pomsta z Boleslavi...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Víno ...
Jinak alternátory od valea fakt stojí za hovno. Teď jsem řešil jeden z Fiata Ulysse. Kdybych potřeboval měnit diodový blok, musel bych vyměnit celý zadní víko, protože ti koko*i do něj nalisovali půlku diod aby ušetřili za hliník. Nasadit regulátor s uhlíkama taky standardně nejde, protože je na nich krytka, která nejde sundat. Je potřeba si do ní vyvrtat dírku a podržet si uhlíky drátkem zvenčí. A statorový vinutí nemá svoji přesnou pozici, ale je nalepený silikonem v předním víku !!! Takže už jenom kvůli výměně ložisek, nebo kotvy se musí rozebrat od diodovýho bloku a pak zpátky nabodovat, jinak se to od toho silikonu odlepí a už ho tam nikdo neusadí tak, aby to někde nedřelo. No zatím nejhorší alternátor co jsem kdy dělal ! Zas*aní francouzi !!!
Jinak alternátory od valea fakt stojí za hovno. Teď jsem řešil jeden z Fiata Ulysse. Kdybych potřeboval měnit diodový blok, musel bych vyměnit celý zadní víko, protože ti koko*i do něj nalisovali půlku diod aby ušetřili za hliník. Nasadit regulátor s uhlíkama taky standardně nejde, protože je na nich krytka, která nejde sundat. Je potřeba si do ní vyvrtat dírku a podržet si uhlíky drátkem zvenčí. A statorový vinutí nemá svoji přesnou pozici, ale je nalepený silikonem v předním víku !!! Takže už jenom kvůli výměně ložisek, nebo kotvy se musí rozebrat od diodovýho bloku a pak zpátky nabodovat, jinak se to od toho silikonu odlepí a už ho tam nikdo neusadí tak, aby to někde nedřelo. No zatím nejhorší alternátor co jsem kdy dělal ! Zas*aní francouzi !!!
Ale člověk si někdy musí ulevit.mě to aspoň pomáhá..Ale je fakt,že němci přemýšlí...na rozdíl od žabožroutů
Jímá mě hrůza,když si vzpomenu,když se rozhodovalo,zda dát škodovku francouzům nebo němcům...I kdyby Pithart neudělal již nic jiného,tohle se mu povedlo....Mít to Renault,odbory by vládly státu...Češi se rychle učí....

nepropadat panice...
Frantíky nebrat.já na 406 1,9 td měnil rozvody a těch sprostých slov jste ještě neslyšeli...A ovládání spojky a potažmo její výměna i celé spojky na 406 2,1Td...No děs.Převodovka musela zůstat na autě jinak by ju tam už nikdy nikdo nedal.A dělat spojku v 10 cm široké škvíře byla fakt papačka.
Zlaté VW.Na octavii rozvody za 3 hoďky a spojka na passatu za 2...Tak co radši dělat?
Zlaté VW.Na octavii rozvody za 3 hoďky a spojka na passatu za 2...Tak co radši dělat?
Re: pomsta z Boleslavi...
m.snapka píše:Ti skopčáci u vývoje 1.9ky přemýšleli prdelí... To, že dají alternátor mezi dvě čerpadla (servo a chlazení), které když odpojím, tak se stane bůhvíco, to jsem ochoten pochopit. Ale že to tam ti pitomci zablokujou několika hadicema a budu muset vypustit chladivo, abych ten altík vyndal... Katastrofa. Až si budu kupovat svoje auto, tak to bude stříkačka v 1.3... Na koleně zrobim všecko... Nemám slov. Bosch altík je hliníkový. Co se stane s hliníkem, když zkoroduje? No nepovolí ho už ani pánbůh. Jeden šroub budu řezat, ostatní ještě šly. Asi koupím zlatej Magneton... Bože, já bych ty němčoury zakázal.
![]()
Auto na jedno použití. Bez vyndaného motoru ani ránu. Oni si koupí nové, ptž je to levnější než oprava starých... Bodejť, když to zkonstruovali tak nap**u... UAAAAAA!!!
už je mi líp...
ty už jsi viděl jiný altík,než hliníkový??kam má paměť sahá.všude jsou hliníkové....
myslím.že by jsi potřeboval přeléčit výměnou pár "maličkostí" například na Renault espace-to jsou lahůdky.fauvéčko je fakt zlaté...

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
Kluci zas taková hrůza to není,na valeo jsou drahé ND oproti Bosch ale Frantíci uměj horší věcim_toy píše:Víno ...
Jinak alternátory od valea fakt stojí za hovno. Teď jsem řešil jeden z Fiata Ulysse. Kdybych potřeboval měnit diodový blok, musel bych vyměnit celý zadní víko, protože ti koko*i do něj nalisovali půlku diod aby ušetřili za hliník. Nasadit regulátor s uhlíkama taky standardně nejde, protože je na nich krytka, která nejde sundat. Je potřeba si do ní vyvrtat dírku a podržet si uhlíky drátkem zvenčí. A statorový vinutí nemá svoji přesnou pozici, ale je nalepený silikonem v předním víku !!! Takže už jenom kvůli výměně ložisek, nebo kotvy se musí rozebrat od diodovýho bloku a pak zpátky nabodovat, jinak se to od toho silikonu odlepí a už ho tam nikdo neusadí tak, aby to někde nedřelo. No zatím nejhorší alternátor co jsem kdy dělal ! Zas*aní francouzi !!!

ja teda taky vypustel chlazeni, bal sem se abych tu plastovou trubku neurval jak sem to tahal ven. jako na 1.3 felde to neni ale celkem altik sel rychle zas tak hrozny to nebylo o proti jinym HDI od pazouta. zrovna o vikendu me bede cekat altik na 1.6 s dpfkem tam je takovych hadic a kabelu ke vsemu asi aby se melo co posrat 

Zkus vyndat altík z Nissan Murano V6, pak mužes nařikat, nebo vstriky ci žhavicku na renault Master 2,2DCIpapouch22 píše:ja teda taky vypustel chlazeni, bal sem se abych tu plastovou trubku neurval jak sem to tahal ven. jako na 1.3 felde to neni ale celkem altik sel rychle zas tak hrozny to nebylo o proti jinym HDI od pazouta. zrovna o vikendu me bede cekat altik na 1.6 s dpfkem tam je takovych hadic a kabelu ke vsemu asi aby se melo co posrat

- woodman007
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 447
- Registrován: 21 bře 2006, 20:36
- Bydliště: Les