Predelavka 66 na 81 Kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

jordee_23 píše:
grizzly píše:vymena len trysiek ti urcite prida vykon a nevravim ze to bude na prd , ale az ked tym tryskam prisposobis SW tak to ma 100% efekt .

neboj sa ty si aj tym casom prejdes

ked si zoberes ze takto spravis udrzbu motora a mozes tam mat az cca zdravych 140 konikov a krutiak slusnych cca 310 +/- , tak si myslim ze to nie je zla investicia , ako tam davat starsie 81kw trysky

no samo zaliz ake mas plany s autom, ci nechat ci budes brzo predavat

ak das starsie trysky , daj ich aspon skontrolovat.
Pokud se rozhodnu pro výměnu trysek, ať už ty nebo ony, určitě koupím nové. Ty koníky jsou určitě lákavé, na druhou stranu nechci nějak rapidně zasahovat do životnosti motoru a samozřejmě mne zajímá i spotřeba paliva. Na 81 kW motorech se mi vždy zamlouvala jejich nízká spotřeba. Zkrátka a dobře rád bych nalezl takové to zdravé optimum... :)

Prodej mne asi výhledově čeká, protože rodina se rozrůstá a do Leona se toho moc nevejede... :(
rozumiem.

no tak kup len trysky . Inak snazil som sa ti povedat aj to ze vymenis a
budes mat cca 125 konikov a aj pre oprtimalnych 125 konikov by bolo lepsie vyladit este aj SW. ale kedze ides predavat nemusis 8)

Velku zmenu spotreby to nespravi ak tomu nebudes davat .
palubak ti moze trocha kecat (vylepsovat realitu, ale tu by to malo ist vagom skorigovat)

inak skus popozerat aj sekciu predam , niekedy niekto predava zanovne sprinty nastavene za rozumnu cenu.

ja sam som kupil tak .mal ich 2 mesiace boli z DP , aj nastavene a aj blocek. overil som si a vse sedelo.

zatial som spokojny klop klop klop :D jedny maju uz nieco okolo 60t km[/quote]

Díky moc, podívám se tam... :)
Seat Leon TDI, 110 kW
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Tak jsem nahlédl do fóra "prodám", ale našel jsem tam na 764-ky jen jednnu nabídku staršího data, která už je fuč. Budu koukat dál, ale přesto všecičko bych byl rád, kdyby jste mi někdo mohl napsat to označení trysek z 81 kW verze. :roll:
Seat Leon TDI, 110 kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

stačí hledat, nebo spíš koukat- viz červený nápis v této sekci
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Smoke píše:stačí hledat, nebo spíš koukat- viz červený nápis v této sekci
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616
Takhle inteligntní naštěstí jsem. Já se ale neptám na trisky fy. Fratelli, nýbrž na originály, tedy asi Bosch či jaká značka trysek se u VW používá. (LOL)
Seat Leon TDI, 110 kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

označení je stejné ;) jen jiný výrobce, bosch 520, ale číslo dílu nevim
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Smoke píše:označení je stejné ;) jen jiný výrobce, bosch 520, ale číslo dílu nevim
Díky, zkusím to ještě někde vyzjistit...
Seat Leon TDI, 110 kW
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Ahojte, mam ALH 290tis najeto, okta nekouri, ani NESMI, takove jsou tady zakony... spojka je puvodni, tak pujde brzy do kopru a brzdy maji posledni desticky a pujdou do kopru taky.
Chtel bych tam dam 81kw trysky. Ma to smysl? Nesmim prekrocit emise a SW na miru je hodne drahy a jsem rad ze spojka jeste funguje.
Dik za rady.
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Ahojte,
prestaneme teoretizovat a soustredme se na to, jestli u ALH staci vymenit trisky a pouze timhle ji pridat 15KW.
Znamy ktery se zabyva skodovkama, rika ze je to blbost, nic to neprida a jeste riskuju, ze se dostane smitko a znicim si motor. Navic 81KW ma jine turbo nez 66KW.
Jiny mechanik, mi rikal, ze mu je to jedno, trysky mi vymeni, pokud si to preju, ale mysli si, ze vymenou trysek brzy usmazim turbo...
To ze spojka pujde rychleji do kopru se schodli oba.
Bavim se ovymene trisek 375 za sprint 520 (.502), zadny RACE, nebo PP
A pak kdo tu placa blbosti?

(hm)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

blbosti plácaj ti tvý dva mechoši, dej tam 502ky a uvidíš jak to poletí
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Huml píše:blbosti plácaj ti tvý dva mechoši, dej tam 502ky a uvidíš jak to poletí
Dik za radu. Nasel jsem totiz:
Bosio VW TDI Sprint 520 (.205)
Bosio PowerPlus 520 PP520 TDI (.216) (vyrobce nedoporucuje pouzivat bez FMIC, vetsiho turbo, olejoveho chladice, C.A.I.S. a podobne)

Dal bych tam teda Sprint 520 (.205) a ten mechos, ktery mi je ochotne namontuje, si neni jisty jestli to turbo neusmazim.
Podotykam ze jezdim co to da dveste v meste trista z mista, ale zan studena nevytacim a kdyz dojedu domu, tak nechavam motor jeste tak aspo pul minuty bezet.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nic neusmažíš. navíc ALH má 81kw turbo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nightrider píše:Ahojte,
prestaneme teoretizovat a soustredme se na to, jestli u ALH staci vymenit trisky a pouze timhle ji pridat 15KW.
Znamy ktery se zabyva skodovkama, rika ze je to blbost, nic to neprida a jeste riskuju, ze se dostane smitko a znicim si motor. Navic 81KW ma jine turbo nez 66KW.
Jiny mechanik, mi rikal, ze mu je to jedno, trysky mi vymeni, pokud si to preju, ale mysli si, ze vymenou trysek brzy usmazim turbo...
To ze spojka pujde rychleji do kopru se schodli oba.
Bavim se ovymene trisek 375 za sprint 520 (.502), zadny RACE, nebo PP
A pak kdo tu placa blbosti?

(hm)
Tvoj znamy hovori blbost. ALH (66kW EU3) a AHF (81kW EU2) su uplne identicke motory, ALH ma oproti AHF len mensie dyzy a iny soft v RJ. Daj tam rovno Sprint 764 nech netroskaris a aj do buducna ked sa ti to uz bude malit mas este rezervu. Neolutujes
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, dej aspoň ty 502ky, s 520 to zas takovej rozdíl není, do ALH se dají dát bez problémů i 764
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Nightrider píše:Ahojte,
prestaneme teoretizovat a soustredme se na to, jestli u ALH staci vymenit trisky a pouze timhle ji pridat 15KW.
Znamy ktery se zabyva skodovkama, rika ze je to blbost, nic to neprida a jeste riskuju, ze se dostane smitko a znicim si motor. Navic 81KW ma jine turbo nez 66KW.
Jiny mechanik, mi rikal, ze mu je to jedno, trysky mi vymeni, pokud si to preju, ale mysli si, ze vymenou trysek brzy usmazim turbo...
To ze spojka pujde rychleji do kopru se schodli oba.
Bavim se ovymene trisek 375 za sprint 520 (.502), zadny RACE, nebo PP
A pak kdo tu placa blbosti?

(hm)
Tak asi se zabejvá favority a feliciema jinak by trakovou kravinu nemohl říct (LOL)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

MachalP píše:Diky za rady!!! Jednalo se mi o to ze sem v aute mel rozemletej pist (upadl ventil) :D (LOL) Je to 81kw a mam motor 66kw AHL a chci ho tam dat predpokladam ze cerpadlo je stejne turbo mam nove A hlavni vstrik musim jeste nekde sehnat je taky na padrt (wallbash) !!! Nemate nekdo na prodej? z 81Kw hlavni vstrik?
kolik to melo najeto, když upadl ten ventil.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“