pomsta z Boleslavi...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Víno ...

Jinak alternátory od valea fakt stojí za hovno. Teď jsem řešil jeden z Fiata Ulysse. Kdybych potřeboval měnit diodový blok, musel bych vyměnit celý zadní víko, protože ti koko*i do něj nalisovali půlku diod aby ušetřili za hliník. Nasadit regulátor s uhlíkama taky standardně nejde, protože je na nich krytka, která nejde sundat. Je potřeba si do ní vyvrtat dírku a podržet si uhlíky drátkem zvenčí. A statorový vinutí nemá svoji přesnou pozici, ale je nalepený silikonem v předním víku !!! Takže už jenom kvůli výměně ložisek, nebo kotvy se musí rozebrat od diodovýho bloku a pak zpátky nabodovat, jinak se to od toho silikonu odlepí a už ho tam nikdo neusadí tak, aby to někde nedřelo. No zatím nejhorší alternátor co jsem kdy dělal ! Zas*aní francouzi !!!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale člověk si někdy musí ulevit.mě to aspoň pomáhá..Ale je fakt,že němci přemýšlí...na rozdíl od žabožroutů :) Jímá mě hrůza,když si vzpomenu,když se rozhodovalo,zda dát škodovku francouzům nebo němcům...I kdyby Pithart neudělal již nic jiného,tohle se mu povedlo....Mít to Renault,odbory by vládly státu...Češi se rychle učí....
nepropadat panice...
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

holy píše:Tak mě napadá..co ti Frantíci vlastně umí dobře? (LOL)
Fůru věcí, byl jsem tam 14 dní na stáži ve fabrice, ztloustl jsem o 5 kg, užil jsem si srandy, no a ten stroj, taky jsme na to občas narazili :-D
No a podle toho jdou i na auta, pohodlí je bezva, opravy, (LOL)
G3 Variant synchro
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3792
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Frantíky nebrat.já na 406 1,9 td měnil rozvody a těch sprostých slov jste ještě neslyšeli...A ovládání spojky a potažmo její výměna i celé spojky na 406 2,1Td...No děs.Převodovka musela zůstat na autě jinak by ju tam už nikdy nikdo nedal.A dělat spojku v 10 cm široké škvíře byla fakt papačka.
Zlaté VW.Na octavii rozvody za 3 hoďky a spojka na passatu za 2...Tak co radši dělat?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Re: pomsta z Boleslavi...

Příspěvek od DOLPH »

m.snapka píše:Ti skopčáci u vývoje 1.9ky přemýšleli prdelí... To, že dají alternátor mezi dvě čerpadla (servo a chlazení), které když odpojím, tak se stane bůhvíco, to jsem ochoten pochopit. Ale že to tam ti pitomci zablokujou několika hadicema a budu muset vypustit chladivo, abych ten altík vyndal... Katastrofa. Až si budu kupovat svoje auto, tak to bude stříkačka v 1.3... Na koleně zrobim všecko... Nemám slov. Bosch altík je hliníkový. Co se stane s hliníkem, když zkoroduje? No nepovolí ho už ani pánbůh. Jeden šroub budu řezat, ostatní ještě šly. Asi koupím zlatej Magneton... Bože, já bych ty němčoury zakázal.
(hm)
Auto na jedno použití. Bez vyndaného motoru ani ránu. Oni si koupí nové, ptž je to levnější než oprava starých... Bodejť, když to zkonstruovali tak nap**u... UAAAAAA!!!
už je mi líp...

ty už jsi viděl jiný altík,než hliníkový??kam má paměť sahá.všude jsou hliníkové....


myslím.že by jsi potřeboval přeléčit výměnou pár "maličkostí" například na Renault espace-to jsou lahůdky.fauvéčko je fakt zlaté...

(rofl)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli se chcete někdo odreagovat tak doporučuju vytáhnout vstřikovače na motoru 2.2HDi zabudovaného do modelo Peugeot 807/ Citron C8.
(noteeth) (LOL) (noteeth)
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

m_toy píše:Víno ...

Jinak alternátory od valea fakt stojí za hovno. Teď jsem řešil jeden z Fiata Ulysse. Kdybych potřeboval měnit diodový blok, musel bych vyměnit celý zadní víko, protože ti koko*i do něj nalisovali půlku diod aby ušetřili za hliník. Nasadit regulátor s uhlíkama taky standardně nejde, protože je na nich krytka, která nejde sundat. Je potřeba si do ní vyvrtat dírku a podržet si uhlíky drátkem zvenčí. A statorový vinutí nemá svoji přesnou pozici, ale je nalepený silikonem v předním víku !!! Takže už jenom kvůli výměně ložisek, nebo kotvy se musí rozebrat od diodovýho bloku a pak zpátky nabodovat, jinak se to od toho silikonu odlepí a už ho tam nikdo neusadí tak, aby to někde nedřelo. No zatím nejhorší alternátor co jsem kdy dělal ! Zas*aní francouzi !!!
Kluci zas taková hrůza to není,na valeo jsou drahé ND oproti Bosch ale Frantíci uměj horší věci (noteeth)
RomanB
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 02 srp 2007, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od RomanB »

Tomáši, já jsem myslel, že u 2,2 Hdi se vstřiky nevyndavají, ale rovnou vyjiskřují a EGR se mění při každé výměně oleje (rofl)
Oktávka Tdi,1998
Partner HDI,2000
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

ja teda taky vypustel chlazeni, bal sem se abych tu plastovou trubku neurval jak sem to tahal ven. jako na 1.3 felde to neni ale celkem altik sel rychle zas tak hrozny to nebylo o proti jinym HDI od pazouta. zrovna o vikendu me bede cekat altik na 1.6 s dpfkem tam je takovych hadic a kabelu ke vsemu asi aby se melo co posrat (LOL)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

papouch22 píše:ja teda taky vypustel chlazeni, bal sem se abych tu plastovou trubku neurval jak sem to tahal ven. jako na 1.3 felde to neni ale celkem altik sel rychle zas tak hrozny to nebylo o proti jinym HDI od pazouta. zrovna o vikendu me bede cekat altik na 1.6 s dpfkem tam je takovych hadic a kabelu ke vsemu asi aby se melo co posrat (LOL)
Zkus vyndat altík z Nissan Murano V6, pak mužes nařikat, nebo vstriky ci žhavicku na renault Master 2,2DCI :roll:
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

holy píše:Tak mě napadá..co ti Frantíci vlastně umí dobře? (LOL)
(noteeth) Jediny co od frantiku stoji za rec je REMY MARTIN fine champagne cognac.... (LOL)
Zetor 3011
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Taky si myslim, že jsi toho ještě moc neviděl :) jsou auta, kde ti ani nepropadne tenisák v motorvce a tam něco dělat se sranda :) fauvé je pohodička ;) hold už to není favorit nebo 120 :)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od m.snapka »

Já mlčím :-D
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

holy píše:Tak mě napadá..co ti Frantíci vlastně umí dobře? (LOL)
Frantíci mají náhodou jedny z nejlepších erotických filmů a celou řádku dobrých komedií. :)
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od m.snapka »

Richi píše:
holy píše:Tak mě napadá..co ti Frantíci vlastně umí dobře? (LOL)
Frantíci mají náhodou jedny z nejlepších erotických filmů a celou řádku dobrých komedií. :)
:P :P :P
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“