passat 1,8T kontrolka mazania

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

deviltaz píše:vdaka za rady , je to 2. auto v rodine , take ho odstavim a co najskor to spravim, asi nema zmysel zmerat ten tlak oleja ....rovno s tym do dielne . a aky olej by ste mi doporucili s tym VAT oil som doteraz nemal nikdy problemy .a cistic som pouzil presne podla navodu....nalial som ho tesne pred vymenou ,10 min povrcal motor a hned som to vylial.....
to tak proste je ty casti karbonu se rozpustili na mensi a ucpali koš vyčisti ho , a budes mit zas na nejakej cas pokoj , jinak ten pruplach bych tam ted daval pred kazdou vymenou oleje
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
deviltaz
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 26 pro 2007, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza,Slovensko

Příspěvek od deviltaz »

takze po dlhsej dobe som dnes rozobral tu vanu , poviem vam ze ktory debil od VW vymyslel 2 sroby na vani nad zotrvakom bol king.koli tomu som musel davat dole aj prevodovku a pritom som zistil ze lamela je KO takze idem hned menit aj sadu .co sa tyka toho cerpadla ,takze ano ,bolo tam karbonu pozehnane aj v sitku aj vo vani . ide mi o to ze ked je tam tak sprosty pristup ci nemam vymenit aj hned olejove cerpadlo alebo ho mam len vycistit .ake s tym mate skusenosti???? :?
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

Ja si s tlakem oleje u VW uzil dost, konkretne u nekolika GTI 16V. Nejcasteji se to hlasilo pri lehtani motoru na ctryrku nebo petku pri pomale jizde pod 2000 otacek. Vycistenim kose cerpadla a vany nic nepokazite. Casto byva ale problem v klice, kde se ztraci tlak na vybehanych loziscich a do hlavy se dostane uz pod nizkym tlakem.
Takze vycistit vanu a kos a pak zmerit tlak.
deviltaz
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 26 pro 2007, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza,Slovensko

Příspěvek od deviltaz »

hugo píše:Ja si s tlakem oleje u VW uzil dost, konkretne u nekolika GTI 16V. Nejcasteji se to hlasilo pri lehtani motoru na ctryrku nebo petku pri pomale jizde pod 2000 otacek. Vycistenim kose cerpadla a vany nic nepokazite. Casto byva ale problem v klice, kde se ztraci tlak na vybehanych loziscich a do hlavy se dostane uz pod nizkym tlakem.
Takze vycistit vanu a kos a pak zmerit tlak.
takze vravis ze neriesit cerpadlo ale klukove loziska?ako sa to este prejavuje ,myslim tie loziska?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když se to bude již čistit,dal bych tam nové ojniční šály....než tam bude jen plech..Ten motor je na mazání dost háklivý,stálo by za to měnit olej dříve....
nepropadat panice...
deviltaz
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 26 pro 2007, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza,Slovensko

Příspěvek od deviltaz »

takze po dlhsom studovani servisnych priruciek som dospel k tomuto:
samotne cerpadlo sa da kontrolovat sparovymi mierkami na axialnu aj radialnu volu.celkom potesujuce,lebo budem vediet ci je odidene alebo nie.
pretlakovy ventil sa nachadza pri filtry a ten urcite vymenim.
vycistil som uz celu vanu a saci kos, este cerpadlo a jeho sustavu.
co sa tyka tych ojnicnych sialok,minimalne to skontrolujem a potom sa rozhodnem.
samozrejmostou je aj novy olej a filter...davam 10W-40 polosyntetika od VAT
pretesnim aj chladic oleja ,sem -tam aj to je miesto kde uchodi tlak.

a vymenim spojku ,ked to uz mam rozobrate :D
co vy na to?
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

ja na ty octe 1.6 jak ji resim tu ztratu tlaku mazani za tepla budu rovnou menit polomotor. Uz na to nemam nervy :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“