BMW X5 3.0d automat problem

Moderátoři: šulda, Moderátoři

madein
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 20 čer 2007, 06:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od madein »

jura2 píše:
bent píše:
lubomt píše: To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automat
jasny je leda Hovn... takhle pres klavesnici, to chce videt, diagnostika atd. ale vim co dokaze jeden vadnej blbej vstrik, jak to auto rozhodi. Jestli to bude prevodovka tak to je dvojnasobna radost, a pocitej ze pri tehle kilometrech je otazka casu kdy se odporuci vstriky turbo atd. oni lidi vi proc to davaj pryc bohuzel :)
No co som sa ja stretol na tychto motoroch tak vstrek ked je pred smrtou tak najskor zacne vynechavat na volnobehu a mierne kolisu otacky.V zatazi sa chova motor normalne.Postupne zacne vynechavat aj v zatazi.Toto ja vidim na ten automat. :o Skus to na tom kopci ako pisal Lubomt.
v kopci stoji, takovem normalnim, ne prudkem, to jsem nezkousel
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

bent píše:
lubomt píše:
bent píše:vstriky nebo vaha ! kdyz tak napis sz a poradim
To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automat
jasny je leda Hovn... takhle pres klavesnici, to chce videt, diagnostika atd. ale vim co dokaze jeden vadnej blbej vstrik, jak to auto rozhodi. Jestli to bude prevodovka tak to je dvojnasobna radost, a pocitej ze pri tehle kilometrech je otazka casu kdy se odporuci vstriky turbo atd. oni lidi vi proc to davaj pryc bohuzel :)
ked povies,tak teda asi mas pravdu Ty a ja som to tu zbytocne pisal,nie? nepochopil si? Zle si čítal. Stretavam sa s tymto dennno-denne a tie jeho príznaky sú jasné ako facka.Odchádza mu prevodovka a nič iné.Však nech dá na Teba a potom nech sa Ti podakuje za vyhodené peniaze. nehrám sa tu na mudrlanta ale tieto prevodovky to pri 200.000km majú zvyčyjne za sebou. Motor je nezmar. A diagnostika je iba pomôcka,tá Ti ukáže veľakrát veľké H...o
ser..m na to,nech si pomôže sám, ved určite mu veľa ľudí poradí VYMENIT TRYSKY, OLEJ,VYMENIT HYDROMENIC,VYMENIT LAMELY A I.Potom nech sa nesťažuje z takých dobrých rád. Končím tu.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
bent
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 24 pro 2007, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od bent »

lubomt píše:
bent píše:
lubomt píše: To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automat
jasny je leda Hovn... takhle pres klavesnici, to chce videt, diagnostika atd. ale vim co dokaze jeden vadnej blbej vstrik, jak to auto rozhodi. Jestli to bude prevodovka tak to je dvojnasobna radost, a pocitej ze pri tehle kilometrech je otazka casu kdy se odporuci vstriky turbo atd. oni lidi vi proc to davaj pryc bohuzel :)
ked povies,tak teda asi mas pravdu Ty a ja som to tu zbytocne pisal,nie? nepochopil si? Zle si čítal. Stretavam sa s tymto dennno-denne a tie jeho príznaky sú jasné ako facka.Odchádza mu prevodovka a nič iné.Však nech dá na Teba a potom nech sa Ti podakuje za vyhodené peniaze. nehrám sa tu na mudrlanta ale tieto prevodovky to pri 200.000km majú zvyčyjne za sebou. Motor je nezmar. A diagnostika je iba pomôcka,tá Ti ukáže veľakrát veľké H...o
ser..m na to,nech si pomôže sám, ved určite mu veľa ľudí poradí VYMENIT TRYSKY, OLEJ,VYMENIT HYDROMENIC,VYMENIT LAMELY A I.Potom nech sa nesťažuje z takých dobrých rád. Končím tu.
ale vzdyt vklidu, nerikam ze nemas pravdu. a jak jsem psal , pokud to je prevodovka, tak pri tehle km jsou ostatni veci typu vstriky otazkou casu.
madein
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 20 čer 2007, 06:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od madein »

lubomt píše:
bent píše:
lubomt píše: To si zabil riadnu BLBOST !!! Je to jasný automat
jasny je leda Hovn... takhle pres klavesnici, to chce videt, diagnostika atd. ale vim co dokaze jeden vadnej blbej vstrik, jak to auto rozhodi. Jestli to bude prevodovka tak to je dvojnasobna radost, a pocitej ze pri tehle kilometrech je otazka casu kdy se odporuci vstriky turbo atd. oni lidi vi proc to davaj pryc bohuzel :)
ked povies,tak teda asi mas pravdu Ty a ja som to tu zbytocne pisal,nie? nepochopil si? Zle si čítal. Stretavam sa s tymto dennno-denne a tie jeho príznaky sú jasné ako facka.Odchádza mu prevodovka a nič iné.Však nech dá na Teba a potom nech sa Ti podakuje za vyhodené peniaze. nehrám sa tu na mudrlanta ale tieto prevodovky to pri 200.000km majú zvyčyjne za sebou. Motor je nezmar. A diagnostika je iba pomôcka,tá Ti ukáže veľakrát veľké H...o
ser..m na to,nech si pomôže sám, ved určite mu veľa ľudí poradí VYMENIT TRYSKY, OLEJ,VYMENIT HYDROMENIC,VYMENIT LAMELY A I.Potom nech sa nesťažuje z takých dobrých rád. Končím tu.
Nemyslim si, ze by te chtel nekdo nastvat, je to forum, kazdy ma jine zkusenosti a muze napsat svuj nazor, kdyzi jsem mel rover 75 s dieselovym motorem od bmw, taky jsem tam mel podobny problem s rozjezdem, byl to sice manual, prosel jsem spousty servisu a diagnostik, nikdo nic nemohl najit, koupil jsem asi 3 vahy vzduchu a porad vse bylo v limitech diagostiky......, uz jsem opravdu nevedel co dal, az mi nekdo poradil, ze je to urcite turbo, ac nerad, vymenil jsem ho a mel jsem od te doby pokoj.....

to byl i duvod, proc jsem psal jsem o radu, protoze nemam zkusenosti s automatem, a nevim, co muze byt za problem, jsem velice vdecny, za tvou radu, ale narovinu - nelibi se mi, ale ne proto, ze nemas pravdu, ale proto, ze to je nejhorsi varianta, ktera muze byt.
Repas stoji kolik? 30-50 tisic? jeden nebo dva vstriky proti tomu jsou za hubicku....., protoze kdyz zacnu pocitat je mi na bliti auto radove za 300 tisic a dalsich 100 za opravu? (prevodovka, vstriky, turbo, silentbloky, ramena) a pak mi to nejaky debil bud ukrade, nebo naboura anebo kdyz to budu chtit prodat, tak dostanu 250....

je nejaka moznost zjistit jestli jsou v poradku vstriky? nejaky jednoduchy zpusob? nekde jsem cetl neco o mereni prepadni nafty, jak to funguje, nevite nekdo?

Zkusim veci, ktere jsou jednodussi, a kdo vi, mozna nakonec s tou prevodovkou prijedu za tebou, protoze krome toho rozjezdu se jevi celkem fajn, olej jsem menil pred tremi tydny a ve vane nebyly zadne piliny, nebo zbytky zeleza, dokonce se i trochu zlepsila odezva te prevodovky, pred dvema tydny jsem najel cca 3000 km, vetsinou po dalnici rychlosti 150 -160 km/h a taky bez vetsich problemu.

A jak jsem psal i drive, kolegy 330d jede uplne jinak, nemam to s cim porovnat, ale zda se mi, jako by to jelo proti jeho autu jen snad na 60%, pokud nekdo vite, kolik by melo tlacit turbo, pokusim se zmerit i toto, protoze porad je to levnejsi nez repase prevodovky, vim, ze je to mozna zbytecne, ale aspon budu mit jistotu, ze je to v poradku a udelal jsem vse pro to, abych to zkusil
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

v poho.... Nevyhneš sa tomu a iba zbytočne nakupis ine veci,ktore maš dobre.
Nemozes porovnavat maleho 330d chrusta s velkym vozom X5.Ale je pravda,ze X5 su velmi zive vozy,zo vsetkych SUV sa mi asi pacia najviac,i ked povedal by som maju najtvrdsi podvozok ale zase najlepsie sedia na ceste. Bavorak je bavorak.
Prevodovka je 1/3 ceny vozu,ber to tak. Ked si ju das urobit clovekom,ktory sa fakt vyzna a urobi ti ju na komplet,tak prezije pri pravidelnych vymenach oleja aj motor.
Robim vymenu za jeden den.Rano zakaznik dojde a poobede az podvecer odchadza
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
madein
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 20 čer 2007, 06:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od madein »

lubomt píše:v poho.... Nevyhneš sa tomu a iba zbytočne nakupis ine veci,ktore maš dobre.
Nemozes porovnavat maleho 330d chrusta s velkym vozom X5.Ale je pravda,ze X5 su velmi zive vozy,zo vsetkych SUV sa mi asi pacia najviac,i ked povedal by som maju najtvrdsi podvozok ale zase najlepsie sedia na ceste. Bavorak je bavorak.
Prevodovka je 1/3 ceny vozu,ber to tak. Ked si ju das urobit clovekom,ktory sa fakt vyzna a urobi ti ju na komplet,tak prezije pri pravidelnych vymenach oleja aj motor.
Robim vymenu za jeden den.Rano zakaznik dojde a poobede az podvecer odchadza
takze pokud se u tebe objednam, rano dorazim, necham ti auto a vecer si pro nej prijdu....., to zni dobre

Co vlastne menis? prevodovku kus za kus? nebo jen menic a lamely? kolik to stoji a je i nejaka zaruka?
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
madein
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 20 čer 2007, 06:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od madein »

tak dnes jsem udelal dalsi pokus, sice nevim, co to znamena, ale podle me muze jit o nedostatecny vykon?

Nastartovano, zarazeno D (nebo 1) leva noha na brzde a pravou na plyn, otacky maximalne tak do 1500 a konec.....,

pokud teda prevodovka klouze, nemelo by to jit poznat touto cestou?
pripadne nemel by ten motor dosahnout vyssich otacek?
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

madein píše:tak dnes jsem udelal dalsi pokus, sice nevim, co to znamena, ale podle me muze jit o nedostatecny vykon?

Nastartovano, zarazeno D (nebo 1) leva noha na brzde a pravou na plyn, otacky maximalne tak do 1500 a konec.....,

pokud teda prevodovka klouze, nemelo by to jit poznat touto cestou?
pripadne nemel by ten motor dosahnout vyssich otacek?
(LOL) (LOL) jajajaj, cloviecik,to ti kto zase poradil? Vsetky novsie auta maju pri zosliapnutej brzde obmedzeny vykon alebo neviem ako to mam povedat,proste ked mas stlacenu brzdu,tak sa nerozbehnes a aj po jej pusteni to par sekund trva,kym sa zoberie. Pri DSG to neplati.
Funguje to ako som napisal. Mam vela prevodoviek uz zrepasovanych na sklade alebo dokazem si pripravit pred tym ako zakaznik dojde zrepasovanu prevodovku. Menim dnu vzdy vsetko,to som pisal uz velakrat. REPAS nie je oprava, to je vymena komplet vnutrajsku, OPRAVA je vymena vadnych dielov.
Takze ak by som mal v tej dobe ako by si chcel dojst taku prevodovku ako mas ty,tak by si to mal do vecera. Ak by som taku nemal,tak Ti zrepasujem Tvoju do druheho dna.Ostatok mas v SZ
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
madein
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 20 čer 2007, 06:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od madein »

lubomt píše:
madein píše:tak dnes jsem udelal dalsi pokus, sice nevim, co to znamena, ale podle me muze jit o nedostatecny vykon?

Nastartovano, zarazeno D (nebo 1) leva noha na brzde a pravou na plyn, otacky maximalne tak do 1500 a konec.....,

pokud teda prevodovka klouze, nemelo by to jit poznat touto cestou?
pripadne nemel by ten motor dosahnout vyssich otacek?
(LOL) (LOL) jajajaj, cloviecik,to ti kto zase poradil? Vsetky novsie auta maju pri zosliapnutej brzde obmedzeny vykon alebo neviem ako to mam povedat,proste ked mas stlacenu brzdu,tak sa nerozbehnes a aj po jej pusteni to par sekund trva,kym sa zoberie. Pri DSG to neplati.
Funguje to ako som napisal. Mam vela prevodoviek uz zrepasovanych na sklade alebo dokazem si pripravit pred tym ako zakaznik dojde zrepasovanu prevodovku. Menim dnu vzdy vsetko,to som pisal uz velakrat. REPAS nie je oprava, to je vymena komplet vnutrajsku, OPRAVA je vymena vadnych dielov.
Takze ak by som mal v tej dobe ako by si chcel dojst taku prevodovku ako mas ty,tak by si to mal do vecera. Ak by som taku nemal,tak Ti zrepasujem Tvoju do druheho dna.Ostatok mas v SZ
je mi jasne, ze ted uz budu za uplneho (wallbash) ale jeste jsem zkousel dnes jednu vec....., pomalu jsem najel obema prednimi koly k patniku a pak jsem chtel na nej vyjet, bylo to uplne to same, jakko s tou brzdou, dve sekundy nechtely otacky vylezt nahoru a pak se to prece jen pomalu na ten patnik rozjelo..., nemam opravdu problem nekde s vykonem?
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
madein
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 20 čer 2007, 06:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od madein »

No lidi, asi se budete hodne divit, ale nakonec to byla ta vaha, vymenil jsem (ne za upne novou, jen jsem ji prehodil s 530d)a svete div se muj automat jede pekne svizne, uz zadny rozdil mezi 1000 a 2000 rpm, pekne od spodu az do 4000 otacek a 530d? no jako by ji nekdo drzel za prdel pri rozjedu do cca 2000 otacek, pak uz vyjede.......

nerikam, ze ta prevodovka, neni spatna, ale zatim to urcite odlozim na pozdeji.....

kazdopadne diky za rady
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

tak vidis,si jeden z mala stastlivcov. A preco si nesiel hned na diagnostiku nechapem. Takze aj majster sa niekedy utne,to ako ja.Sypem popol na hlavu (crazy)
Ale priznaky boli uplne ako prevodovka. Tak hlavne ze ti to chodi.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Joro 2 -opravdu si myslíš,že amíci neumějí automaty?Když oni měli automaty,tak v Evropě měli maximálně 3 kvalty a zkoušeli synchrony...První startér byl sáriově montován v roce 1912 a to v USA..Tam má automat téměř každý a mění je jako u nás dvouhmotáky...Jejich skříně se akorát pochcávají..teď dělám kámošovi Corvette z roku 1968...Zkus za 40 let dělat CDI 270...A divím se,že si někdo koupí natuněné CDI s automatem a přetočeným tachometrem a je duševně zdráv....Já jsem automat nikdy nezkoušel dělat a to z jediného důvodu...Oprava tohoto typu chce specialistu...a kdo to nepochopí,ten platí.Univerzální automechanik tuto problematiku nemůže nikdy obsáhnout..nikomu neberu jeho genialitu,ale to je logický fakt...Neříkám to kvůli nějaké oslavě někoho,ale je to prostě tak..Já bych s infarktem nešel k obvodnímu....
nepropadat panice...
advik
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24 čer 2010, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od advik »

Chlapy, kolik stojí vyměnit olej a filtr v automatické převodovce v X5 3D 2005? Po kolika doporučujete měnit tento olej? A pro zajímavost, kolik je tam litrů oleje a jaký?
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

jericho-3 píše:Joro 2 -opravdu si myslíš,že amíci neumějí automaty?Když oni měli automaty,tak v Evropě měli maximálně 3 kvalty a zkoušeli synchrony...První startér byl sáriově montován v roce 1912 a to v USA..Tam má automat téměř každý a mění je jako u nás dvouhmotáky...Jejich skříně se akorát pochcávají..teď dělám kámošovi Corvette z roku 1968...Zkus za 40 let dělat CDI 270...A divím se,že si někdo koupí natuněné CDI s automatem a přetočeným tachometrem a je duševně zdráv....Já jsem automat nikdy nezkoušel dělat a to z jediného důvodu...Oprava tohoto typu chce specialistu...a kdo to nepochopí,ten platí.Univerzální automechanik tuto problematiku nemůže nikdy obsáhnout..nikomu neberu jeho genialitu,ale to je logický fakt...Neříkám to kvůli nějaké oslavě někoho,ale je to prostě tak..Já bych s infarktem nešel k obvodnímu....
No ja som vychadzal z toho ze v X5 tie prevodovky GM vazne nevydrzia...
e46 325 Xi
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

jura2 píše:
jericho-3 píše:Joro 2 -opravdu si myslíš,že amíci neumějí automaty?Když oni měli automaty,tak v Evropě měli maximálně 3 kvalty a zkoušeli synchrony...První startér byl sáriově montován v roce 1912 a to v USA..Tam má automat téměř každý a mění je jako u nás dvouhmotáky...Jejich skříně se akorát pochcávají..teď dělám kámošovi Corvette z roku 1968...Zkus za 40 let dělat CDI 270...A divím se,že si někdo koupí natuněné CDI s automatem a přetočeným tachometrem a je duševně zdráv....Já jsem automat nikdy nezkoušel dělat a to z jediného důvodu...Oprava tohoto typu chce specialistu...a kdo to nepochopí,ten platí.Univerzální automechanik tuto problematiku nemůže nikdy obsáhnout..nikomu neberu jeho genialitu,ale to je logický fakt...Neříkám to kvůli nějaké oslavě někoho,ale je to prostě tak..Já bych s infarktem nešel k obvodnímu....
No ja som vychadzal z toho ze v X5 tie prevodovky GM vazne nevydrzia...
nevydrzia,lebo za tym tahaju voziky s autami a na to nie je stavana
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „BMW“