Jsem z Klatov. Na motoru nemám zatím žádnou úpravu, tak že vše původní až na výměnu zadřeného vstřikovacího čerpadla.Smoke píše:vagem se softem nic neuděláš, i kdyby jsi tam ..něco´´ nalil tak to bude naprd. chce to soft namíru k tryskám, spojce atd..
odkud jsi, třeba někod pomůže
Predelavka 66 na 81 Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat Leon TDI, 110 kW
vymena len trysiek ti urcite prida vykon a nevravim ze to bude na prd , ale az ked tym tryskam prisposobis SW tak to ma 100% efekt .
neboj sa ty si aj tym casom prejdes
ked si zoberes ze takto spravis udrzbu motora a mozes tam mat az cca zdravych 140 konikov a krutiak slusnych cca 310 +/- , tak si myslim ze to nie je zla investicia , ako tam davat starsie 81kw trysky
no samo zaliz ake mas plany s autom, ci nechat ci budes brzo predavat
ak das starsie trysky , daj ich aspon skontrolovat.[/quote]
Pokud se rozhodnu pro výměnu trysek, ať už ty nebo ony, určitě koupím nové. Ty koníky jsou určitě lákavé, na druhou stranu nechci nějak rapidně zasahovat do životnosti motoru a samozřejmě mne zajímá i spotřeba paliva. Na 81 kW motorech se mi vždy zamlouvala jejich nízká spotřeba. Zkrátka a dobře rád bych nalezl takové to zdravé optimum...
Prodej mne asi výhledově čeká, protože rodina se rozrůstá a do Leona se toho moc nevejede...
neboj sa ty si aj tym casom prejdes
ked si zoberes ze takto spravis udrzbu motora a mozes tam mat az cca zdravych 140 konikov a krutiak slusnych cca 310 +/- , tak si myslim ze to nie je zla investicia , ako tam davat starsie 81kw trysky
no samo zaliz ake mas plany s autom, ci nechat ci budes brzo predavat
ak das starsie trysky , daj ich aspon skontrolovat.[/quote]
Pokud se rozhodnu pro výměnu trysek, ať už ty nebo ony, určitě koupím nové. Ty koníky jsou určitě lákavé, na druhou stranu nechci nějak rapidně zasahovat do životnosti motoru a samozřejmě mne zajímá i spotřeba paliva. Na 81 kW motorech se mi vždy zamlouvala jejich nízká spotřeba. Zkrátka a dobře rád bych nalezl takové to zdravé optimum...
Prodej mne asi výhledově čeká, protože rodina se rozrůstá a do Leona se toho moc nevejede...
Seat Leon TDI, 110 kW
muzu mit taky dotaz? puvodne jsem chtel do sve bory ALH 66kw dat trysky sprint 764, ale mechanik mi je odmitl vymenit, s recma typu ze se mi do motoru moze dostat smitko a ze si to na hlavu nevezme a podobne reci, tak jsem premyslel ze bych si tam hodil cele vstrikovace z 81kw. Z jakeho kodu motoru ty vstrikovace potrebuju aby mi psaovaly na alh? celt jsem ze nepasuji konektory. diky moc
Smítko?? To je snad záležitost palivového filtru ne?Manhaus píše:muzu mit taky dotaz? puvodne jsem chtel do sve bory ALH 66kw dat trysky sprint 764, ale mechanik mi je odmitl vymenit, s recma typu ze se mi do motoru moze dostat smitko a ze si to na hlavu nevezme a podobne reci, tak jsem premyslel ze bych si tam hodil cele vstrikovace z 81kw. Z jakeho kodu motoru ty vstrikovace potrebuju aby mi psaovaly na alh? celt jsem ze nepasuji konektory. diky moc
Seat Leon TDI, 110 kW
Vykašli se na něj a najdi si mechoše kterej tomu opravdu hovýManhaus píše:no ale on to myslel tak ze kdyz bude vytahovat vstrikovace a menit v nich trysky tak ze tou dirou co tam bude ... no prostede o to ze si ty vstriky nemam kde vymenit...

OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
...ahaManhaus píše:no ale on to myslel tak ze kdyz bude vytahovat vstrikovace a menit v nich trysky tak ze tou dirou co tam bude ... no prostede o to ze si ty vstriky nemam kde vymenit...
Já se zkoušel předběžně ptát na ty trysky z 81kW verze, ale všude po mě chtějí katalogové číslo a nebo číslo od Bosche.
Seat Leon TDI, 110 kW
jako on neni spatny , tubo tatikovi cistil na pasikovi a jezdi suprove, ale tohle nechapu... ja nerikam ze tomu nejak rozumim, spis co mam tak proctene tak hlavne z te teoreticke casti bych rekl ze jo , ale zasep raktickou spis zvlada on a tady do toho asi moc nevidi... na zmenu vstriku reaguje slovy, dej si tam vstriky z 81cky a budes to mit lepsi jak tod tohle.. no nevim no ted na to stejne nejsou moc hrachy, ale 764ky budou bez cipu dost hulit ne ?
Na 764 musíš mít už i soft na 81kw ne ,ale výkon je zase někde úplně jinde nejlepší kombinací je 764+chip !!!Manhaus píše:jako on neni spatny , tubo tatikovi cistil na pasikovi a jezdi suprove, ale tohle nechapu... ja nerikam ze tomu nejak rozumim, spis co mam tak proctene tak hlavne z te teoreticke casti bych rekl ze jo , ale zasep raktickou spis zvlada on a tady do toho asi moc nevidi... na zmenu vstriku reaguje slovy, dej si tam vstriky z 81cky a budes to mit lepsi jak tod tohle.. no nevim no ted na to stejne nejsou moc hrachy, ale 764ky budou bez cipu dost hulit ne ?
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Tak to zní dobře. Jezdím teď cca za 6 litrů. Kámoši co mají, či měli 81kW jezdí o 0,5 až 1 litr méně.
A životnost motoru? Nejezdím žádnou palbu, ale přeci jen při předjíždění člověk potřebuje se současným stavem PS více prostoru. Tak aby mi po deseti sešlápnutí pedálu na podlahu nepadaly kovové piliny z laufu...
A životnost motoru? Nejezdím žádnou palbu, ale přeci jen při předjíždění člověk potřebuje se současným stavem PS více prostoru. Tak aby mi po deseti sešlápnutí pedálu na podlahu nepadaly kovové piliny z laufu...
Seat Leon TDI, 110 kW
Neboj se nic ten motor má hodně velké výkonové rezervy jediné co ti půjde do kopru je spojka (dvouhmota) měl jsem ten samej problém ta dvouhmota není dělaná na takovej krouťákgrizzly píše:Tak to zní dobře. Jezdím teď cca za 6 litrů. Kámoši co mají, či měli 81kW jezdí o 0,5 až 1 litr méně.
A životnost motoru? Nejezdím žádnou palbu, ale přeci jen při předjíždění člověk potřebuje se současným stavem PS více prostoru. Tak aby mi po deseti sešlápnutí pedálu na podlahu nepadaly kovové piliny z laufu...
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
chipmann píše:Neboj se nic ten motor má hodně velké výkonové rezervy jediné co ti půjde do kopru je spojka (dvouhmota) měl jsem ten samej problém ta dvouhmota není dělaná na takovej krouťákgrizzly píše:Tak to zní dobře. Jezdím teď cca za 6 litrů. Kámoši co mají, či měli 81kW jezdí o 0,5 až 1 litr méně.
A životnost motoru? Nejezdím žádnou palbu, ale přeci jen při předjíždění člověk potřebuje se současným stavem PS více prostoru. Tak aby mi po deseti sešlápnutí pedálu na podlahu nepadaly kovové piliny z laufu...
Seat Leon TDI, 110 kW
Pokud se rozhodnu pro výměnu trysek, ať už ty nebo ony, určitě koupím nové. Ty koníky jsou určitě lákavé, na druhou stranu nechci nějak rapidně zasahovat do životnosti motoru a samozřejmě mne zajímá i spotřeba paliva. Na 81 kW motorech se mi vždy zamlouvala jejich nízká spotřeba. Zkrátka a dobře rád bych nalezl takové to zdravé optimum...grizzly píše:vymena len trysiek ti urcite prida vykon a nevravim ze to bude na prd , ale az ked tym tryskam prisposobis SW tak to ma 100% efekt .
neboj sa ty si aj tym casom prejdes
ked si zoberes ze takto spravis udrzbu motora a mozes tam mat az cca zdravych 140 konikov a krutiak slusnych cca 310 +/- , tak si myslim ze to nie je zla investicia , ako tam davat starsie 81kw trysky
no samo zaliz ake mas plany s autom, ci nechat ci budes brzo predavat
ak das starsie trysky , daj ich aspon skontrolovat.
Prodej mne asi výhledově čeká, protože rodina se rozrůstá a do Leona se toho moc nevejede...
rozumiem.
no tak kup len trysky . Inak snazil som sa ti povedat aj to ze vymenis a
budes mat cca 125 konikov a aj pre oprtimalnych 125 konikov by bolo lepsie vyladit este aj SW. ale kedze ides predavat nemusis
Velku zmenu spotreby to nespravi ak tomu nebudes davat .
palubak ti moze trocha kecat (vylepsovat realitu, ale tu by to malo ist vagom skorigovat)
inak skus popozerat aj sekciu predam , niekedy niekto predava zanovne sprinty nastavene za rozumnu cenu.
ja sam som kupil tak .mal ich 2 mesiace boli z DP , aj nastavene a aj blocek. overil som si a vse sedelo.
zatial som spokojny klop klop klop
GIV var asz 4mot upraveny