Zamrzlá naft HELP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-DSupermanXXX píše:čumimkdyž jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz
letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne
tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off
ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy
vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne
takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce chladič na podlaze spolujezdce zespod.JohnnyBOSS píše:možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-DSupermanXXX píše:čumimkdyž jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz
letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne
tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off
ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy
vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne
takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce u PDčka chladič na podlaze spolujezdce zespod.JohnnyBOSS píše:možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-DSupermanXXX píše:čumimkdyž jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz
letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne
tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off
ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy
vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne
takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo
-
SupermanXXX
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
nafta se ohriva vraceckou i v nadrzi takze dle meho kdyz ujedes treba pet kilaku mas vyhrano a zamrznout by to nemelo. Letos mi auto stalo dva vecery pred nemocnici a bylo kolem -18 treti vecer jsem to bez problemu natocil. Nevim mam asi stesti. Baterka je pet let stara a aditiva nedavam
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
no ale když to vezmu z hlediska tepelné výměny tak to má větší sílu? studený vítr pod autem, který má třeba -15 stupňů a ochlazuje celej spodek nádrže, v niž je třeba 40 litrů nafty, která má teplotu okolí, čili taky -15 a nebo je je efektivnější z hlediska tepelné výměny čůrek teplé nafty z vracečky? nehledě na to, že ta nafta ve vracečce se po cestě pod autem taky dost ochladí, když bude venku -15... ja si myslim, že ochlazování ledovým vzduchem vyhraje nad čůrkem nafty, která je o něco teplejší:-D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
[quote="Pája 19"]Chladič tam nemám a po těch 50km to zheblo a čáu. Za čtvrt hodiny to šlo nastartovat, ujel sem s tim pět kiláků a zase to zheblo. Takhle asi třikrát za sebou a pak už sem se vez na šňůře. Po chvíli to zase šlo nakopnout a tak sem si na laně vrčel volnoběhem až do Pardubic.[/quote
Mohol by si skusit vycistit nadrz, prip. vysušit. podobne to mal nas sused.
Nastartoval presiel 10km a zrazu motor off. Pockal 5 min nastartoval a opäť to isté. Po dlhom badani a trapeni prisiel na to ze v nadrzi mal kus igelitu alebo coho a ten sa prisaval na sacie potrubie pri väčšom prietoku.
Mohol by si skusit vycistit nadrz, prip. vysušit. podobne to mal nas sused.
Nastartoval presiel 10km a zrazu motor off. Pockal 5 min nastartoval a opäť to isté. Po dlhom badani a trapeni prisiel na to ze v nadrzi mal kus igelitu alebo coho a ten sa prisaval na sacie potrubie pri väčšom prietoku.
-
SupermanXXX
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
tak proč mi to nikdy nezamrzlo? jak říkám dvě noci v minus 18 a pak jízda v minus dvaceti a méně a pořád jelo. kdyby byla tvoje teorie správná nedojel bych domuJohnnyBOSS píše:no ale když to vezmu z hlediska tepelné výměny tak to má větší sílu? studený vítr pod autem, který má třeba -15 stupňů a ochlazuje celej spodek nádrže, v niž je třeba 40 litrů nafty, která má teplotu okolí, čili taky -15 a nebo je je efektivnější z hlediska tepelné výměny čůrek teplé nafty z vracečky? nehledě na to, že ta nafta ve vracečce se po cestě pod autem taky dost ochladí, když bude venku -15... ja si myslim, že ochlazování ledovým vzduchem vyhraje nad čůrkem nafty, která je o něco teplejší:-D
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
no zřejmě máš asi naftu, ve které jsou přísady a nezamrzne a nebo tam leješ aditiva (pokud jsi to už psal, že tam třeba nic neleješ tak se omlouvam:) ) co jsem zjistil tak nafta mrzne při -20 (ta zimní) a normální nafta prej začína hrudkovatět už při -8. Proč ti to nezamrzlo fakt nevím, ale na té jak říkáš teorii možná trochu pravdy bude, třeba sem napíše někdo, kdo to má ověřeno i v praxi:)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
-
SupermanXXX
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
souhlas s Andy i při teplotach kolem -20 mi to na hned naskočí, nedávám aditiva, nežhavím ani nestarutuju víckrát! otočím klíčkem kontrolka pár vtěřin svítí a pak otočím a nastaruju, pár vteřin se celé auto jakoby klepe a motor jde jak žentour ale za chvilku to zmizí a vše OK! olej dávám Mobil1 5w40, žhavičky cca rok starý nafta většinou Benzina
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
