mam problem,spatne mi to startuje Skoda octavia 1.9 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nebo vstup do fóra udělat přes FAQ ;)
PETRJELINEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2010, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: litohoř131

Příspěvek od PETRJELINEK »

Měl jsem ten samý problém už víckrát octavia najeto poctivých 55000km a taky teplá nic stoprocentně pomohla baterka stačí to skusit přes startováčku je to hned a je jistota
ohrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 úno 2009, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ohrt »

To je jasné, len dokedy tá nová baterka bude mať potrebnú kapacitu?


Nová metla dobre metie (crazy) (crazy)
Uživatelský avatar
vlastik1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 30 srp 2007, 07:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlastik1 »

Čaute, mám stejný problem, za tepla špatné starty. Je tady někdo v okolí Ostravy, kdo by mi udělal ten zmíňovaný odpor?
Huml píše:vždy to tou opotřebovanou hlavou být nemusí, i po výměně za novou 11mm byly starty na prd, po úpravě softu ok, pěknej příklad, ASV dvě softwerový verze, jedna startuje blbě, druhá naťuk, kde není flashovací jednotka a pomůže odpojení čidla teploty, je nejlevnější řešení udělat to relátko
OCTAVIA COMBI 1,9TDI 81KW, ELEGANCE
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

ok moc tomu nerozumim kam co zapojit kde ten odpor sezenu a kam ho mam napojit ale tu baterku budu stejnak muset koupit novou mam ji spatnou jak je vetsi zima tak netoci
moje skype je Mira.B.M.W
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Dobre reseni je uprava softweru, nemusi se nic bastlit a funguje to bez problemu.. Uz jsme totiz videl vyhorelej motor po neodborne instalaci rele... :? :?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
djrjay
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 03 bře 2009, 09:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia---------Prievidza

Příspěvek od djrjay »

Softom upravit teply start
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

tak jsem dal baterku toci vic ale stejnak nechyti odpojil jsem cidlo teploty a porad stejny ale mam od egr ventilu odpojenou hadicku vim kam patri ale je to tam praskle nemuze to delat ten egr ventil zastudena startuje bez chyb jak se zahreje tak mu to trva dost dlouho
moje skype je Mira.B.M.W
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

MIR.B.M.W píše:tak jsem dal baterku toci vic ale stejnak nechyti odpojil jsem cidlo teploty a porad stejny ale mam od egr ventilu odpojenou hadicku vim kam patri ale je to tam praskle nemuze to delat ten egr ventil zastudena startuje bez chyb jak se zahreje tak mu to trva dost dlouho
odpojil jsi správně čidlo teploty?
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

je to tam jak je termostat jsou tam 3 konektory jako svicky skousel jsem to po jednom a pak jsem odpoji vsechny a nic, nic jiního jsem nenasal na chladici tam je cidlo na saharu a u nadobky tam nevim co je ale taky jsme to skousel odpojovat a nic
moje skype je Mira.B.M.W
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

MIR.B.M.W píše:je to tam jak je termostat jsou tam 3 konektory jako svicky skousel jsem to po jednom a pak jsem odpoji vsechny a nic, nic jiního jsem nenasal na chladici tam je cidlo na saharu a u nadobky tam nevim co je ale taky jsme to skousel odpojovat a nic
No tak to sis odpojil pávě svíčky na příhřev chl. kap. A ani termostat tam neni. Ale seš blízko, to čidlo je zhruba v těch místech ale trochu níž jakoby zezadu. Vedou do něj čtyři dráty.
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

ok kouknu se tam a co ten egr ventil tu hadicku mam odpojenou
moje skype je Mira.B.M.W
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

MIR.B.M.W píše:ok kouknu se tam a co ten egr ventil tu hadicku mam odpojenou
Strč do ní kuličku z ložiska ať se ti zbytečně neztrácí podtlak
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

ok a co ten plast kam se ta hadicka strka tak je vic haducek zapojenich ale zrvona od egr ventilu je to zlomeny
moje skype je Mira.B.M.W
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

MIR.B.M.W píše:ok a co ten plast kam se ta hadicka strka tak je vic haducek zapojenich ale zrvona od egr ventilu je to zlomeny
Počkej ty to nemáš ulomený někde u EGR? Jestli to dobře chápu tak to máš někde u el.mag. ventilu? Každopádně je potřeba zamezit uniku podtlaku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“