobylek. ( 66kW oktávce ujedu ) :D
a co jsi na tom udelal ze ti to tolik pálí?
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Trochu oživým téma ;)

Sice se svojní Felinou zatím řeším jiné problémy, ale už začínám přemýšlet co bude až budu mít hotovo. Turbo do ní dávat nechci, ale trošku se v ní povrtat jo a pak mě napadlo pár úprav:
- vyhodím zadní tlumič
- vypnu KAT
- vypnu EGR
- udělám náporové sání
- trochu přidám na čerpadle

To musí pár zanedbatelných kw hodit ;)
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

A vyhodit trumpetky.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

milda64 píše:A vyhodit trumpetky.
Co to? Tenhle motor zas tak dobre neznam a "trumpetky" mi nic nerika.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Trumpety mas v sani a pak ve filtr boxu takovou redukci tak taky vyhodit. Pak podle vagu sestelovat zatezak na cerpadle rozvody na pripravky zadelat egr a ctvrt otacky na nafte...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ještě můžeš koupit nový trysky (třeba Motorpal), na komůrkáče nestojí moc

čerpadlo Lucas bych zahodil a dal tam Bosche z Golfa 1.9D a ještě se v něm trochu povrtal, aby to šlo líp do otáček :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

turbo kamna power píše:ještě můžeš koupit nový trysky (třeba Motorpal), na komůrkáče nestojí moc

čerpadlo Lucas bych zahodil a dal tam Bosche z Golfa 1.9D a ještě se v něm trochu povrtal, aby to šlo líp do otáček :D
Zas tak moc do toho nechci cpát ;)
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

STEAK píše:Trumpety mas v sani a pak ve filtr boxu takovou redukci tak taky vyhodit. Pak podle vagu sestelovat zatezak na cerpadle rozvody na pripravky zadelat egr a ctvrt otacky na nafte...
Jo to jsem si myslel, že trumpekty jsou v sání, ještě jsem tam nekoukal. EGR chci zaslepit a s čerpadlem si taky trochu pohraju a mám v plánu vyřadit celej filtrbox a vymyslet to jinak ;)
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“