jednohmota třese při rozjezdu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

jednohmota třese při rozjezdu

Příspěvek od dhfool »

Dneska jsem namontoval z donucení jednohmotu od Valea na 66kw octu AGR a když se s tím rozjíždím do kopce na nižší otáčky(+-900ot) tak mírně třepe motorem, tak jak to často dělaly Felicie 1.9d. Není to žádná tragedie, ale u fungl spojky bych to nečekal.
(hm)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

A co zkusit rozjezd na vyší otáčky... +-1200ot. (hm)
Octavia II RS
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Výš už se to víceméně ztratí, ale pře tím to s dvouhmotou nedělalo.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Alebo skontrolovat silentbloky motora..
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Je to strašná popelnice, čipnuté a firemní auto najeto 250.000km. Silentbloky sice nejsou nic moc, ale proč to s dvouhmotou nedělalo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

byly mezi motorem a převodovkou oba kolíky? mohla by být i vada v tý nový spojce, jak vypadala páka?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jj oba čepy tam byly. Na vypínací páce jsem nic závadného nenašel...
Přítlačák po stažení měl všechny vypínací paprsky ve stejné rovině.
Prostě všechno se tvářilo OK. Montáž převodovky taky opatrná a na "noze" aby se nezkřivila lamela... Prostě to nasere.
Jestli to může mít nějakou souvislost, tak kit se měnil proto, že nedostatečně vypínala z důvodu "spálení" spojky a následné kornoutovité deformace lamely a přítlačáku . Protože byl fialový i setrvák s nalepenými kousky kovu, tak jsem měnil raději komplet kit za jednohmotu.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14465
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě teda přijde že s jednohmotou jsou ty rozjezdy z volnoběhu takový že se auto víc otřepe když třeba manévruju do zahrady s autem tak mám jen volnoběh. Jak mám na rozjezd otáčky vyšší než volnoběh tak paráda.
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Tomas.cz píše:Mě teda přijde že s jednohmotou jsou ty rozjezdy z volnoběhu takový že se auto víc otřepe když třeba manévruju do zahrady s autem tak mám jen volnoběh. Jak mám na rozjezd otáčky vyšší než volnoběh tak paráda.
presne tak..pri rozjazde jemne posteklit plyn..a nic nezatrepe... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mě to dvouhmota je pro hladší přenos, ale jedhomota mě to taky dělá a motor je zpevněn v uložení
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Smoke píše:mě to dvouhmota je pro hladší přenos, ale jedhomota mě to taky dělá a motor je zpevněn v uložení
Bežnej jev, na dvouhmote mas tlumic zaberu uvnitr toho setrvaku a je velkej, takže se ti to v momente zaberu krasne roznese a jednotka stihne zregulovat chod na volnobeh porad do kulata. Na jednohmote mas tlumic na lamele, je malej a obecně ma jednohmota ostrejsí zaber, jelikož zaber není tak tlumen jak na dvouhmotě navic je jednohmota asi o tri kila lehcí, což ma vliv na to, že v nižsih otackah ma motor mensí silu, treba pri rozjezdu, ale zas jde líp do otacek. Zvykni si pridavat plyn pri rozjezdu nebo zvedni vstrikovaný množství na volnobeh kolem 5Mg. :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ja s tym nemam problem. jen sem přihodil poznatky ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Od toho tam dvouhmota je, aby to byl mech..Jednohmota je samo v odpružení slabší,ukáže nedostatky,které dvouhmota pohltila,ale zase jednohmota eliminuje nedostatky/a to dost velké/ dvouhmoty...Mě osobně by auto s tímhle nesmyslem,který již konstrukčně musel nabízet samé problémy nesmělo do baráku...jedíně,že by továrna během mého vlastnictví vozu osobně hradila a měnila tento vynález...Já vím,že šetří převodovku,ale ať ji tedy udělají pořádně.. :P
nepropadat panice...
Matthes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 bře 2010, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matthes »

jericho-3: Tak dvouhmota je stejne vynalez pro zensky (LOL) a vubec pro lidi, co se neumi rozjet bez skakani.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Rozjet se určitě umím. Dělal jsem totiž řidičák na V3S (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“