Hlaska z VAG 19586

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Hlaska z VAG 19586

Příspěvek od forgacl »

Ahoj,

prosím o pomoc pri vyriešení problému. Z ničeho nič sa rozsvietila kontrolka motora a hláška "EMISE - DO DILNY". Po kontrole Vag:
Nalezena 1 chyba:

19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena
P3130 - 35-10 - - - Sporadická

Readiness: 1 1 0 0 0
Pátek,26,Únor,2010,15:43:04:08252
VCDS verze: SVO 908.1
Verze dat: 20080309

Keď vymažem pamäť, tak je asi 20 km všetko O.K. no potom opäť hláška a kontrolka.
Je to SUPERB 1.9 TDI 96 kW chip na 122 kW.

Prosím pomoc čo s tým je, môže to byť LAMBDA SONDA?
Naposledy upravil(a) forgacl dne 26 úno 2010, 20:06, celkem upraveno 1 x.
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

EGR ventil mrkni překontroluj
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

chipmann píše:EGR ventil mrkni překontroluj
EGR ventil kompletne prečistený v 10/2009. Od čistenia najazdene cca 10 000 km.

Pri vypnutom motore VAG ukazuje otvorenie EGR ventilu na 6,4% môže to byť problém?
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Máš vše dobře zapojený mrkni na hadičky
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

chipmann píše:Máš vše dobře zapojený mrkni na hadičky
pozrem, ale z ničeho nič. Išiel som domov z príce a bud svieti.
Ďakujem za radu pozrem, no auto ide bez najmenších problémov.
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

forgacl píše:
chipmann píše:Máš vše dobře zapojený mrkni na hadičky
pozrem, ale z ničeho nič. Išiel som domov z príce a bud svieti.
Ďakujem za radu pozrem, no auto ide bez najmenších problémov.
Trubky su zapojené O.K. Čo asi ďalej
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

Nikto neporadí nič? (wallbash)
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

lambda asi tazko u diesla :) inak skus vo vagu zakladne nastavenie egr a uvidis.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

moze to robit aj vaha vzduchu. ECU podla hodnoty vahy pozna ci je EGR otvoreny alebo zavrety. Skus to zakladne nastavenie ako pisal tomiisp.
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

Ako urobím základné nastavenia cez VAG
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

Ked robim akčne členy na ventil N18 nič netuka, ani sa nezapína. Môže byť N18 KO, alebo ako skontrolujem jeho funkčnosť, aby som nekupuval niečo čo je O.K. V ASKOFE stojí 150€ a to je dosť.
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

to ovládání EGR je těsné? Zkus dát jinou hadičku na EGR a nasát,jestli se hýbe.
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

teraz som pozeral na EGR a je dosť z vonku zanesený olejom, skúsim ho dať von a vyčistiť. Na fore som sa dočítal, že tu niekto mal rovnakú hlášku a výmena ventilu N18 to spravila. Môže to byť aj v mojomm prípade?

Ďakujem
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

N18 a N75 by mohli byt take iste, skus prehodit (najskor skontroluj ze su naozaj rovnake) a uvidis...
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

wakko píše:N18 a N75 by mohli byt take iste, skus prehodit (najskor skontroluj ze su naozaj rovnake) a uvidis...
niesu
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“