Mechanické čerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Martinmtdi
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 bře 2010, 15:31
- Bydliště: Česká Lípa
Mechanické čerpadlo
Zdravím,možná jste někdo řešil podobný problém a tímto žádám o pomoc. Mám Golf III 1.9tdi,ahu,jelikož nejsem zastánce drátů,čidel a pod.rozhodl jsem se předělat Tdi na MTdi tedy jde oto že jsem rozebral elektronické čerpadlo a vnitřní díly vložil do mechanického čerpadla. Co mě trápí je že nemohu dosahnout správné bohatosti,prostě to nezahulí Smile od 1600-2200ot. trošku zakouří celkem slušně táhne ale to je vše ve vyšších otáčkách je motor mrtví.Nemáte prosím někdo zkušenost z touto upravou?
Předem děkuji za odpovědi
Předem děkuji za odpovědi
-
Martinmtdi
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 bře 2010, 15:31
- Bydliště: Česká Lípa
-
Martinmtdi
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 bře 2010, 15:31
- Bydliště: Česká Lípa
Právě že ten přidavč tomu taky dost pomůže..nevim jak vypadá to čerpadlo z citrona,ale musí tam být šroub na štelování množsví nafty,tak ho prostě trochu zašroubovat..A hlavně přibrousit ten přidavač,pokud ho necháš origo,tak do motoru asi víc nafty nedostaneš...Pokud se pletu,tak ať mě někdo opraví.. 
Octavia II RS
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Čerpadlo z Citroenu 1.9TD má silnější hřídelBóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...
Já bych to nechal v elektrice . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
-
Martinmtdi
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 bře 2010, 15:31
- Bydliště: Česká Lípa
Momentálně nevím průměr hlavní hřídele z hlavy ale je stejný jako z Tdi,nakrmené to mám celkem dost bych řekl,zbývají mi 4závity na šroubu bohatosti a nezakouří ani bohaBóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...
No tak to jsem byl smolař. Sice byla hřídel delší, ale 17mm...PavelTDi píše:Čerpadlo z Citroenu 1.9TD má silnější hřídelBóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre.... Spíš bych se poohlídl po čerpadle z Cromy TDid ( hlava 11mm ) , bude to téměř bez práce , teda pokud ti bude stačit výkon někde kolem 64kW . . . Pokud chceš větší výkon , pak oslov ty pány , co psal Bóďa . . .
Já bych to nechal v elektrice . . .
Tak se soustružilo.
Velká hřídel sice dobrá, ale jestli v ní není otvor pro pružinu, tak je k ničemu...
Martinmtdi: Tak nezbývá než Ti držet palce.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
