Tomas.cz píše:Přeju mnoho zdaru, tuto závadu ti vůbec nezávidím.
Espace 2,2Dci-klepe na volnoběh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
David Klimša
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 zář 2008, 14:27
- Bydliště: Čelákovice
-
Jozef Kráľ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 črc 2007, 21:30
mal som tuto zavadu už dva krát a vždy to bola ojnica , a kluka zodratá . Neni su na to ani výbrusové ložiska , jen originál , tak treba vymeniť kluku, ojnicu a ložiská , je to velmi slabí a vydrží to tak 100 000 a znova je to zodrané . Zaleži jak se to používa . ale treba s Renoltom jazdiť jemne , lebo ojnica vylezie s motora , tak hodne štestí .
Asi to nie je na vsetkych motoroch takto. Ja mam najazdene 215t km, motor vobec nesetrim no dostane co potrebuje a olej mu menim po 15t km.Jozef Kráľ píše:mal som tuto zavadu už dva krát a vždy to bola ojnica , a kluka zodratá . Neni su na to ani výbrusové ložiska , jen originál , tak treba vymeniť kluku, ojnicu a ložiská , je to velmi slabí a vydrží to tak 100 000 a znova je to zodrané . Zaleži jak se to používa . ale treba s Renoltom jazdiť jemne , lebo ojnica vylezie s motora , tak hodne štestí .
-
Jozef Kráľ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 črc 2007, 21:30
Laco19 píše:Asi to nie je na vsetkych motoroch takto. Ja mam najazdene 215t km, motor vobec nesetrim no dostane co potrebuje a olej mu menim po 15t km.[/quoJozef Kráľ píše:mal som tuto zavadu už dva krát a vždy to bola ojnica , a kluka zodratá . Neni su na to ani výbrusové ložiska , jen originál , tak treba vymeniť kluku, ojnicu a ložiská , je to velmi slabí a vydrží to tak 100 000 a znova je to zodrané . Zaleži jak se to používa . ale treba s Renoltom jazdiť jemne , lebo ojnica vylezie s motora , tak hodne štestí .
bud rád že ti ešte ide , lebo plné nemecko je ich a skoro pri všetkých je že "motorschaden" a čo myslíš že čo to je ? a je to jedno či to je 1,9 , alebo 2,2
alebo 3,0 cdi , vštky motory su velmi poruchové a robil som ich už na desiatky , aj s velsatise , espace scenic proste slacbe motory, tak ho rýchlo predaj , lebo ked to budeš musieť prefinancovať , tak budeš mať hned iný názor. inač motor 2,2 d , alebo td to bol ešte v pohode motor ale tieto nove su na nič
Tym som urcite nechcel povedat ze je 2.2dci spolahlivy motor, svoje som si s nim uz uzil.Jozef Kráľ píše:bud rád že ti ešte ide , lebo plné nemecko je ich a skoro pri všetkých je že "motorschaden" a čo myslíš že čo to je ? a je to jedno či to je 1,9 , alebo 2,2
alebo 3,0 cdi , vštky motory su velmi poruchové a robil som ich už na desiatky , aj s velsatise , espace scenic proste slacbe motory, tak ho rýchlo predaj , lebo ked to budeš musieť prefinancovať , tak budeš mať hned iný názor. inač motor 2,2 d , alebo td to bol ešte v pohode motor ale tieto nove su na nič
Laguna II, 2.2dci
David klimša-psal jsi,že Ti říkali,že jsi moc citlivý....Dostal jsi hodně bezvadných rad...Ale jestli si chceš zachovat životní optimismus...zbav se toho SRáčE.....zruinuje Tě a začneš nenávidět francouze...Někdo to tam napsal dobře..Renault to myslel dobře,ALE nepočítali,že se to může opotřebovat.....svatá pravda.Promiň,že to byla rada jiného druhu ..Uveď to do chodu a prodej to.....
nepropadat panice...
- vitusmotuz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia
Ked s tym pracujes, mohol by si prezradit preco tie ojnicne loziska odchadzaju. S dobrym mazanim sa predsa nemozu opotrebovat po 200t. km.vitusmotuz píše:Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia
Laguna II, 2.2dci
- vitusmotuz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 lis 2009, 13:49
No preco pretoze to Renault posral a sry ale tyka sa to aj teba mas tam ten isty motor. 2,2Dci su zname a su velmi kazove.Mali sme jednu 2,2 Dci v praci ako jazdene co odkupil riaditel a isli na tom do BA a po ceste tam na dialnici rana ako zdela a ojnica vyrazila blok motora vytiekol vsetok olej a motor v tahu.Mam aj foto prihodim aby si mal obraz.Aka velka diera do sveta to bola.Laco19 píše:Ked s tym pracujes, mohol by si prezradit preco tie ojnicne loziska odchadzaju. S dobrym mazanim sa predsa nemozu opotrebovat po 200t. km.vitusmotuz píše:Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
- vitusmotuz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Na rozvodových kolech, úplně pod všema krámama vevnitř je vodní pumpa, kterou těsní "o" kroužek. Jakmile jde(i mírně) voda do oleje, začne se trhat kompozit z ojničních šálků, až se to protočí.Laco19 píše:Ked s tym pracujes, mohol by si prezradit preco tie ojnicne loziska odchadzaju. S dobrym mazanim sa predsa nemozu opotrebovat po 200t. km.vitusmotuz píše:Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia
Dále Pavlíček bosonohy Brno brousí ojniční ložiska na klice až na 4tej brus včetně dodání šálků. Další sračka je, že se musí vyúhlovat ojnice, ale většinou je to tak vprdeli, že to nejde. Ojnice jsou lámaný bez zámků na šály.
Dále jak ses tady Davide Klimšo zmiňoval o druhým motoru,tak aby ses nedivil. Jetý se prodávají za 30tis a výš. Rychle pryč jak to jen jde, dokud se to točí.


[/img]