zvýšení výkonu 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

Vravím , že všetko je o servise. ked sa pravidelne o neho staráš, nieje velký problém ani u 1Z.
vela ludí kasle na údržbu, vstreky majú najazdené stovky tisíc KM,údržba na nich žiadna, vstreky po takej dobe už ako keby cikali na piest, a ten sa začne prepalovať. Nejeden som mal doma prepálený ( nie na mojom aute)
Tvoj názor ti neberiem, ked si človek, a nesprávaš sa k autu ako dobytok, dáš mu servis taký ako má byť, tak auto jazdí vela.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Thopr píše:Kámošovi jsem hodil do 1Z Race 520 a abrakadabra, písty původní, auto dostává celkem nálož a stále jezdí... Tak asi zase takové sračky ty písty nebudou... ;)
Na sérii soft s 10mm hlavou jste dali Race520?
Jak to jezdí?
RADOSLAV
Přispěvovatel
Příspěvky: 481
Registrován: 21 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RADOSLAV »

Jojo dám čip,ale kámoš říkal jestli mám jed s nim,nebo mu dát jenom řídící jednotku,že by to tam udělal,a pak mně jí přívezl.Nevím radši bych byl u toho.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tomas.cz píše:
Thopr píše:Kámošovi jsem hodil do 1Z Race 520 a abrakadabra, písty původní, auto dostává celkem nálož a stále jezdí... Tak asi zase takové sračky ty písty nebudou... ;)
Na sérii soft s 10mm hlavou jste dali Race520?
Jak to jezdí?
Jj, origo hlava a origo soft... Má jen trocha horší teplé starty, jinak vše ok... Dýmu je celkem dostm ale jen při plném... Spojka mu drží v poho a špičku má 1,35 ... Pak to padá na 1,2 a pak na 0,9... Má najeto už 20tkm...

Původně chtěl koupit Sprint 520, ale nevěděl že jsou i jiné 520 a tak koupil RACE... wůl... ale jede hezky, s 96KW FRS se ho horko těžko držíš... :) (LOL)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mu nebyla nápadná cena? (noteeth)
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tomas.cz píše:Mu nebyla nápadná cena? (noteeth)
Né, bo chtěl kupovat ty sprinty 520 v autorizáku a tam mu řekli 12 a něco za sadu...Ty race koupil za 6... (LOL)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

tak jsem koupil motoz z Octavie AHF, ale je bez vstřiků a spojky, tak jsem se chtěl zeptat jestli mi tam půjdou vstřiky z 1Z, který maj tlak 220 b a co se spojkou? mohu tam dát starej setrvák s přítlačákem? jaký jsou rozdíly? prý by to mělo být stejný, lamelu bych nechal jen nově obložit, nebo by to bylo špatně? prosím o rady,děkuji :D
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

chtěl jsem se vás tu zeptat jestli někdo měnil hlavu na čerpadle a jestli k tomu nemá nějaký návod nebo fotky jak postupovat, aby se mi to náhodou nerozsypalo na jednu hromadu a pak nevěděl co s tím... odvahy mám dost, ale raději si to počtu a prohlédnu na obrázkách než se do toho pustím... a jak je to s vgt turbem? není problém ho dát místo původního turba anebo musím upravit držáky na motoru?
LuckkyLuke
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 10 led 2007, 22:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od LuckkyLuke »

Mám Audi A4, 1Z motor.
Úpravy:
- Vstřiky z fiat croma DSLA 150 P 362 - mají velké otvory (podobně jak 81kW) Byl tam výkonový rozdíl i o proti 81kW
- Chip
- Setrvačník a spojka Passat 2003 1.9 TDI PD průměr 240mm
- 6-ti kvalt Passat 2003 1.9 TDI PD

Setrvačník jsem řešil kvůli vybracím a přenosu kroutícího momentu. A také samozřejmě kvůli převodovce. Jinak převodovky budou odcházet!!!Vyzkoušeno!!!

Nemám si na co stěžovat.

Mimochodem mám na tachometru 300 000 km (nevím jestli se tomu dá věřit, ale asi ne). A už takhle upravený to mám dlouho a žádný problém.
Naposledy upravil(a) LuckkyLuke dne 17 bře 2010, 17:15, celkem upraveno 1 x.
LuckkyLuke
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 10 led 2007, 22:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od LuckkyLuke »

mecsoun píše:chtěl jsem se vás tu zeptat jestli někdo měnil hlavu na čerpadle a jestli k tomu nemá nějaký návod nebo fotky jak postupovat, aby se mi to náhodou nerozsypalo na jednu hromadu a pak nevěděl co s tím... odvahy mám dost, ale raději si to počtu a prohlédnu na obrázkách než se do toho pustím... a jak je to s vgt turbem? není problém ho dát místo původního turba anebo musím upravit držáky na motoru?
Jestli nemáž zkušenosti, tak se do toho nepoštěj, hýbat z hlavou není jen tak!
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

právě z toho mám strach že se mi to pak nepojedu a já s tím autem jezdím každý den a nemůžu dát čerpadlo někam do světa na výměnu hlavy čerpadla, ale mám tu ještě jedno čerpadlo a tam je v kelu ventil počátku vstřiku a nevím v jaké je jinak kondici... to bych mohl poslat do světa na výměnu hlavy za tu 12 ku...

ty vstřiky jsou z cromy 1.9? nebo se dají použít i z jiných, dalších, aut? a zkoušel někdo montovat na tenhle motor vgt turbo? jaké zvolit tak, aby nebyl problém s montáží do prostoru motoru? nebo se vejde bez problému? a nějak jsem nezjistil jak to má motor afn v trojce golfu jestli má vgt turbo a pokud ano tak jakou má řídící jednotku jestli jde vyměnit za tu z 1Z nebo se mudí požít redukce jako při montáži jednotky z octavie
LuckkyLuke
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 10 led 2007, 22:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od LuckkyLuke »

Ano ty trysky jsou z 1.9 TDI asi 66kW nebo nevím přesně, ale mají veliké otvory.
Proč chceš menit hlavu na čerpadle?
A co myslíš skratkou vgt turbo? Nemyslíš westdate?
Stou řídící jednotkou - je tam úplně všechno jinak není to také jednoduché. Ale to bych se musel podívat na schéma motoru, abych nekecal co se tam, musí všechno udělat. Ale turbo 1Z je ovládané tlakem a AFN je ovládané podtlakem.
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

Vgt turbem myslím samozřejmě s variabilní geometrií lopatek a ta se ovládá podtlakem. Wastegate má pochopitelně obtokové turbo... tak jak 1Z. U octavie je jednotka, kde je právě vývod na ovládání turba tedy N75 ky a dále je tedy potřeba baňka na hromadění podtlaku a pár hadiček na zapojení nic víc nic míň jen je rozdíl v konektoru jednotky, ale zajímalo by mě tedy motor 81 kW v trojkových golfech jestli ten má stejný konektor na řídící jednotku jako 1Z, protože ten by teoreticky měl mít vgt turbo ne? Hlavu na čerpadle chci měnit pochopitelně kvůli většímu množství a tlaku vstřikované nafty.
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

mecsoun píše:Vgt turbem myslím samozřejmě s variabilní geometrií lopatek a ta se ovládá podtlakem. Wastegate má pochopitelně obtokové turbo... tak jak 1Z. U octavie je jednotka, kde je právě vývod na ovládání turba tedy N75 ky a dále je tedy potřeba baňka na hromadění podtlaku a pár hadiček na zapojení nic víc nic míň jen je rozdíl v konektoru jednotky, ale zajímalo by mě tedy motor 81 kW v trojkových golfech jestli ten má stejný konektor na řídící jednotku jako 1Z, protože ten by teoreticky měl mít vgt turbo ne? Hlavu na čerpadle chci měnit pochopitelně kvůli většímu množství a tlaku vstřikované nafty.
konektor by měl být stejný :)
LuckkyLuke
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 10 led 2007, 22:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od LuckkyLuke »

Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“