Nevim co s tim !

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena. :D
jses si jistej ???
VW GOLF Mk5 GTI
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Lordozo píše:
majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena. :D
jses si jistej ???
Kdybisi to nekde nechal poradne nacist, tak tam ta chyba bude napsana. REGULACE PLNICÍHO TLAKU-MEZ PŘEKROČENA.
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

Zdeněk M píše:
Lordozo píše:
majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena. :D
jses si jistej ???
Kdybisi to nekde nechal poradne nacist, tak tam ta chyba bude napsana. REGULACE PLNICÍHO TLAKU-MEZ PŘEKROČENA.
no jak to spadne do nouzaku tak vyskoci chyba i do pameti zavad ze je 575
coz je tlak s v sacim potruby sporadicka hodnota !
VW GOLF Mk5 GTI
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Lordozo píše:
majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena. :D
jses si jistej ???
Koukni na t dva modrý grafy. Ten "rovnej" je požadavek (1.948bar) a ten "kopec" je skutečnej (2.479bar) což je zatraceně velkej rozdíl. Samozřejmě může být chyba i jinde - N75, díra v podtlaku, membrána atd., ale já sázím na turbo.

A sporadická chyba znamená, že je to chyba, která trvá jen krátkou dobu, což v tvém případě je.Obrázek
Passat 4motion AVF
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

majkl1 píše:
Lordozo píše:
majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena. :D
jses si jistej ???
Koukni na t dva modrý grafy. Ten "rovnej" je požadavek (1.948bar) a ten "kopec" je skutečnej (2.479bar) což je zatraceně velkej rozdíl. Samozřejmě může být chyba i jinde - N75, díra v podtlaku, membrána atd., ale já sázím na turbo.
A je mozne ze diky tomu ze to tlaci vic nez ma tak to ma efekt silnejsiho vozu ale pak to spadne do nouzaku ???
VW GOLF Mk5 GTI
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Efekt silnějšího vozu to jistě má, ale turbo by ti při takovém tlaku šlo brzo do kytek
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

pitrisek píše:Efekt silnějšího vozu to jistě má, ale turbo by ti při takovém tlaku šlo brzo do kytek
no ono totiz uz to reklo nekolik lidi co v tom mojem jeli ze je to silnejsi nez 81kW
VW GOLF Mk5 GTI
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Lordozo píše:
pitrisek píše:Efekt silnějšího vozu to jistě má, ale turbo by ti při takovém tlaku šlo brzo do kytek
no ono totiz uz to reklo nekolik lidi co v tom mojem jeli ze je to silnejsi nez 81kW

no ... ale len chvilku

(LOL)

urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''

(noteeth)
GIV var asz 4mot upraveny
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

jordee_23 píše:
Lordozo píše:
pitrisek píše:Efekt silnějšího vozu to jistě má, ale turbo by ti při takovém tlaku šlo brzo do kytek
no ono totiz uz to reklo nekolik lidi co v tom mojem jeli ze je to silnejsi nez 81kW

no ... ale len chvilku

(LOL)

urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''

(noteeth)
No to si v tom este asi nesedel vcelku to bere dost od malych otacek az na 3500 jenze tak to skonci na nouzaku ! A hadicky jsem zkontroloval a jsou ok jen tahlo na turbu se me zda ze se trha !
VW GOLF Mk5 GTI
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Lordozo píše:
jordee_23 píše:
Lordozo píše: no ono totiz uz to reklo nekolik lidi co v tom mojem jeli ze je to silnejsi nez 81kW

no ... ale len chvilku

(LOL)

urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''

(noteeth)
No to si v tom este asi nesedel vcelku to bere dost od malych otacek az na 3500 jenze tak to skonci na nouzaku ! A hadicky jsem zkontroloval a jsou ok jen tahlo na turbu se me zda ze se trha !
Co řesis? Vyndej turbo a vycisti ho, jestli to vyndavas jen steh svodu tak si ocas, ty srouby utrhas. vyndej to komplet i se svodama, vycisti a je po nouzaku. /ro cistení není nutne ho od svodu oddelovat. tak hodka, hodka a pul a je venku.
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

Zdeněk M píše:
Lordozo píše:
jordee_23 píše:
no ... ale len chvilku

(LOL)

urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''

(noteeth)
No to si v tom este asi nesedel vcelku to bere dost od malych otacek az na 3500 jenze tak to skonci na nouzaku ! A hadicky jsem zkontroloval a jsou ok jen tahlo na turbu se me zda ze se trha !
Co řesis? Vyndej turbo a vycisti ho, jestli to vyndavas jen steh svodu tak si ocas, ty srouby utrhas. vyndej to komplet i se svodama, vycisti a je po nouzaku. /ro cistení není nutne ho od svodu oddelovat. tak hodka, hodka a pul a je venku.
No jako jasne ze to je hned venku ja jen potrebuju ho sundat komplet protoze ty zatrhle stefy na vyfuku ne na svodech potrebuju odvrtat abych to pridelal na zpet !
VW GOLF Mk5 GTI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“