jak na banku na turbu ???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rejmic89
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 úno 2010, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: most

jak na banku na turbu ???

Příspěvek od rejmic89 »

lidi jakej je rozdíl mezi tím, když dávám nový turbo s geometricky naklápěnejma lopatkama na mtdi, mezi tím když ta banka je na pod tlak, a prej se to musí předělat na přetlakovou a nasadit na hadici do ic, ale nestačí to nasadit tu hadičku na sání, to je nenašteluje podlwe otáček ty lopatky na turbu pleas ??? ptám se jen že by to bylo jednoduší :-)
rejmic89
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 úno 2010, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: most

mno

Příspěvek od rejmic89 »

ale ted mi tak došlo že to že právě že když to nebude přes ventil tak by to bylo pořád odevřený,to by byl problém, zatím co na ic to je plynulejší navyšování, a tím pádem i naklápění těch klapek, tak jenom ještě něco, 1,6 td mela tlakovou banku ne ???
rejmic89
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 úno 2010, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: most

Příspěvek od rejmic89 »

třeba i nějaký rady jak na to z čeho jak předělat tu banku a tak, jak to naštelovat, aspon ilustračně ???
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

rejmic89 píše:třeba i nějaký rady jak na to z čeho jak předělat tu banku a tak, jak to naštelovat, aspon ilustračně ???
Baňku klidně použij ze starýho obtokovýho turba.Jen to přidělej na ten držák vnt turba.Já to bodnul na třech místech svářečkou 8)
Pak už to je pakárna...sežeň si budík a pomocí táhla na turbu seřídíš tlak kterej potřebuješ.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

Jo to je pravda a jeste lipsi je pak ji rozdelat odpentlovat tu banku a dat tam silnejsi pruzinu.Pak muzes tlacit i vic.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

proc silnejsi pruzinu?
rejmic89
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 úno 2010, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: most

Příspěvek od rejmic89 »

já by sem se do ní taky nerad hnípal, aby to potom těsnilo, to ovládá ten tlak z hadice ne, a kdyby sem tam dal silnější pružinu, tak se to přece bude hůř odvírat ne ???
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

přesne,ale kdyz budes opatrnej,jde to predelat v pohode
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

wr8 píše:proc silnejsi pruzinu?
priklad : pokud prehodis seriovou pruzinu u plechovky z 96kw turba, tak ti to nebude tlacit vic nez 1,2bar, tak proto. nekdo to resil paralelni pruzinou mimo obal plechovky, nekdo daval spesl pruzinu, ktera mela dvoji stoupani. takze nahore ti to netlacilo plnej tlak.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

dal sem pruzinu kterou jsem vypodlozil,tlak me to tlaci malej a jeste az vysoko
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

wr8 píše:dal sem pruzinu kterou jsem vypodlozil,tlak me to tlaci malej a jeste az vysoko
no kluci si je vyrabeli i sami, tohle je proste cesta pokus/omyl. my zacali na tyhle serii co pisu, moc to nejelo, hodne kourilo (cerpadlo strop-serie 81kw), pak se zkouseli tvrdsi pruziny, o dost to ozilo, ale tlacilo to 1,5 porad, coz je pro to turbo smrt casem, pak zkouseli tyhle, nahore ta pruzina byla tvrdsi, takze te to nepustilo dal, ale zadna idealni regulace tam nebyla. kecali sme o tom s Holzem, ale sve tajemstvi regulace nam nerekl :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

asi to udelam uplne jinak a bude
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

A jak to udelas??Ja dal banku z BMW z TDS a ta je pretlakova a ma silnejsi pruzinu.Napojil jsem ji teda a tlacilo to nesmislne moc.Tak se da regulator tlaku a napoji se na hadicku,ktera vede k bance.Tam si pak muzes regulovat tak jak potrebujes.Ja sem spokojenej.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

kolik je nesmyslne moc? (LOL)
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

No u VNT17 to tlacilo pres 2bar
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“