jses si jistej ???majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena.
Nevim co s tim !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no jak to spadne do nouzaku tak vyskoci chyba i do pameti zavad ze je 575Zdeněk M píše:Kdybisi to nekde nechal poradne nacist, tak tam ta chyba bude napsana. REGULACE PLNICÍHO TLAKU-MEZ PŘEKROČENA.Lordozo píše:jses si jistej ???majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena.
coz je tlak s v sacim potruby sporadicka hodnota !
VW GOLF Mk5 GTI
Koukni na t dva modrý grafy. Ten "rovnej" je požadavek (1.948bar) a ten "kopec" je skutečnej (2.479bar) což je zatraceně velkej rozdíl. Samozřejmě může být chyba i jinde - N75, díra v podtlaku, membrána atd., ale já sázím na turbo.Lordozo píše:jses si jistej ???majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena.
A sporadická chyba znamená, že je to chyba, která trvá jen krátkou dobu, což v tvém případě je.

Passat 4motion AVF
A je mozne ze diky tomu ze to tlaci vic nez ma tak to ma efekt silnejsiho vozu ale pak to spadne do nouzaku ???majkl1 píše:Koukni na t dva modrý grafy. Ten "rovnej" je požadavek (1.948bar) a ten "kopec" je skutečnej (2.479bar) což je zatraceně velkej rozdíl. Samozřejmě může být chyba i jinde - N75, díra v podtlaku, membrána atd., ale já sázím na turbo.Lordozo píše:jses si jistej ???majkl1 píše:Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena.
VW GOLF Mk5 GTI
Lordozo píše:no ono totiz uz to reklo nekolik lidi co v tom mojem jeli ze je to silnejsi nez 81kWpitrisek píše:Efekt silnějšího vozu to jistě má, ale turbo by ti při takovém tlaku šlo brzo do kytek
no ... ale len chvilku

urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''

GIV var asz 4mot upraveny
No to si v tom este asi nesedel vcelku to bere dost od malych otacek az na 3500 jenze tak to skonci na nouzaku ! A hadicky jsem zkontroloval a jsou ok jen tahlo na turbu se me zda ze se trha !jordee_23 píše:Lordozo píše:no ono totiz uz to reklo nekolik lidi co v tom mojem jeli ze je to silnejsi nez 81kWpitrisek píše:Efekt silnějšího vozu to jistě má, ale turbo by ti při takovém tlaku šlo brzo do kytek
no ... ale len chvilku
![]()
urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''
VW GOLF Mk5 GTI
Co řesis? Vyndej turbo a vycisti ho, jestli to vyndavas jen steh svodu tak si ocas, ty srouby utrhas. vyndej to komplet i se svodama, vycisti a je po nouzaku. /ro cistení není nutne ho od svodu oddelovat. tak hodka, hodka a pul a je venku.Lordozo píše:No to si v tom este asi nesedel vcelku to bere dost od malych otacek az na 3500 jenze tak to skonci na nouzaku ! A hadicky jsem zkontroloval a jsou ok jen tahlo na turbu se me zda ze se trha !jordee_23 píše:Lordozo píše: no ono totiz uz to reklo nekolik lidi co v tom mojem jeli ze je to silnejsi nez 81kW
no ... ale len chvilku
![]()
urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''
No jako jasne ze to je hned venku ja jen potrebuju ho sundat komplet protoze ty zatrhle stefy na vyfuku ne na svodech potrebuju odvrtat abych to pridelal na zpet !Zdeněk M píše:Co řesis? Vyndej turbo a vycisti ho, jestli to vyndavas jen steh svodu tak si ocas, ty srouby utrhas. vyndej to komplet i se svodama, vycisti a je po nouzaku. /ro cistení není nutne ho od svodu oddelovat. tak hodka, hodka a pul a je venku.Lordozo píše:No to si v tom este asi nesedel vcelku to bere dost od malych otacek az na 3500 jenze tak to skonci na nouzaku ! A hadicky jsem zkontroloval a jsou ok jen tahlo na turbu se me zda ze se trha !jordee_23 píše:
no ... ale len chvilku
![]()
urcite by som zacal kontrolov hadiciek a skusil s niekym prehodit ventil ci to nie je on . a potom .. spominana ''hygiena T''
VW GOLF Mk5 GTI