Teplota motoru neohřeje se

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Teplota motoru neohřeje se

Příspěvek od supermuf0090 »

nedaří se mi ohřát motor nad 65C bufík spíná ale vypíná lehce nad 60C , termostat mam novej chladič a spodní hadice je studená auto topí , ale prostě na víc jak 65 c teplota nevyleze. nevíte někdo podle kterého čidla zjišťuje bufík tepltu vody? díky
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Možná se pletu , ale myslím že z toho čtyřpinového na vrchní hadici k chladiči. A to se ti neojřeje ani když jedeš dál?
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Bufík má svoje čidla v tělese spalovací komory.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Bufík má svoje čidla v tělese spalovací komory.
i cidlo teploty vody ? nechápu proč mi začal vypínat na cca 60c
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Právě, že čidla na teplotu vody. Jedno je vstupní a jedno výstupní. Měl by vypnout až kolem 80 - 85°C, od cca 75°C běží na úsporný režim. Jde o to, jestli Ti špatně neukazuje přístrojovka. Jinak čidlo v bufíku může být špatné a vypíná dříve.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Právě, že čidla na teplotu vody. Jedno je vstupní a jedno výstupní. Měl by vypnout až kolem 80 - 85°C, od cca 75°C běží na úsporný režim. Jde o to, jestli Ti špatně neukazuje přístrojovka. Jinak čidlo v bufíku může být špatné a vypíná dříve.
pristrojovka je ok , pri testu akcnich clenu rucicka zustane presne uprostred vag ukazuje stejnou teplotu jak v jednotce budiku , tak v motor. jednotce . bufik vypina cca pri 60c predevcirem jsem menil termostat , tak me napada , ze by mohl byt zavzdusnenej bufik , ale uz jsem od te doby najel asi 50 km takze to je asi blbost
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Pokud Ti topí zadní radiátor, tak asi zavzdušněný nebude. Ale ta čidla mohou být špatná, nebo je někde třeba skříplá hadice u bufíku a má to menší průtok. Tím se to jakoby přehřeje a vypne.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Pokud Ti topí zadní radiátor, tak asi zavzdušněný nebude. Ale ta čidla mohou být špatná, nebo je někde třeba skříplá hadice u bufíku a má to menší průtok. Tím se to jakoby přehřeje a vypne.
hmm tak to asi bude vadny cidlo na tu teplotu , hadice skripla nebude , loni i bezelo i po 100 km jizde po dalnici daj se ty cidla sehnat , nebo je lepsi to sverit odbornikum ?pred 3 rokama mi prestal bezet , tak jsem nechal vymenit svicku a cely ho vycistili , fakt je , ze jezdim pomerne kratky trasy , takze ten bufik dost casto startuje
Naposledy upravil(a) supermuf0090 dne 10 úno 2010, 21:32, celkem upraveno 1 x.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
autokutil
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 pro 2007, 18:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od autokutil »

Skoukni jestli správně funguje čerpadlo od bufíku a také jestli to tento bufík má tak termostat bufíku.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

autokutil píše:Skoukni jestli správně funguje čerpadlo od bufíku a také jestli to tento bufík má tak termostat bufíku.
u 1 galaxy cerpadlo neni
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Pokud Ti topí zadní radiátor, tak asi zavzdušněný nebude. Ale ta čidla mohou být špatná, nebo je někde třeba skříplá hadice u bufíku a má to menší průtok. Tím se to jakoby přehřeje a vypne.
koukam , ze ty teplotni cidla prodavaj jenom jako sadu a stojej cca 1700-2000,-
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Ale jestli se ti motor neohřeje ani po 100 km na dálnici, hledal bych závadu i jinde. Bufík také, ale 100 km po dálnici bez vypnutí bufíku je něco špatně. Mě se vypne max. po 20 km na normálních silnicích i v těchto mrazech a motor potom teplotu drží.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Ale jestli se ti motor neohřeje ani po 100 km na dálnici, hledal bych závadu i jinde. Bufík také, ale 100 km po dálnici bez vypnutí bufíku je něco špatně. Mě se vypne max. po 20 km na normálních silnicích i v těchto mrazech a motor potom teplotu drží.
termostat mam novej myslel jsem , ze je zavada v nem .ale asi nebyla pred vymenou se mi motor i pri 300 km dlouhe trase ohral na cca 60c .po vymene je to vicemene stejny motor nejde ohřát na víc jak 63 c protoze pri teto teplote bufik vypne pak uz si motor drzi teplotu mezi 57-62 c jinak chladic je studenej a hadice od termostatu taky ,delsi jizdu zkusim v patek pojedu 350 km tak uvidim jesti se ohreje na vic
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Když mi nefungoval bufík, tak se mi motor ohřál tak do těch 100 km na provozní teplotu, ale je pravda, že když jsem si to potom brumlal v malých rychlostech, tak to chladlo a pěkně rychle - po výměně termostatu OK. Ale při otáčkách a záběru motoru to vylezlo normálně na 90°C. Minulý týden jsem jel bez bufíka, vypnul jsem ho schválně - jel jsem na rezervu, -15°C cesta Slatiňany - Chrast (cca 15 km) průměrná rychlost 50 km/hod a teplota v Chrasti 65°C (dle PC)
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Když mi nefungoval bufík, tak se mi motor ohřál tak do těch 100 km na provozní teplotu, ale je pravda, že když jsem si to potom brumlal v malých rychlostech, tak to chladlo a pěkně rychle - po výměně termostatu OK. Ale při otáčkách a záběru motoru to vylezlo normálně na 90°C. Minulý týden jsem jel bez bufíka, vypnul jsem ho schválně - jel jsem na rezervu, -15°C cesta Slatiňany - Chrast (cca 15 km) průměrná rychlost 50 km/hod a teplota v Chrasti 65°C (dle PC)
zejtra jeste zkusim vymenit baterku , ta co tam mam je tesne pred smrti , kdyz to odpoji od proudu , task se smazou chyby v bufiku , ale sazim na ty cidla
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“