Predelavka 66 na 81 Kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Smoke píše:vagem se softem nic neuděláš, i kdyby jsi tam ..něco´´ nalil tak to bude naprd. chce to soft namíru k tryskám, spojce atd..
odkud jsi, třeba někod pomůže
Jsem z Klatov. Na motoru nemám zatím žádnou úpravu, tak že vše původní až na výměnu zadřeného vstřikovacího čerpadla.
Seat Leon TDI, 110 kW
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

vymena len trysiek ti urcite prida vykon a nevravim ze to bude na prd , ale az ked tym tryskam prisposobis SW tak to ma 100% efekt .

neboj sa ty si aj tym casom prejdes

ked si zoberes ze takto spravis udrzbu motora a mozes tam mat az cca zdravych 140 konikov a krutiak slusnych cca 310 +/- , tak si myslim ze to nie je zla investicia , ako tam davat starsie 81kw trysky

no samo zaliz ake mas plany s autom, ci nechat ci budes brzo predavat

ak das starsie trysky , daj ich aspon skontrolovat.[/quote]

Pokud se rozhodnu pro výměnu trysek, ať už ty nebo ony, určitě koupím nové. Ty koníky jsou určitě lákavé, na druhou stranu nechci nějak rapidně zasahovat do životnosti motoru a samozřejmě mne zajímá i spotřeba paliva. Na 81 kW motorech se mi vždy zamlouvala jejich nízká spotřeba. Zkrátka a dobře rád bych nalezl takové to zdravé optimum... :)

Prodej mne asi výhledově čeká, protože rodina se rozrůstá a do Leona se toho moc nevejede... :(
Seat Leon TDI, 110 kW
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

muzu mit taky dotaz? puvodne jsem chtel do sve bory ALH 66kw dat trysky sprint 764, ale mechanik mi je odmitl vymenit, s recma typu ze se mi do motoru moze dostat smitko a ze si to na hlavu nevezme a podobne reci, tak jsem premyslel ze bych si tam hodil cele vstrikovace z 81kw. Z jakeho kodu motoru ty vstrikovace potrebuju aby mi psaovaly na alh? celt jsem ze nepasuji konektory. diky moc
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Manhaus píše:muzu mit taky dotaz? puvodne jsem chtel do sve bory ALH 66kw dat trysky sprint 764, ale mechanik mi je odmitl vymenit, s recma typu ze se mi do motoru moze dostat smitko a ze si to na hlavu nevezme a podobne reci, tak jsem premyslel ze bych si tam hodil cele vstrikovace z 81kw. Z jakeho kodu motoru ty vstrikovace potrebuju aby mi psaovaly na alh? celt jsem ze nepasuji konektory. diky moc
Smítko?? To je snad záležitost palivového filtru ne?
Seat Leon TDI, 110 kW
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

no ale on to myslel tak ze kdyz bude vytahovat vstrikovace a menit v nich trysky tak ze tou dirou co tam bude ... no proste (LOL) de o to ze si ty vstriky nemam kde vymenit...
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Manhaus píše:no ale on to myslel tak ze kdyz bude vytahovat vstrikovace a menit v nich trysky tak ze tou dirou co tam bude ... no proste (LOL) de o to ze si ty vstriky nemam kde vymenit...
Vykašli se na něj a najdi si mechoše kterej tomu opravdu hový (LOL)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Manhaus píše:no ale on to myslel tak ze kdyz bude vytahovat vstrikovace a menit v nich trysky tak ze tou dirou co tam bude ... no proste (LOL) de o to ze si ty vstriky nemam kde vymenit...
...aha (rofl) , tak to by se musel pomalu bát i měnit olej ne?
Já se zkoušel předběžně ptát na ty trysky z 81kW verze, ale všude po mě chtějí katalogové číslo a nebo číslo od Bosche. :(
Seat Leon TDI, 110 kW
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

jako on neni spatny , tubo tatikovi cistil na pasikovi a jezdi suprove, ale tohle nechapu... ja nerikam ze tomu nejak rozumim, spis co mam tak proctene tak hlavne z te teoreticke casti bych rekl ze jo , ale zasep raktickou spis zvlada on a tady do toho asi moc nevidi... na zmenu vstriku reaguje slovy, dej si tam vstriky z 81cky a budes to mit lepsi jak tod tohle.. no nevim no ted na to stejne nejsou moc hrachy, ale 764ky budou bez cipu dost hulit ne ?
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Manhaus píše:jako on neni spatny , tubo tatikovi cistil na pasikovi a jezdi suprove, ale tohle nechapu... ja nerikam ze tomu nejak rozumim, spis co mam tak proctene tak hlavne z te teoreticke casti bych rekl ze jo , ale zasep raktickou spis zvlada on a tady do toho asi moc nevidi... na zmenu vstriku reaguje slovy, dej si tam vstriky z 81cky a budes to mit lepsi jak tod tohle.. no nevim no ted na to stejne nejsou moc hrachy, ale 764ky budou bez cipu dost hulit ne ?
Na 764 musíš mít už i soft na 81kw ne ,ale výkon je zase někde úplně jinde nejlepší kombinací je 764+chip !!!
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

A jak je to s tou spotřebou při použití 764-ek??
Seat Leon TDI, 110 kW
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

grizzly píše:A jak je to s tou spotřebou při použití 764-ek??
Záleží na stylu jízdy ,ale zůstane na skoro stejné úrovni jako před úpravou
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Tak to zní dobře. Jezdím teď cca za 6 litrů. Kámoši co mají, či měli 81kW jezdí o 0,5 až 1 litr méně.
A životnost motoru? Nejezdím žádnou palbu, ale přeci jen při předjíždění člověk potřebuje se současným stavem PS více prostoru. Tak aby mi po deseti sešlápnutí pedálu na podlahu nepadaly kovové piliny z laufu... (crazy)
Seat Leon TDI, 110 kW
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

grizzly píše:Tak to zní dobře. Jezdím teď cca za 6 litrů. Kámoši co mají, či měli 81kW jezdí o 0,5 až 1 litr méně.
A životnost motoru? Nejezdím žádnou palbu, ale přeci jen při předjíždění člověk potřebuje se současným stavem PS více prostoru. Tak aby mi po deseti sešlápnutí pedálu na podlahu nepadaly kovové piliny z laufu... (crazy)
Neboj se nic ten motor má hodně velké výkonové rezervy jediné co ti půjde do kopru je spojka (dvouhmota) měl jsem ten samej problém ta dvouhmota není dělaná na takovej krouťák
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

chipmann píše:
grizzly píše:Tak to zní dobře. Jezdím teď cca za 6 litrů. Kámoši co mají, či měli 81kW jezdí o 0,5 až 1 litr méně.
A životnost motoru? Nejezdím žádnou palbu, ale přeci jen při předjíždění člověk potřebuje se současným stavem PS více prostoru. Tak aby mi po deseti sešlápnutí pedálu na podlahu nepadaly kovové piliny z laufu... (crazy)
Neboj se nic ten motor má hodně velké výkonové rezervy jediné co ti půjde do kopru je spojka (dvouhmota) měl jsem ten samej problém ta dvouhmota není dělaná na takovej krouťák
(crazy) ... prosí tě a nemohl bys mi písnout to označení trysek na 81kW (doufám, že jich není mega druhů), abych se dozvěděl, za kolik mi je místní šamani umí sehnat? Že bych to laborování nějak rozštípl...
Seat Leon TDI, 110 kW
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

grizzly píše:vymena len trysiek ti urcite prida vykon a nevravim ze to bude na prd , ale az ked tym tryskam prisposobis SW tak to ma 100% efekt .

neboj sa ty si aj tym casom prejdes

ked si zoberes ze takto spravis udrzbu motora a mozes tam mat az cca zdravych 140 konikov a krutiak slusnych cca 310 +/- , tak si myslim ze to nie je zla investicia , ako tam davat starsie 81kw trysky

no samo zaliz ake mas plany s autom, ci nechat ci budes brzo predavat

ak das starsie trysky , daj ich aspon skontrolovat.
Pokud se rozhodnu pro výměnu trysek, ať už ty nebo ony, určitě koupím nové. Ty koníky jsou určitě lákavé, na druhou stranu nechci nějak rapidně zasahovat do životnosti motoru a samozřejmě mne zajímá i spotřeba paliva. Na 81 kW motorech se mi vždy zamlouvala jejich nízká spotřeba. Zkrátka a dobře rád bych nalezl takové to zdravé optimum... :)

Prodej mne asi výhledově čeká, protože rodina se rozrůstá a do Leona se toho moc nevejede... :([/quote]

rozumiem.

no tak kup len trysky . Inak snazil som sa ti povedat aj to ze vymenis a
budes mat cca 125 konikov a aj pre oprtimalnych 125 konikov by bolo lepsie vyladit este aj SW. ale kedze ides predavat nemusis 8)

Velku zmenu spotreby to nespravi ak tomu nebudes davat .
palubak ti moze trocha kecat (vylepsovat realitu, ale tu by to malo ist vagom skorigovat)

inak skus popozerat aj sekciu predam , niekedy niekto predava zanovne sprinty nastavene za rozumnu cenu.

ja sam som kupil tak .mal ich 2 mesiace boli z DP , aj nastavene a aj blocek. overil som si a vse sedelo.

zatial som spokojny klop klop klop :D jedny maju uz nieco okolo 60t km
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“