
Tdi škubání - Vstřikovače PD?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díkyJenda. píše:To těsnění u vstřiků pokud byly venku musíš dát nový. Jak ví že je dobrý
U vstřiků je to to samí jako když sundáš hlavu. Taky musíš dát nový těsnění.JardaRSV píše:Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díkyJenda. píše:To těsnění u vstřiků pokud byly venku musíš dát nový. Jak ví že je dobrý
U toho EGR nevidím důvod proč zaslepovat. Pokud z něj nesere olej tak vypucovat a stačí ať klidně pracuje. Jaký byly rozdíly v těch hodnotách vstřiků náhodou nevíš

Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
To bohužel nevím. Zkusím se v sobotu poptat a řeknu mu to s tím těsněním ke vstřikovačům. S tím EGR ventilem - není to z mojí hlavy ale dočetl jsem to tady, v několika případech to tu lidem tuhle závadu odstranilo. Navíc když mi ho při opravě čistil tak u něj došlo ke změně, prej tak zadělanej EGR ještě neviděl....Jenda. píše:U vstřiků je to to samí jako když sundáš hlavu. Taky musíš dát nový těsnění.JardaRSV píše:Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díkyJenda. píše:To těsnění u vstřiků pokud byly venku musíš dát nový. Jak ví že je dobrý
U toho EGR nevidím důvod proč zaslepovat. Pokud z něj nesere olej tak vypucovat a stačí ať klidně pracuje. Jaký byly rozdíly v těch hodnotách vstřiků náhodou nevíš
Ty hodnoty vstřiků by měly být 0 0 0 0. Ideální stav. Samozřejmě že je tam tolerance. Pokud je ten EGR špatnej tak ho klidně zaslep. Tím nic nepokazíš. Já ho na svém autí jenom vyčistil. Ten EGR jde Vagem omezit aby nepouštěl toli svinstva do sání.JardaRSV píše:To bohužel nevím. Zkusím se v sobotu poptat a řeknu mu to s tím těsněním ke vstřikovačům. S tím EGR ventilem - není to z mojí hlavy ale dočetl jsem to tady, v několika případech to tu lidem tuhle závadu odstranilo. Navíc když mi ho při opravě čistil tak u něj došlo ke změně, prej tak zadělanej EGR ještě neviděl....Jenda. píše:U vstřiků je to to samí jako když sundáš hlavu. Taky musíš dát nový těsnění.JardaRSV píše: Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díky
U toho EGR nevidím důvod proč zaslepovat. Pokud z něj nesere olej tak vypucovat a stačí ať klidně pracuje. Jaký byly rozdíly v těch hodnotách vstřiků náhodou nevíš
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Tak EGR zaslepen a bohužel zádná změna. Auto se chvěje pořád stejně. Včera jsem po dlouhý době jel po pěkné rovné silnici a všiml jsem si že to chvění auta při zátahu se děje i při 2500 otáček ale už to není tak znát....Máte ještě někdo tipy čím by to mohlo bejt. V servisu mi bylo řečeno že poloosy už jsou celkem hodně vyběhaný, že by to mohlo být tím...co myslíte?
To auto se chvěje jako celé nebo cuká motorJardaRSV píše:Tak EGR zaslepen a bohužel zádná změna. Auto se chvěje pořád stejně. Včera jsem po dlouhý době jel po pěkné rovné silnici a všiml jsem si že to chvění auta při zátahu se děje i při 2500 otáček ale už to není tak znát....Máte ještě někdo tipy čím by to mohlo bejt. V servisu mi bylo řečeno že poloosy už jsou celkem hodně vyběhaný, že by to mohlo být tím...co myslíte?

Pokud se chvěje tak by to ty poloosy být mohly ale taky ramena nebo geometrie. Těch možností je víc.

Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Nene motor určitě necuká, to auto se jen chvěje, jako kdyby si měl spatně vyvážený kola, ale dělá to jen při akceleraci, ale nejenom do 2000 otáček ale i výš, akorát při 1800 ot. to je cítit nejvíc. Ještě jsem se o kousek výše dočetl že to může být i nějaký vnitřní kloub, servisák tipuje poloosu. Chci nejdříve něco pozjištovat, než vyhodím další 4000kč za poloosy.Jenda. píše:To auto se chvěje jako celé nebo cuká motorJardaRSV píše:Tak EGR zaslepen a bohužel zádná změna. Auto se chvěje pořád stejně. Včera jsem po dlouhý době jel po pěkné rovné silnici a všiml jsem si že to chvění auta při zátahu se děje i při 2500 otáček ale už to není tak znát....Máte ještě někdo tipy čím by to mohlo bejt. V servisu mi bylo řečeno že poloosy už jsou celkem hodně vyběhaný, že by to mohlo být tím...co myslíte?
Pokud se chvěje tak by to ty poloosy být mohly ale taky ramena nebo geometrie. Těch možností je víc.
Ozivuji téma bo jsem tak nějak v koncích : Passat 1.9TDI 96kw/AVF ,cukání v tahu 1500-2000 otáček , EGR zaslepen ,vyměněny vstřikovače - cela sada ,vyměněno čidlo na vačce ,vyměněno čidlo tlaku ,vyměněna váha , hodnoty vstřikovačů v normálu , někdo nějaký nápad? 

BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.