1,9TDi PD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Pavel
on si to plete na 99% s bionaftou "prvni generace", coz bylo v pocatku pouze ciste MERO. To delalo solidni bordel u konvencnich motoru.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

já nikoho nepoučuji,jen jsem řekl svůj názor a přispěvatel taky...tak nevím proč to někoho vytáčí...Hlavně aby se tak dobře taky vytáčel ten motor na ten olej,který si já blbec pletl s bionaftou...a přeji každému at´si vymění gumičku třeba za minutu,nechtěl jsem žádného neomylného experta urazit,a proto se mu omlouvám...Já osobně si velice rád nechám poradit,to přece není žádná ostuda,právě proto,že jsem ještě nevi děl čerpadlo uvnitř...Kdo ví zda jsem ho viděl i zvenku...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: bionafta

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:miloši,ale tady nejde o simering,tomu bio tak nevadí,ale tady jde o gumičky které propouští,a do diesel servisu to dávám proto,abych pro zákazníka měl doklad ,že čerpadlo bylo v odborném servisu,protože nemám servis na opravu čerpadel...to mohu dělat pro sebe,nebo pro kamarády...Cerpadloˇpřežije dva motory,když se do něj a do paliva nepletou nějací vševědové,kteří si myslí,že zrovna oni na něco převratného přišli...vše již tady už bylo...a když opravuji motor,a zjistím,že dotyčný jezdí na bio,tak to čerpadlo musím dát do servisu/samozřejmě když mu něco je/ protože pouze doklad zákazníka přesvědčí...Dneska přece každý čech všemu rozumí,nejlépe u piva,každý číšník vozil auta,nenajdeš blbce,který řekne,já jsem z jiného oboru....
no pokud si dobře pamatuji tak od roku 2000 musí být na vozidle všechny hadičky a gumičky odolné metylesteru jsou s modrým pruhem protože se předpokládá do budoucna přidávání bio složky

třeba taková gumička pod horní víčko u SDi ti pasuje z olejového filtru a mně už dva roky fachčí bez problémů, a nic nestojí,
co se týče čerpadel tak pokud kámoš bere v kyjově v diesel servisu čerpadlo tak mu tam řeknou že je na 60.000 km garance a pak znova

o složení nafty jsme tu diskutovali 50% kerosin, 30% bio,15%nafta,5%voda, první vynalezný diesel motor běžel na burákový olej takže jízda na motorovou naftu je vlastně přestavba :-D
99% národa je pomýleno čerpacímí stanicemi (LOL)
ale nás 1% neobalamutí máme supermarkety :-D
ber to s rezervou :) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]já nikoho nepoučuji,jen jsem řekl svůj názor a přispěvatel taky...tak nevím proč to někoho vytáčí...

se nijak nevytáčej to je zde normální přetíračka pokec a tvoje skušenosti jsou normální

moje jsou cca 150.000 km na SDi a 1.9D ježdění na kde co nejvíc metylester drobné potíže byly za tu dobu , ale vyřešil jsem , nemám žádné úpravy níklady na ujetí sto kiláků cca 12 korun miloš
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Jericho-3

to máš jedno, některý lidi nechápou jak si můžu dávat olej do auta a já zas nechápu jak si může dát někdo akční olej z hypermarketu na pánvičku. Podobný je to s naftou.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

už to chápu,šlo mi o to PD,tam si to nedovedu představit...ale jak je vidět..psal jem to proto,že kdykoliv byl nějaký problém u starších vozů,vždy v tom byla nějaká náhražka..začínalo to topnou naftou,samá voda v ní,zamrzlá auta,zadřená čerpadla,jezedáci dolívali kradenou naftu vodou aby jí bylo víc a pak to prodávali...brácha mi zadřel moje čerpadlo u mého vozu,což nasere nejvíc,opravovat vlastní auto...a už to po opravě čerpadla nikdy nejelo jako předtím...takže se pánové nedivte,že u různých náhražek mám chutˇna uzla..Ale jinak mastím domácím sádlem,takže s olejem ze supermarketů nemám zkušenosti...čau
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ještě že většina lidí má názor jericha a podobných mravokárců. Každej diesel servis se děsí při náznaku slova bio.... vše jiné než nafta od shellu je prostě smrt čerpadla, trysek, motoru.... přitom my ostatní víme, že právě nafta od shellu u nás je horší než od jezedů.
Mám najeto na PD přes 300 tis na nejrůznější patoky (bionafty, čistý metylester...) naftu auto vidí jen při dovolený v zahraničí a co? Nic. jezdí,chytá,má bych řek hoodně slušný výkon. PDčko je dle mého názoru nejlepší systém pro pálení nejrůznějších pokusů. Není problém dostat palivo do válce,tam PDnacpe třeba i psí sádlo, ale píst je problém,úsady,karbon, ředění oleje prosakem atd. Pokud někdo hodně jezdí, tak přestavbu ale jak psal Miloš, nafta je dnes za 24, takže to nemá smysl. Až zase bude za 33 tak to bude zajímavý :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

nejsem žádný mravokárce a přeji ti,abys najel dalších 300000km...K shellu jsem nikdy nejezdil,každý má jiné zkušenosti,tak jim je neber,mě se jenom v životě osvědčilo dodržovat technologickou kázen,dodržovat momenty utahování,čistotu a myslim ,že i přes určité výhrady, které má člověk k informacím od továrny,keré jsou dané marketingem a vlastní ochranou,si myslím,že výrobce o tom ví nejvíc...Ale samozřejmě jsou lidé,kteří mají jiný názor,jsou nepoměrně chytřejší a já jim to neberu,hlavně z toho důvodu,že jeto za jejich prachy....Ale vadí mi,když stojím na křižovatce za borcem,kterému se z auta 2 roky starého valí dým jako z V3s,musím zavřít ventilaci,ale hlavně že tam má borec kola z žebřináku,rychlý výfuk a načipované TDI..Pak stočí tachometr,udělá další podvody a prodá dalšímu neštˇastníkovi,který,když chce koupit náhradní díl,tak to nejde,protože každý pes,jiná ves...Já si cením dnešních dieselů pro jejich malou kouřivost,která různými ůpravami jde do kopru...Nechci se vrátit do éry trabantů..Ale už zase kárám,tak pardon... P.S. znám milionáře,který má auto skoro za milion a leje do motoru olej z traktoru,aby ušetřil...:
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho pokud nemáš zájem jezdit na něco jiného jak na naftu zkus zadat obsah fora a najdi si tam co tě zajímá zde budeš tvořit jen zbytečné slohovky
třeba problémy VW grpup tam uplatníš ty svoje momenty a spostu lidem pomůžeš

že ti to na olej nešlo už si psal , jsme trochu jiný to mi věř my jsme zvěř :) miloš
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

O.K. už budete mít klid...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:O.K. už budete mít klid...
já si na tebe vzpoměl stím sádlem jeden profesor přednášel o artroze a cévách v americe na univerzitě a říkal

představte si že jsou v evropě státy kde si mažou sádlo na chleba a v posluchárně :o :o :o :o :o :? :? (LOL)

takže sádlo jak vyškvaříš z prasete pěkně naliješ do bojleru na noční proud ohřeješ a připojíš k čerpadlu a jedeš

jen tak se vyvaruješ cévní příhodě :-D miloš
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

Pod bojler stabilák motor,velikej generátor a můžeš zadarmo vytápět elektřinou celý dům. A to vše bez dotací. (rofl)
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dneska zase experti zjistili,že sádlo je nejlepší,že je všechno jinak...Veškeré prognozy,které kdy byli ,se postupne ukázali jako neopodstatněné,takže kdo ví,třeba i u aut se budeme divit na co se dá jezdit v klasických motorech...
A vy to testujete,jste takový předvoj a já blbec se tomu divím...Jsem taková konzerva...








vy
nepropadat panice...
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od danone »

Písali ste ze na zmes rastlinneho oleja a nafty jazdíte len v lete. Pri akých teplotách to zacína robyt problemy? Predpokladam ze su problemy hlavne so startom. A menite pomer oleja s naftou v zavíslosti od teploty? Z akeho dôvodu sa pridáva 5-10%benzínu?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="danone"]Písali ste ze na zmes rastlinneho oleja a nafty jazdíte len v lete. Pri akých teplotách to zacína robyt problemy? Predpokladam ze su problemy hlavne so startom. A menite pomer oleja s naftou v zavíslosti od teploty? Z akeho dôvodu sa pridáva 5-10%benzínu?[/quote

všechno zde máš popsdáno pročítej témata,

pri akých teplotách to začíná robit problémy si zkus sám si del litr RO za okno a sleduj když bude mráz nebo ho dej do mražáku

benzín se dává na ředění oleje miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“