Zamrzlá naft HELP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jenže se taky vrací trubkama pod autem :) Navíc tam někteří mají i chladič.
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

SupermanXXX píše:čumim (crazy) když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz (noteeth) letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne (noteeth) tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off (rofl) ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy :? vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne :? takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo (wallbash)
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

JohnnyBOSS píše:
SupermanXXX píše:čumim (crazy) když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz (noteeth) letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne (noteeth) tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off (rofl) ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy :? vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne :? takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo (wallbash)
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-D
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce chladič na podlaze spolujezdce zespod.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

JohnnyBOSS píše:
SupermanXXX píše:čumim (crazy) když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz (noteeth) letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne (noteeth) tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off (rofl) ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy :? vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne :? takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo (wallbash)
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-D
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce u PDčka chladič na podlaze spolujezdce zespod.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Chladič tam nemám a po těch 50km to zheblo a čáu. Za čtvrt hodiny to šlo nastartovat, ujel sem s tim pět kiláků a zase to zheblo. Takhle asi třikrát za sebou a pak už sem se vez na šňůře. Po chvíli to zase šlo nakopnout a tak sem si na laně vrčel volnoběhem až do Pardubic.
Oct asv 2000, DieselPower
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

nafta se ohriva vraceckou i v nadrzi takze dle meho kdyz ujedes treba pet kilaku mas vyhrano a zamrznout by to nemelo. Letos mi auto stalo dva vecery pred nemocnici a bylo kolem -18 treti vecer jsem to bez problemu natocil. Nevim mam asi stesti. Baterka je pet let stara a aditiva nedavam
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

no ale když to vezmu z hlediska tepelné výměny tak to má větší sílu? studený vítr pod autem, který má třeba -15 stupňů a ochlazuje celej spodek nádrže, v niž je třeba 40 litrů nafty, která má teplotu okolí, čili taky -15 a nebo je je efektivnější z hlediska tepelné výměny čůrek teplé nafty z vracečky? nehledě na to, že ta nafta ve vracečce se po cestě pod autem taky dost ochladí, když bude venku -15... ja si myslim, že ochlazování ledovým vzduchem vyhraje nad čůrkem nafty, která je o něco teplejší:-D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
ohrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 úno 2009, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ohrt »

[quote="Pája 19"]Chladič tam nemám a po těch 50km to zheblo a čáu. Za čtvrt hodiny to šlo nastartovat, ujel sem s tim pět kiláků a zase to zheblo. Takhle asi třikrát za sebou a pak už sem se vez na šňůře. Po chvíli to zase šlo nakopnout a tak sem si na laně vrčel volnoběhem až do Pardubic.[/quote

Mohol by si skusit vycistit nadrz, prip. vysušit. podobne to mal nas sused.
Nastartoval presiel 10km a zrazu motor off. Pockal 5 min nastartoval a opäť to isté. Po dlhom badani a trapeni prisiel na to ze v nadrzi mal kus igelitu alebo coho a ten sa prisaval na sacie potrubie pri väčšom prietoku.
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

JohnnyBOSS píše:no ale když to vezmu z hlediska tepelné výměny tak to má větší sílu? studený vítr pod autem, který má třeba -15 stupňů a ochlazuje celej spodek nádrže, v niž je třeba 40 litrů nafty, která má teplotu okolí, čili taky -15 a nebo je je efektivnější z hlediska tepelné výměny čůrek teplé nafty z vracečky? nehledě na to, že ta nafta ve vracečce se po cestě pod autem taky dost ochladí, když bude venku -15... ja si myslim, že ochlazování ledovým vzduchem vyhraje nad čůrkem nafty, která je o něco teplejší:-D
tak proč mi to nikdy nezamrzlo? jak říkám dvě noci v minus 18 a pak jízda v minus dvaceti a méně a pořád jelo. kdyby byla tvoje teorie správná nedojel bych domu
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

no zřejmě máš asi naftu, ve které jsou přísady a nezamrzne a nebo tam leješ aditiva (pokud jsi to už psal, že tam třeba nic neleješ tak se omlouvam:) ) co jsem zjistil tak nafta mrzne při -20 (ta zimní) a normální nafta prej začína hrudkovatět už při -8. Proč ti to nezamrzlo fakt nevím, ale na té jak říkáš teorii možná trochu pravdy bude, třeba sem napíše někdo, kdo to má ověřeno i v praxi:)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Já nezamrznul ani při -26.5, byla to nafta od benziny. Bez aditiv.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak vidiš, mně OMW zamrzla přes noc při -25 bez aditiv :-D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

souhlas s Andy i při teplotach kolem -20 mi to na hned naskočí, nedávám aditiva, nežhavím ani nestarutuju víckrát! otočím klíčkem kontrolka pár vtěřin svítí a pak otočím a nastaruju, pár vteřin se celé auto jakoby klepe a motor jde jak žentour ale za chvilku to zmizí a vše OK! olej dávám Mobil1 5w40, žhavičky cca rok starý nafta většinou Benzina
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Shell snad tvrdí, že jejich nafta začíná být hustší kolem -20°C a zamrzá někde kolem -35°C.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Richi píše:Shell snad tvrdí, že jejich nafta začíná být hustší kolem -20°C a zamrzá někde kolem -35°C.
Tvrdit můžou cokoli (noteeth) a je jen na nás zda jim to žerem. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“