Teče olej přes EGR ventil

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Teče olej přes EGR ventil

Příspěvek od cedan »

Zdar všichni,
mám problém s Audi A4 1.9 TDI 66kw r.v.97 kod motoru je IZ.Pročetl jsem tady toho spoustu ,ale nikde jsem se nedočetl jaká je toho příčina.Nemám bohužel ve svém okolí nebo aspoň nikoho neznám kdoby mohl poradit popř. i pomoct.Otázka tedy jasná.Co zapříčinilo,že olej mě teče přes EGR ventil ven.Vím že se to dá zaslepit,ale nebude motor nějak trpět?Ješě bych s ním chtěl něco najezdit.Jezdím cca 40000 km/rok ,většinu po dálnici,ale ne na fullgas,prostě v pohodě do těch 140km/h.Teď mám navrtěno 325.000km.Jinak jsem ze Strážnice okr. Hodonín
Děkuji za odpovědi
Rudi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 14 čer 2007, 19:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rudi »

nic se tomu nestane, zaslep to a máš klid
TDI 111kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ze Strážnice by měl být i Miloš Slováček toho neznáš?
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

Tomas.cz píše:Ze Strážnice by měl být i Miloš Slováček toho neznáš?
Nene pravděpodobně neznám (Slováčků je tady víc a poptám se).Díky za tip a kde bydlí?Nebo popř.tel na něj nemáš?

Tak už jsem si uvědomil a pokud je i tady na foru tak jej i kontaktoval pomocí SZ.
Ještě jednou díky za TIP!!!
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

kolem EGRu prolíná olej mezi přírubami na sání a ovládání egru..
a odkud se bere?je to olej,který ti pustí do sání turbo.(olej hází každé turbo-toho se neděs,samozřejmě v malém množství)
zablokovaný egr je pro motor jedině plus.
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

DOLPH píše:kolem EGRu prolíná olej mezi přírubami na sání a ovládání egru..
a odkud se bere?je to olej,který ti pustí do sání turbo.(olej hází každé turbo-toho se neděs,samozřejmě v malém množství)
zablokovaný egr je pro motor jedině plus.
:D mě ho pouští až moc a to tolik,až mám pocákaný celý blok motoru.Takže ho zaslepím a bude tedy klid.
Díky za objasnění!!!
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

ono to prolíná i kolem mechanismu chcípací klapky....

ale pokud to nedělá louže pod autem,tak se nic vážného neděje..co je mastné nezhnije :)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

..nech to nekape na vejfouk ;)
Mercdes C cdi
autosharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 20 zář 2009, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK NM

Příspěvek od autosharan »

STRETAVAM SA CASTO S NAZOROM ZE TREBA VYMENIT EGR.........TEN NIE JE PRICINOU PRESAKOVANIA OLEJA.KED JE NADMERNE MNOZSTVO OLEJA V SANI PRICIN JE VIAC.NEPOMOZE VYMENA EGR.TAK ISTO JE TEN OLEJ AJ V INTERCOOLERI.a vtomto pripade ma motor 350 000KM,To je celkom dost.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

autosharan píše:STRETAVAM SA CASTO S NAZOROM ZE TREBA VYMENIT EGR.........TEN NIE JE PRICINOU PRESAKOVANIA OLEJA.KED JE NADMERNE MNOZSTVO OLEJA V SANI PRICIN JE VIAC.NEPOMOZE VYMENA EGR.TAK ISTO JE TEN OLEJ AJ V INTERCOOLERI.a vtomto pripade ma motor 350 000KM,To je celkom dost.
Ja som mal auto čo malo 70 tis a bol tiež olej v saní teda ešte som nevidel auto čo ho tam nemalo.
BMW 330 ix
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

Ted jsi asi hodne lidi vydesil co maji na tacho 170 a maji olej v sani, protoze olej v hadicich ma snad kazdy preplnovany diesel. nektery vic, nektery min, ale nejde to rict tak, ze kdyz ho tam mas hodne, tak mas najeto 350.000km! To spis zalezi na tom, jak se k tomu clovek choval, jak bylo auto zajety a v jakym je aktulanim stavu. Osobne jsem se setkal jiz se dvou ma OII, kterym lehce prosakoval olej z EGR jiz po 90 resp 130tis km.
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Taky mi prosakuje olej u EGR, pod tou čepicí co na něm je, tak je pod ním dirka a asi z té to teče. Olej byl při koupi něco lehce nad polovinou a teď je kousek nad min a najeto 6tis km. Motor má mít 170tis km. IC jsem měl rozdělanej a a odteklo z něj pár kapek. Víc mě děsí občasné cukání motoru:(
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A vyřadil jsi ho?/EGR/
nepropadat panice...
auditune
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od auditune »

no podla mna mas presne to co som mal aj ja na zaciatku problem s predoslim turbom a tiez som sa cudoval odkial tam je ten olej. Ten olej ti tam presakuje cez opotrebovane loziska turba. precitaj si moj pribeh co nasledovalo http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=88713 (wallbash)
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

neprecital som si to tu cele, tak neviem ci to tu uz dakto nepisal... olej tecuci z EGR podla mna nie je ani tak z turba, ale z oddychu... mal som to iste... EGR sa mi rosil olejom.. zaslepil som EGr.. nepomohlo.. odpojil som oddych a vyviedol ho pod auto.. a uz je klud.. motor krasne suchy, cistucky... a predsa tie olejove pary z oddychu by isli len na spalenie a zajebavali by cele sanie a aj vnutro motora.. takze zbytocnost... peace
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“