FABIA 1,2 HTP 12 V - závada 16685

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 04 čer 2007, 23:46
Odpovědi: 0

FABIA 1,2 HTP 12 V - závada 16685

Příspěvek od MONTI »

VAG mi píše chybu:
Objednací číslo řídící jednoky: 03E 906 023 D
Systém a/nebo verze: SIMOS91 1.2l 4V 9510
Kódování: 0000031
Číslo dílny: WSC 13765 790 00000
Nalezena 1 chyba:

16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 006 - zkrat na plus - Sporadická

Diagnoza:nad 4800 otáčok začne blikať kontrolka motoru a auto padne do núdzového režimu.Motor ide na 2 valce.Podla Vagu vynecháva 3 valec.Sviečky,zapalovacie moduly,snímače(vačka,klukovka,snímač v sacom potrubí,snímač klepáni) sú nové,palivový filter 4 bar nový,pal.čerpadlo OK(6,2 bar),katalizátor skontrolované(OK),rozvody OK,flash v RJ je najnovšia(1 týžden),kompresia 13-13,5- 13....
Prosím poradte,dakujem
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Zkontroluj ještě vstřiky,jak rozprašujou a kolik dávaj..Pak udělej reidness code-nevim přesně jak se to píše :roll: ,,řešil sem něco podobnýho na tom samym motoru,myslim že byl špatnej vstřik,ale po výměně ten samej problém..na místě ok a jak sem se rozjel,okamžitě nouzák!!Nakonec přijel borec z MB,taky nevěděl,tak vypálil katík myslim že přes kanál 34 nebo(36) v základnim nastavení,udělal reidness a Roomster frčel..
PS.:katík byl nacucanej benzínem a ani ten borec z MB s ňákou spešl kamerou to nepoznal..
Snad to trochu pomůže..Halt trochu nepovedený motory (LOL)
Octavia II RS
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Halt trochu nepovedený motory (LOL)[/quote]

to bude tim ze tam zapomeli odlejt diru pro 4pist (crazy) :D (LOL)

ridil bych se tou zkratkou HTP.......Honem To Prodej (rofl)
Naposledy upravil(a) patrik.kloucek dne 23 úno 2010, 22:46, celkem upraveno 1 x.
ohrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 úno 2009, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ohrt »

patrik.kloucek píše:Halt trochu nepovedený motory (LOL)
to bude tim ze tam zapomeli odlejt diru pro 4pist[/quote]
:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak teď z druhýho soudku..Nedávno "přijelo" jedno HONEM TO PRODEJ (rofl) s 332.000km :o a motor ještě běžel na 2.5 válce!!
To zas není tak špatný ne?? :D
Octavia II RS
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 04 čer 2007, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od MONTI »

Objednací číslo řídící jednoky: 03E 906 023 D
Systém a/nebo verze: SIMOS91 1.2l 4V 9927
Kódování: 0000031
Číslo dílny: WSC 29912

Rozšířená identifikace
Seriové číslo: SKZ7Z0F3822267
Identifikace: SJ8-FST
Revize: --H04---
Datum: 25.10.06
Číslo výrobce: 0257
Číslo zkušebny: F405
Stav Flash
Programovací pokusy: 1
Úspěšné pokusy: 1
Programovací stav: 00000000
Vyžadovány podmínky: 00000100
Ostatní
Info o vozidle
Číslo podvozku: TMBJY46Y274101660
Stav Readiness: 0000 0000
Zpětné vedení výfukových plynů: OK
Vyhřívání lambda sondy: OK
Lambda sonda(y): OK
Klimatizace: OK
Sekundární přívod vzduchu: OK
Spalování par: OK
Zahřívání katalyzátoru: OK
Katalyzátor: OK
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Ať přemýšlim jak přemýšlim,,tak mě nic nenapadá..možná vyzkoušet jiný benzin-ale to spíš jako poslední variantu,když nic nepomůže :? ..
A do těch 4800ot. to jede normálně??? Ještě bych prošel a proměřil káblíky,,jestli se tam netoulá ňákej hryzec (LOL)
Octavia II RS
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 04 čer 2007, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od MONTI »

áno,do 4800 všetko OK,bez závad.....
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Změřil bych tlaky ve válcích. Občas odejde ventil.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Přesně tak. Myslím, že se ti přidírá výfukový ventil na třetím válci ve vodítku a pružina ho nestačí při těch točkách vracet. Chvilku to trvá, než se ten chod motoru z těch 4800 otáček vrátí do normálu že ??
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 04 čer 2007, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od MONTI »

m_toy píše:Přesně tak. Myslím, že se ti přidírá výfukový ventil na třetím válci ve vodítku a pružina ho nestačí při těch točkách vracet. Chvilku to trvá, než se ten chod motoru z těch 4800 otáček vrátí do normálu že ??
nie,s volnobehom nie je problem..Asi skusim nastavit obmedzovač na 4800 ot.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

taky bych zmeril tlaky
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 04 čer 2007, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od MONTI »

supermuf0090 píše:taky bych zmeril tlaky
Tlaky som meral,to bolo prve.Su : 13 - 13,5 - 13....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“