plnící tlak turbodmychadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
plnící tlak turbodmychadla
čavec,včera jsem byl s kámošem čipovat toledo AFN 81kW a zvedl mu plnící tlak o 200mbar tedy na 2150mbar..když jsem mu řikal že mám čiplou 66kW AHU a turbo tlačí 1980mbar tak mě povidal že prej ten čip je špatně udělanej že to plní málo...(mám na mysli požadovanej tlak řj)...co myslíte???
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pocuj Brano, to nie je vobec zly napad prefukmi dohustovat kolesa.... taka civilna T813
@kura: Tak v prvom rade kamos na AFN moze bezpecne fukat trochu viac ako ty na AHU turbe... ale ako sa ti snazil naznacit BH - vyssi turbotlak sa automaticky nerovna vyssi vykon, takisto to ze tam mas seriovy tlak hned neznamena ze uprava je zle urobena, aj ked akosi mam tusaka ze dotycny pan Ladislav ti tam neupravil turbolimiter (bezna chyba)
Treba sa pana Ladislava spytat kolko ti tam nastavil - ak povie ze viac ako seriu tak mu povedz ze mas VAG-COM a vies si to nalogovat 

@kura: Tak v prvom rade kamos na AFN moze bezpecne fukat trochu viac ako ty na AHU turbe... ale ako sa ti snazil naznacit BH - vyssi turbotlak sa automaticky nerovna vyssi vykon, takisto to ze tam mas seriovy tlak hned neznamena ze uprava je zle urobena, aj ked akosi mam tusaka ze dotycny pan Ladislav ti tam neupravil turbolimiter (bezna chyba)


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
To je celkem dobrej nápad s tim foukánim kol. Asi si udělam na sání rychlospojku a do kufru dam hadici. Jako nouzovka na dojetí by to snad stačilo. Akorát nevim jak na místě dosáhnout maximálního tlaku. 

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
tady nebyla o žadným předbíhání žádná zmínka,on mi jen řekl že podle toho tlaku co mám je to špatně načipované,jasně že AFN dosáhne vyšího tlaku než obtok ale o to tady nejde...jinak 1980 neni seriovej tlak...serie plní 1840mbar..takže ja tam mám o nejakej 140mbar víc...BH motor píše:A chlapci vy chcete zvysovat vykon alebo sa predbiehat kto skor nafuka turbom koleso na aute.........
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
ale turbolimiter je zo serie nastaveny na 1980 mbar, to ze ti v mape dvihol plniaci tlak je nam viacmenej jasne
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
riesite nezmysly.... naco.... brzda seria, doladenie na brzde, kontrola dymivosti, na co riesit ci 1830 alebo 1930 pripadne 2030. pokym to nebrzdis a nevies o com to je a neladil si auto na brzde, tak nemas dovod sa zaoberat tlakom. Ked das menej menej pokazis... a pomaly dalej zajdes... pozna s vas aj niekto take nieco ako je turbinova mapa toho turba co je tam pouzite ? aspon priblizne, ked sa bavime o talkoch?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
nic, neries.... 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Koukal jsem na soft motorizace AHU a při 1900 ot. je sériový tlak při maxilální žátěži 1924 mBaru. Po chipu s neposunutým limiterem nárust 56 mBaru. Samozdřejmně s rostoucíma otáčkama sériový, požadovaný plnící tlak klesá. Po chipu s neposunutým limiterem se dostaneš k nárustu již zmíněných 145mBaru při 4000 ot.
More Power by me TDi Power
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 14 led 2010, 19:35
Tlak ASV
Je normální když ASV v O1 plní 2450 ????
Re: Tlak ASV
Jak kdy, já plním u ASV i 3,000CyberDemon píše:Je normální když ASV v O1 plní 2450 ????

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
