Radu na zákl.nastavení volantu golf V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Michal.jic
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 353
- Registrován: 26 kvě 2008, 20:29
Radu na zákl.nastavení volantu golf V
Měnil jsem podvolantovku na golfu V, která byla k.o. Vyměnil jsem ji za původně s jiným koncovým písmenem a nešlo nastavit zákl. nast. Sehnal jsem tedy se stejnou koncovkou apořád mi svítí na přístrojovce volant.
Posilovač řízení: chyba 02546 - stop limit řízení
005-žádné, nebo vadné nastavení / přizpůsobení
info o závadě: kilometry:2800km
teplota 16 stupňů
napětí 14,40V
chyba 00778 - snímač úhlu řízení ( G85 )
005 - žádné, nebo vadné zákl. nastavení / přizpůsoben
dělám špatně zákl. nastavení, nebo může být ještě vadný kroužek pod volantem, ve kterém je snímač úhlu????????? Prosím o radu.
Posilovač řízení: chyba 02546 - stop limit řízení
005-žádné, nebo vadné nastavení / přizpůsobení
info o závadě: kilometry:2800km
teplota 16 stupňů
napětí 14,40V
chyba 00778 - snímač úhlu řízení ( G85 )
005 - žádné, nebo vadné zákl. nastavení / přizpůsoben
dělám špatně zákl. nastavení, nebo může být ještě vadný kroužek pod volantem, ve kterém je snímač úhlu????????? Prosím o radu.
galaxy 98 AHU 66kw, sprint 764, turbo octavia, chip, 6kvalt, EGR+kat venku
Re: Radu na zákl.nastavení volantu golf V
nezatočil jsi kolama když jsi to měl schozený ???Michal.jic píše:Měnil jsem podvolantovku na golfu V, která byla k.o. Vyměnil jsem ji za původně s jiným koncovým písmenem a nešlo nastavit zákl. nast. Sehnal jsem tedy se stejnou koncovkou apořád mi svítí na přístrojovce volant.
Posilovač řízení: chyba 02546 - stop limit řízení
005-žádné, nebo vadné nastavení / přizpůsobení
info o závadě: kilometry:2800km
teplota 16 stupňů
napětí 14,40V
chyba 00778 - snímač úhlu řízení ( G85 )
005 - žádné, nebo vadné zákl. nastavení / přizpůsoben
dělám špatně zákl. nastavení, nebo může být ještě vadný kroužek pod volantem, ve kterém je snímač úhlu????????? Prosím o radu.
Golf V 1.9 TDI 77kw r.v. 05 SRN
je to jednoduché.Pokud nemáš ESP udělej tohle:
postav se na delší rovinu(stačí 100m).
Měj nastartováno a volant absolutně rovně.Ooč cca 15 stupňů doleva a potom doprava a volant dej zase do roviny.potom vytoč do plného pravého rejdu a drž to tam asi 3 sekundy,potom hned do plného levého a drž asi 3 sekundy.Potom dej volant rovně a rozjeď se.Pokud máš vše ostatní OK bude to OK
postav se na delší rovinu(stačí 100m).
Měj nastartováno a volant absolutně rovně.Ooč cca 15 stupňů doleva a potom doprava a volant dej zase do roviny.potom vytoč do plného pravého rejdu a drž to tam asi 3 sekundy,potom hned do plného levého a drž asi 3 sekundy.Potom dej volant rovně a rozjeď se.Pokud máš vše ostatní OK bude to OK
-
Michal.jic
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 353
- Registrován: 26 kvě 2008, 20:29
-
Michal.jic
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 353
- Registrován: 26 kvě 2008, 20:29
ZAKLADNE NASTAVENIE
Nastavenie snímača úhlu natočenia volantu / G85/
Požiadavky:
Naštartovaný motor
Otočte volantom naplno doprava a naplno doľava
Prejdite rovno krátku vzdialenosť nie viac ako 20 km/hod
Pokiaľ je volant pri jazde rovno v polohe pre rovný smer, zastavte
Ďalej nepohybujte volantom
Ponechajte bežať motor
Palubné napätie musí byť min. 12V
Pomocou funkcie Kodovanie II bezpečnostný prístup vložte kod 40168 pre odblokovanie základného nastavenia
Skupina 060 Základné nastavenie
Po úspešnom uvedení do základného nastavenia musí byť v poli 1 „OK“
Skupina 007 Prepnúť do meraných hodnôt
V poli 1 musia byť hodnoty -1,5 st.až + 1,5 st.
Prispôsobenie limitu riadenia / motor stále vo voľnobehu/
Postup:
Vyrovnajte volant do polohy /+- 10st. /viď merané hodnoty 007 a držte 5 sekúnd
Otočte volant naplno doľava a držte 5 sekúnd
Otočte volant naplno doprava a držte 5 sekúnd
Vyrovnajte volant do polohy /+- 10st./ viď merané hodnoty 007
Vypnite zapaľovanie, čakajte 5 sekúnd , kontrolka volantu musí byť zhasnutá
Nastavenie snímača úhlu natočenia volantu / G85/
Požiadavky:
Naštartovaný motor
Otočte volantom naplno doprava a naplno doľava
Prejdite rovno krátku vzdialenosť nie viac ako 20 km/hod
Pokiaľ je volant pri jazde rovno v polohe pre rovný smer, zastavte
Ďalej nepohybujte volantom
Ponechajte bežať motor
Palubné napätie musí byť min. 12V
Pomocou funkcie Kodovanie II bezpečnostný prístup vložte kod 40168 pre odblokovanie základného nastavenia
Skupina 060 Základné nastavenie
Po úspešnom uvedení do základného nastavenia musí byť v poli 1 „OK“
Skupina 007 Prepnúť do meraných hodnôt
V poli 1 musia byť hodnoty -1,5 st.až + 1,5 st.
Prispôsobenie limitu riadenia / motor stále vo voľnobehu/
Postup:
Vyrovnajte volant do polohy /+- 10st. /viď merané hodnoty 007 a držte 5 sekúnd
Otočte volant naplno doľava a držte 5 sekúnd
Otočte volant naplno doprava a držte 5 sekúnd
Vyrovnajte volant do polohy /+- 10st./ viď merané hodnoty 007
Vypnite zapaľovanie, čakajte 5 sekúnd , kontrolka volantu musí byť zhasnutá
Re: Radu na zákl.nastavení volantu golf V
Michal.jic píše:Měnil jsem podvolantovku na golfu V, která byla k.o. Vyměnil jsem ji za původně s jiným koncovým písmenem a nešlo nastavit zákl. nast. Sehnal jsem tedy se stejnou koncovkou apořád mi svítí na přístrojovce volant.
Posilovač řízení: chyba 02546 - stop limit řízení
005-žádné, nebo vadné nastavení / přizpůsobení
info o závadě: kilometry:2800km
teplota 16 stupňů
napětí 14,40V
chyba 00778 - snímač úhlu řízení ( G85 )
005 - žádné, nebo vadné zákl. nastavení / přizpůsoben
dělám špatně zákl. nastavení, nebo může být ještě vadný kroužek pod volantem, ve kterém je snímač úhlu????????? Prosím o radu.
Uz se ti to povedlo?
"Každý len opakuje to isté...kde najdem to Kodovanie II ked nemam ani ESP ani ABS? je to fabia 1,9 sdi zakladna vybava"
presne tak, a co by si tam ine chcel napisat ked je to realny postup ako na zakladne nastavenie pre golf 5 a obdobne auta...... to ze tam mas fabiu vieme ale nenapises rok vyroby a presne udaje o aute a aky mas problem to nevieme, .....a len pre info, postupy najdes napr. vo VISe, na stranke rosstechu alebo u skusenejsich ludi....samozrejme je toho plny internet
presne tak, a co by si tam ine chcel napisat ked je to realny postup ako na zakladne nastavenie pre golf 5 a obdobne auta...... to ze tam mas fabiu vieme ale nenapises rok vyroby a presne udaje o aute a aky mas problem to nevieme, .....a len pre info, postupy najdes napr. vo VISe, na stranke rosstechu alebo u skusenejsich ludi....samozrejme je toho plny internet
A zase to iste každy vie len zdrbať namiesto toho aby poradil. Je to fabia 1,9d myslím rok2002,našiel som jeden postup ale neviem či to niekto skušal či to funguje,všade su postupy s autami čo maju ESP,alebo ABS,ta fabia nema nič.Chcem vedieť či sa nastavuje nejak limit natočenia volantu, lebo servo išlo kym sa nenatočil volant na doraz,potom to skončilo-servočerpadlo KO,čerpadlo bolo po oprave.