Teplota motoru neohřeje se
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Teplota motoru neohřeje se
nedaří se mi ohřát motor nad 65C bufík spíná ale vypíná lehce nad 60C , termostat mam novej chladič a spodní hadice je studená auto topí , ale prostě na víc jak 65 c teplota nevyleze. nevíte někdo podle kterého čidla zjišťuje bufík tepltu vody? díky
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 úno 2006, 18:13
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
pristrojovka je ok , pri testu akcnich clenu rucicka zustane presne uprostred vag ukazuje stejnou teplotu jak v jednotce budiku , tak v motor. jednotce . bufik vypina cca pri 60c predevcirem jsem menil termostat , tak me napada , ze by mohl byt zavzdusnenej bufik , ale uz jsem od te doby najel asi 50 km takze to je asi blbostbodyvlk píše:Právě, že čidla na teplotu vody. Jedno je vstupní a jedno výstupní. Měl by vypnout až kolem 80 - 85°C, od cca 75°C běží na úsporný režim. Jde o to, jestli Ti špatně neukazuje přístrojovka. Jinak čidlo v bufíku může být špatné a vypíná dříve.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
hmm tak to asi bude vadny cidlo na tu teplotu , hadice skripla nebude , loni i bezelo i po 100 km jizde po dalnici daj se ty cidla sehnat , nebo je lepsi to sverit odbornikum ?pred 3 rokama mi prestal bezet , tak jsem nechal vymenit svicku a cely ho vycistili , fakt je , ze jezdim pomerne kratky trasy , takze ten bufik dost casto startujebodyvlk píše:Pokud Ti topí zadní radiátor, tak asi zavzdušněný nebude. Ale ta čidla mohou být špatná, nebo je někde třeba skříplá hadice u bufíku a má to menší průtok. Tím se to jakoby přehřeje a vypne.
Naposledy upravil(a) supermuf0090 dne 10 úno 2010, 21:32, celkem upraveno 1 x.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
koukam , ze ty teplotni cidla prodavaj jenom jako sadu a stojej cca 1700-2000,-bodyvlk píše:Pokud Ti topí zadní radiátor, tak asi zavzdušněný nebude. Ale ta čidla mohou být špatná, nebo je někde třeba skříplá hadice u bufíku a má to menší průtok. Tím se to jakoby přehřeje a vypne.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
termostat mam novej myslel jsem , ze je zavada v nem .ale asi nebyla pred vymenou se mi motor i pri 300 km dlouhe trase ohral na cca 60c .po vymene je to vicemene stejny motor nejde ohřát na víc jak 63 c protoze pri teto teplote bufik vypne pak uz si motor drzi teplotu mezi 57-62 c jinak chladic je studenej a hadice od termostatu taky ,delsi jizdu zkusim v patek pojedu 350 km tak uvidim jesti se ohreje na vicbodyvlk píše:Ale jestli se ti motor neohřeje ani po 100 km na dálnici, hledal bych závadu i jinde. Bufík také, ale 100 km po dálnici bez vypnutí bufíku je něco špatně. Mě se vypne max. po 20 km na normálních silnicích i v těchto mrazech a motor potom teplotu drží.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Když mi nefungoval bufík, tak se mi motor ohřál tak do těch 100 km na provozní teplotu, ale je pravda, že když jsem si to potom brumlal v malých rychlostech, tak to chladlo a pěkně rychle - po výměně termostatu OK. Ale při otáčkách a záběru motoru to vylezlo normálně na 90°C. Minulý týden jsem jel bez bufíka, vypnul jsem ho schválně - jel jsem na rezervu, -15°C cesta Slatiňany - Chrast (cca 15 km) průměrná rychlost 50 km/hod a teplota v Chrasti 65°C (dle PC)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
zejtra jeste zkusim vymenit baterku , ta co tam mam je tesne pred smrti , kdyz to odpoji od proudu , task se smazou chyby v bufiku , ale sazim na ty cidlabodyvlk píše:Když mi nefungoval bufík, tak se mi motor ohřál tak do těch 100 km na provozní teplotu, ale je pravda, že když jsem si to potom brumlal v malých rychlostech, tak to chladlo a pěkně rychle - po výměně termostatu OK. Ale při otáčkách a záběru motoru to vylezlo normálně na 90°C. Minulý týden jsem jel bez bufíka, vypnul jsem ho schválně - jel jsem na rezervu, -15°C cesta Slatiňany - Chrast (cca 15 km) průměrná rychlost 50 km/hod a teplota v Chrasti 65°C (dle PC)
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi