BMW X5 3.0d automat problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW X5 3.0d automat problem
Zdravim ve spolek, mam takovy maly problem a spoustu otazek s timto autem. Je to rok 02, najeto 240 tkm, a stav spise horsi, nez prumerny, asi nejhorsi koupe, co jsem kdy udelal.......,
pri nastartovani a studenem motoru trva cca 2 sekundy nez se auto rozjede, repsektive otacky vylezou na 2.000, pak uz to jede, ten samy problem je ikdyz je ato zahrate, jenze to neni tak znatelne...., pokud uz jsem nad 2.000 otacek, jede to celkem slusne...., ale zase uz se mu moc nechce nad 3000 otacek, hlavne pri nejakem stoupani...., tak nevim - problem s motorem, nebo prevodovkou?
to byl ten problem a ted otazky....., muze klouzat automaticka prevodovka? v podstate pri rezimu manualniho razeni jasne vidim, jak jdou otacky nahoru a auto pomalu zrychluje..., jako treba babeta, pri automatickem modu to nejde asi tak moc poznat, ale urcite to bude to same, v podstate obcas na 5 se "zamkne menic" pokud je to ten spravny vyraz....., melo by to delat pri kazde ryclosti?
Dalsi hloupa otazka - pri podrazovani, mely by otacky jit nahoru jako u manualu? pripadne kdy by se mely psadnout na volnobeh?
Dalsi vec, neprijde mi to nejak extra silne, nedavno me vezl kolega v jeho 330d a malem jsem se "pos..." muze mit takovy vliv vaha auta?
Diky moc za jakoukoli radu....
pri nastartovani a studenem motoru trva cca 2 sekundy nez se auto rozjede, repsektive otacky vylezou na 2.000, pak uz to jede, ten samy problem je ikdyz je ato zahrate, jenze to neni tak znatelne...., pokud uz jsem nad 2.000 otacek, jede to celkem slusne...., ale zase uz se mu moc nechce nad 3000 otacek, hlavne pri nejakem stoupani...., tak nevim - problem s motorem, nebo prevodovkou?
to byl ten problem a ted otazky....., muze klouzat automaticka prevodovka? v podstate pri rezimu manualniho razeni jasne vidim, jak jdou otacky nahoru a auto pomalu zrychluje..., jako treba babeta, pri automatickem modu to nejde asi tak moc poznat, ale urcite to bude to same, v podstate obcas na 5 se "zamkne menic" pokud je to ten spravny vyraz....., melo by to delat pri kazde ryclosti?
Dalsi hloupa otazka - pri podrazovani, mely by otacky jit nahoru jako u manualu? pripadne kdy by se mely psadnout na volnobeh?
Dalsi vec, neprijde mi to nejak extra silne, nedavno me vezl kolega v jeho 330d a malem jsem se "pos..." muze mit takovy vliv vaha auta?
Diky moc za jakoukoli radu....
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
automat by mal ist uz z volnobehu ked das nohu z brzdy ak je dobry.No bohuzial X5 sa vyraba v usa a oni si tam davaju tie ich "skvele" americke automaty.Je take tiche odporucanie v BMW ze tam treba menit olej kazdych 30 tisic aby to cosi vydrzalo... Ja si myslim ze tvojmu autu pomoze druhy automat alebo oprava toho co tam mas co nieje zrovna lacne. 

e46 325 Xi
on jde, jede, ale jako by byl pribrzdeny, utlumeny, teprve kolem 2000 vyrazi kupredu, ja nevim, mozna bych to popsal jako ze tam je misto jednicky ctyrka a pak se to prepne kolem tech 2000 otacek, ale jak jsem psal i vyse, muze to byt i problem motoru, ze v tech nizkych otackach nema dostatek sily roztocit tu prevodovku?jura2 píše:automat by mal ist uz z volnobehu ked das nohu z brzdy ak je dobry.No bohuzial X5 sa vyraba v usa a oni si tam davaju tie ich "skvele" americke automaty.Je take tiche odporucanie v BMW ze tam treba menit olej kazdych 30 tisic aby to cosi vydrzalo... Ja si myslim ze tvojmu autu pomoze druhy automat alebo oprava toho co tam mas co nieje zrovna lacne.
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
diagnostiku jsem delal pomoci Pa softu, ty kody nic nerikaji, ale stejne jsem vse smazal a nic neoveho nevyskocilo, ale radeji to jeste zkontroluju...., jinak daji se najek zjistit vadne vstriky? Motor ma pravidelny chod, necuka, jede pekne hladce......
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automatbent píše:vstriky nebo vaha ! kdyz tak napis sz a poradim
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
toto sa skusa do kopca v D,ked je automat ZATAZENY, bud musi stáť pri velmi prudkom kopci alebo ist pomaly dopredujura2 píše:automat by mal ist uz z volnobehu ked das nohu z brzdy ak je dobry.No bohuzial X5 sa vyraba v usa a oni si tam davaju tie ich "skvele" americke automaty.Je take tiche odporucanie v BMW ze tam treba menit olej kazdych 30 tisic aby to cosi vydrzalo... Ja si myslim ze tvojmu autu pomoze druhy automat alebo oprava toho co tam mas co nieje zrovna lacne.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Re: BMW X5 3.0d automat problem
je tam slabá prevodovka od výroby a najmä ak niekto pred tebou tahaval na nom vozík s autami. Vela ludi si totiz myslí,že ked ma BMW X5, Mercedes ML alebo Jeep Cherokee že to sú autá ktoré v pohode môžu ťahať vozík s dalším autom na ňom. Na pravidelnú záťaž tieto prevodovky nie sú.madein píše:Zdravim ve spolek, mam takovy maly problem a spoustu otazek s timto autem. Je to rok 02, najeto 240 tkm, a stav spise horsi, nez prumerny, asi nejhorsi koupe, co jsem kdy udelal.......,
pri nastartovani a studenem motoru trva cca 2 sekundy nez se auto rozjede, repsektive otacky vylezou na 2.000, pak uz to jede, ten samy problem je ikdyz je ato zahrate, jenze to neni tak znatelne...., pokud uz jsem nad 2.000 otacek, jede to celkem slusne...., ale zase uz se mu moc nechce nad 3000 otacek, hlavne pri nejakem stoupani...., tak nevim - problem s motorem, nebo prevodovkou?
to byl ten problem a ted otazky....., muze klouzat automaticka prevodovka? v podstate pri rezimu manualniho razeni jasne vidim, jak jdou otacky nahoru a auto pomalu zrychluje..., jako treba babeta, pri automatickem modu to nejde asi tak moc poznat, ale urcite to bude to same, v podstate obcas na 5 se "zamkne menic" pokud je to ten spravny vyraz....., melo by to delat pri kazde ryclosti?
Dalsi hloupa otazka - pri podrazovani, mely by otacky jit nahoru jako u manualu? pripadne kdy by se mely psadnout na volnobeh?
Dalsi vec, neprijde mi to nejak extra silne, nedavno me vezl kolega v jeho 330d a malem jsem se "pos..." muze mit takovy vliv vaha auta?
Diky moc za jakoukoli radu....
Dosť často sa stáva,že keď odíde na X5 automat.prevodovka,odíde naraz aj prídavná na 4x4...
- to že sa Ti neskoro rozbieha pri zaradení D je uz vadný hydromenič
- to že sa Ti zdá akoby šmýkala sa Ti nezdá... Máš zodraté lopatky v hydromeniči a preto už nemá taký záťah ako za mlada a nezaberá ako by mala a tak akoby klzala,šmýka


toto je jeden obrázok z mnohých,ako to vyzerá v zodratom meniči. Ako vidíš,je aj fajnovučko modrý,ako sa prehrieval čo bol zaťažený a prehriaty horúcim olejom.
takisto Ti asi už aj občas "seká" , t.j. tak nepríjemne kope
koleduješ si o problém,že na tom takto jazdíš,daj si ju urobiť celú. Ak Ti bude niekto tvrdiť,že stačí vymeniť hydromenič, tak sa nedaj presvedčiť.
Keď si totiž poriadne pozrieš lopatky v meniči,tak vidíš že sú doslova zodraté a na každej už chýba kus materiálu.A to som dal fotku iba jedného "poschodia" v hydromeniči a tých je tam viac. A kde sa podel tento materál z lopatiek? Zostal Ti predsa v prevodovke a tá sa pekne brúsi a derie zvnútra. daj si to urobiť čím skorej,prevodovku treba tiež rozobrať a to nie len dať dole vaňu.Viem Ti pomôcť,ale keďže si z CZ,tak asi budeš chcieť doma.... takže dúfam že si dáš poradiť
Sorry že som sa tak rozpísal,ale nedalo mi to nereagovať,keď sa to tu začalo váhami vzduchu,tryskami a čo ja viem čím....
Diagnostika Ti bežne nič nenapíše,až pokial sa Ti zrazu nerozsype prevodovka a ostaneš kdesi stáť a budeš nešťastný
A ber to tak,že lepšie to už nebude,za chvíľu sa začne oteplievať a pojde Ti to veľmi rýchlo dole kopcom s ňou
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
No tak to mam teda radost....., diky moc za odpoved....., dneska jsem se znazil najit nejake pravidlo, nebo spise zjistit vice......, nemam to s cim porovnam, tak doufam, ze mi nekdo jeste poradite......
Vim, ze na dalku je vse tezke a veskere pocity jsou pouze moje pocity a na co si stezuji, muze pro nekoho byt uplne normalni....
Parkuji venku, takze startuji pri normalni denni teplote, po nastartovani jsem zkousel pridat plyn jen na volnobeh a taky tak nejak se mu nechce vyjet z volnobehhu nahoru, do tech dvou tisic, nerikam, ze nevyjede, nebo ze seslapnu pedal a dlouho nic, ale seslapnu pedal a je tam znatelna prodleva nez otacky vylezou na ty 2000, pak uz to je pekne, vzhledem k tomu, ze auto neni jeste zahrate, nezkousel jsem vice nez 2500,
dam D a pri rozjezdu je to teda hodne znat, ani nezalezi jak moc seslapnu plyn, proste se rozjede pomalu, pri otackach tak kolem 2000 mi za chvili doradi do 5 a zamkne menic pri rychlosti cca 60km/h (nejsem si jisty) otacky jsou tak kolem 1500-1700, pri lehkem seslapnuti plynu se nestane nic, jen auto zacne pomalu zrychlovat, pokud plyn seslapnu vice, otacky vyskoci nahoru a prevodovka vlastne podradi, uberu plynem a zase tam soupne 5 a cele se to muze opakovat.
behem jizdy, at uz na manual, nebo na D pri pridani plynu vyskoci otacky rekneme na 2500 a potom pomalu prerazuje - ale vestinou musim ubrat plyn aby to bylo jistejsi, v tahu moc radit nechce, to se deje i na manual, pokud dam vyssi ryclostni stupen, musim lehce ubrat plyn pro prerazeni, je to nejake asi zabrzdene....., preradim rekneme z 3 na 4 pri neprilis velkem zrychleni a cely ten proces muze trvat stejne, jako bych radil v normalnim aute (pomalu ubrat plyn, zmacknout spojku, preradit, vyslapnout a pridat plyn) cca 2 sekundy od pohybu radicky, neni to tak, ze posunu radicku a hned preradi, to je pouze pri podrazovani.....nekdy,
kdyz behem jizdy na D pustim plyn, otacky padnout na volnobeh a to se povetsinou stava i na manual ne vzdy, ale vetsinou, nebo obcas drzi do cca 1500 otacek a pak to padne na volnobeh
v aute nejsou zadne otresy pri prerazovani ani pri normalni jizde, ale dvakrat se mi stalo, a to nevim proc ze to jelo jako na krivych kolech, ze se lehce traslo cele auto, ale nejel jsem nejak daleko a potom uz se to neopakovalo
omlouvam se, ze porad otravuju, ale oprava - repas prevodovky je docela hodne penez, tak bych nechtel platit neco zbytecne....
Vim, ze na dalku je vse tezke a veskere pocity jsou pouze moje pocity a na co si stezuji, muze pro nekoho byt uplne normalni....
Parkuji venku, takze startuji pri normalni denni teplote, po nastartovani jsem zkousel pridat plyn jen na volnobeh a taky tak nejak se mu nechce vyjet z volnobehhu nahoru, do tech dvou tisic, nerikam, ze nevyjede, nebo ze seslapnu pedal a dlouho nic, ale seslapnu pedal a je tam znatelna prodleva nez otacky vylezou na ty 2000, pak uz to je pekne, vzhledem k tomu, ze auto neni jeste zahrate, nezkousel jsem vice nez 2500,
dam D a pri rozjezdu je to teda hodne znat, ani nezalezi jak moc seslapnu plyn, proste se rozjede pomalu, pri otackach tak kolem 2000 mi za chvili doradi do 5 a zamkne menic pri rychlosti cca 60km/h (nejsem si jisty) otacky jsou tak kolem 1500-1700, pri lehkem seslapnuti plynu se nestane nic, jen auto zacne pomalu zrychlovat, pokud plyn seslapnu vice, otacky vyskoci nahoru a prevodovka vlastne podradi, uberu plynem a zase tam soupne 5 a cele se to muze opakovat.
behem jizdy, at uz na manual, nebo na D pri pridani plynu vyskoci otacky rekneme na 2500 a potom pomalu prerazuje - ale vestinou musim ubrat plyn aby to bylo jistejsi, v tahu moc radit nechce, to se deje i na manual, pokud dam vyssi ryclostni stupen, musim lehce ubrat plyn pro prerazeni, je to nejake asi zabrzdene....., preradim rekneme z 3 na 4 pri neprilis velkem zrychleni a cely ten proces muze trvat stejne, jako bych radil v normalnim aute (pomalu ubrat plyn, zmacknout spojku, preradit, vyslapnout a pridat plyn) cca 2 sekundy od pohybu radicky, neni to tak, ze posunu radicku a hned preradi, to je pouze pri podrazovani.....nekdy,
kdyz behem jizdy na D pustim plyn, otacky padnout na volnobeh a to se povetsinou stava i na manual ne vzdy, ale vetsinou, nebo obcas drzi do cca 1500 otacek a pak to padne na volnobeh
v aute nejsou zadne otresy pri prerazovani ani pri normalni jizde, ale dvakrat se mi stalo, a to nevim proc ze to jelo jako na krivych kolech, ze se lehce traslo cele auto, ale nejel jsem nejak daleko a potom uz se to neopakovalo
omlouvam se, ze porad otravuju, ale oprava - repas prevodovky je docela hodne penez, tak bych nechtel platit neco zbytecne....

BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
jasny je leda Hovn... takhle pres klavesnici, to chce videt, diagnostika atd. ale vim co dokaze jeden vadnej blbej vstrik, jak to auto rozhodi. Jestli to bude prevodovka tak to je dvojnasobna radost, a pocitej ze pri tehle kilometrech je otazka casu kdy se odporuci vstriky turbo atd. oni lidi vi proc to davaj pryc bohuzellubomt píše:To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automatbent píše:vstriky nebo vaha ! kdyz tak napis sz a poradim

no prave, tak co a jak zkontrolovat drive?bent píše:jasny je leda Hovn... takhle pres klavesnici, to chce videt, diagnostika atd. ale vim co dokaze jeden vadnej blbej vstrik, jak to auto rozhodi. Jestli to bude prevodovka tak to je dvojnasobna radost, a pocitej ze pri tehle kilometrech je otazka casu kdy se odporuci vstriky turbo atd. oni lidi vi proc to davaj pryc bohuzellubomt píše:To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automatbent píše:vstriky nebo vaha ! kdyz tak napis sz a poradim
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
No co som sa ja stretol na tychto motoroch tak vstrek ked je pred smrtou tak najskor zacne vynechavat na volnobehu a mierne kolisu otacky.V zatazi sa chova motor normalne.Postupne zacne vynechavat aj v zatazi.Toto ja vidim na ten automat.bent píše:jasny je leda Hovn... takhle pres klavesnici, to chce videt, diagnostika atd. ale vim co dokaze jeden vadnej blbej vstrik, jak to auto rozhodi. Jestli to bude prevodovka tak to je dvojnasobna radost, a pocitej ze pri tehle kilometrech je otazka casu kdy se odporuci vstriky turbo atd. oni lidi vi proc to davaj pryc bohuzellubomt píše:To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automatbent píše:vstriky nebo vaha ! kdyz tak napis sz a poradim

e46 325 Xi