zvýšení výkonu 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 684
- Registrován: 10 úno 2009, 06:17
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
Vravím , že všetko je o servise. ked sa pravidelne o neho staráš, nieje velký problém ani u 1Z.
vela ludí kasle na údržbu, vstreky majú najazdené stovky tisíc KM,údržba na nich žiadna, vstreky po takej dobe už ako keby cikali na piest, a ten sa začne prepalovať. Nejeden som mal doma prepálený ( nie na mojom aute)
Tvoj názor ti neberiem, ked si človek, a nesprávaš sa k autu ako dobytok, dáš mu servis taký ako má byť, tak auto jazdí vela.
vela ludí kasle na údržbu, vstreky majú najazdené stovky tisíc KM,údržba na nich žiadna, vstreky po takej dobe už ako keby cikali na piest, a ten sa začne prepalovať. Nejeden som mal doma prepálený ( nie na mojom aute)
Tvoj názor ti neberiem, ked si človek, a nesprávaš sa k autu ako dobytok, dáš mu servis taký ako má byť, tak auto jazdí vela.
Jj, origo hlava a origo soft... Má jen trocha horší teplé starty, jinak vše ok... Dýmu je celkem dostm ale jen při plném... Spojka mu drží v poho a špičku má 1,35 ... Pak to padá na 1,2 a pak na 0,9... Má najeto už 20tkm...Tomas.cz píše:Na sérii soft s 10mm hlavou jste dali Race520?Thopr píše:Kámošovi jsem hodil do 1Z Race 520 a abrakadabra, písty původní, auto dostává celkem nálož a stále jezdí... Tak asi zase takové sračky ty písty nebudou...
Jak to jezdí?
Původně chtěl koupit Sprint 520, ale nevěděl že jsou i jiné 520 a tak koupil RACE... wůl... ale jede hezky, s 96KW FRS se ho horko těžko držíš...


Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

tak jsem koupil motoz z Octavie AHF, ale je bez vstřiků a spojky, tak jsem se chtěl zeptat jestli mi tam půjdou vstřiky z 1Z, který maj tlak 220 b a co se spojkou? mohu tam dát starej setrvák s přítlačákem? jaký jsou rozdíly? prý by to mělo být stejný, lamelu bych nechal jen nově obložit, nebo by to bylo špatně? prosím o rady,děkuji 

chtěl jsem se vás tu zeptat jestli někdo měnil hlavu na čerpadle a jestli k tomu nemá nějaký návod nebo fotky jak postupovat, aby se mi to náhodou nerozsypalo na jednu hromadu a pak nevěděl co s tím... odvahy mám dost, ale raději si to počtu a prohlédnu na obrázkách než se do toho pustím... a jak je to s vgt turbem? není problém ho dát místo původního turba anebo musím upravit držáky na motoru?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 55
- Registrován: 10 led 2007, 22:32
Mám Audi A4, 1Z motor.
Úpravy:
- Vstřiky z fiat croma DSLA 150 P 362 - mají velké otvory (podobně jak 81kW) Byl tam výkonový rozdíl i o proti 81kW
- Chip
- Setrvačník a spojka Passat 2003 1.9 TDI PD průměr 240mm
- 6-ti kvalt Passat 2003 1.9 TDI PD
Setrvačník jsem řešil kvůli vybracím a přenosu kroutícího momentu. A také samozřejmě kvůli převodovce. Jinak převodovky budou odcházet!!!Vyzkoušeno!!!
Nemám si na co stěžovat.
Mimochodem mám na tachometru 300 000 km (nevím jestli se tomu dá věřit, ale asi ne). A už takhle upravený to mám dlouho a žádný problém.
Úpravy:
- Vstřiky z fiat croma DSLA 150 P 362 - mají velké otvory (podobně jak 81kW) Byl tam výkonový rozdíl i o proti 81kW
- Chip
- Setrvačník a spojka Passat 2003 1.9 TDI PD průměr 240mm
- 6-ti kvalt Passat 2003 1.9 TDI PD
Setrvačník jsem řešil kvůli vybracím a přenosu kroutícího momentu. A také samozřejmě kvůli převodovce. Jinak převodovky budou odcházet!!!Vyzkoušeno!!!
Nemám si na co stěžovat.
Mimochodem mám na tachometru 300 000 km (nevím jestli se tomu dá věřit, ale asi ne). A už takhle upravený to mám dlouho a žádný problém.
Naposledy upravil(a) LuckkyLuke dne 17 bře 2010, 17:15, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 55
- Registrován: 10 led 2007, 22:32
Jestli nemáž zkušenosti, tak se do toho nepoštěj, hýbat z hlavou není jen tak!mecsoun píše:chtěl jsem se vás tu zeptat jestli někdo měnil hlavu na čerpadle a jestli k tomu nemá nějaký návod nebo fotky jak postupovat, aby se mi to náhodou nerozsypalo na jednu hromadu a pak nevěděl co s tím... odvahy mám dost, ale raději si to počtu a prohlédnu na obrázkách než se do toho pustím... a jak je to s vgt turbem? není problém ho dát místo původního turba anebo musím upravit držáky na motoru?
právě z toho mám strach že se mi to pak nepojedu a já s tím autem jezdím každý den a nemůžu dát čerpadlo někam do světa na výměnu hlavy čerpadla, ale mám tu ještě jedno čerpadlo a tam je v kelu ventil počátku vstřiku a nevím v jaké je jinak kondici... to bych mohl poslat do světa na výměnu hlavy za tu 12 ku...
ty vstřiky jsou z cromy 1.9? nebo se dají použít i z jiných, dalších, aut? a zkoušel někdo montovat na tenhle motor vgt turbo? jaké zvolit tak, aby nebyl problém s montáží do prostoru motoru? nebo se vejde bez problému? a nějak jsem nezjistil jak to má motor afn v trojce golfu jestli má vgt turbo a pokud ano tak jakou má řídící jednotku jestli jde vyměnit za tu z 1Z nebo se mudí požít redukce jako při montáži jednotky z octavie
ty vstřiky jsou z cromy 1.9? nebo se dají použít i z jiných, dalších, aut? a zkoušel někdo montovat na tenhle motor vgt turbo? jaké zvolit tak, aby nebyl problém s montáží do prostoru motoru? nebo se vejde bez problému? a nějak jsem nezjistil jak to má motor afn v trojce golfu jestli má vgt turbo a pokud ano tak jakou má řídící jednotku jestli jde vyměnit za tu z 1Z nebo se mudí požít redukce jako při montáži jednotky z octavie
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 55
- Registrován: 10 led 2007, 22:32
Ano ty trysky jsou z 1.9 TDI asi 66kW nebo nevím přesně, ale mají veliké otvory.
Proč chceš menit hlavu na čerpadle?
A co myslíš skratkou vgt turbo? Nemyslíš westdate?
Stou řídící jednotkou - je tam úplně všechno jinak není to také jednoduché. Ale to bych se musel podívat na schéma motoru, abych nekecal co se tam, musí všechno udělat. Ale turbo 1Z je ovládané tlakem a AFN je ovládané podtlakem.
Proč chceš menit hlavu na čerpadle?
A co myslíš skratkou vgt turbo? Nemyslíš westdate?
Stou řídící jednotkou - je tam úplně všechno jinak není to také jednoduché. Ale to bych se musel podívat na schéma motoru, abych nekecal co se tam, musí všechno udělat. Ale turbo 1Z je ovládané tlakem a AFN je ovládané podtlakem.
Vgt turbem myslím samozřejmě s variabilní geometrií lopatek a ta se ovládá podtlakem. Wastegate má pochopitelně obtokové turbo... tak jak 1Z. U octavie je jednotka, kde je právě vývod na ovládání turba tedy N75 ky a dále je tedy potřeba baňka na hromadění podtlaku a pár hadiček na zapojení nic víc nic míň jen je rozdíl v konektoru jednotky, ale zajímalo by mě tedy motor 81 kW v trojkových golfech jestli ten má stejný konektor na řídící jednotku jako 1Z, protože ten by teoreticky měl mít vgt turbo ne? Hlavu na čerpadle chci měnit pochopitelně kvůli většímu množství a tlaku vstřikované nafty.
konektor by měl být stejnýmecsoun píše:Vgt turbem myslím samozřejmě s variabilní geometrií lopatek a ta se ovládá podtlakem. Wastegate má pochopitelně obtokové turbo... tak jak 1Z. U octavie je jednotka, kde je právě vývod na ovládání turba tedy N75 ky a dále je tedy potřeba baňka na hromadění podtlaku a pár hadiček na zapojení nic víc nic míň jen je rozdíl v konektoru jednotky, ale zajímalo by mě tedy motor 81 kW v trojkových golfech jestli ten má stejný konektor na řídící jednotku jako 1Z, protože ten by teoreticky měl mít vgt turbo ne? Hlavu na čerpadle chci měnit pochopitelně kvůli většímu množství a tlaku vstřikované nafty.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 55
- Registrován: 10 led 2007, 22:32