Motor 2,5 tdi 132kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek 4Motion
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2009, 13:54

Motor 2,5 tdi 132kW

Příspěvek od Marek 4Motion »

čau chlapi...začínám se dívat po druhém autíčku a zatím mi padla do oka audi A6 rv.2000 jenže se tam dávaly motory 2,5tdi tak se chci zeptat zda-li měly tyto auta a motory nějaké zásadní problémy či poruchy...a taky by mně zajímala spotřeba toho 6 ti válce....díky moc za rady a zkušenosti... :)
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Dej od toho ruce pryč, odcházej čerpadla,vačky,atd.
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

tyhle auta byly jedna velká porucha-v motoru se zadírají vačky a ventily,tiptronik se taky úspěšně posere,zvláště když se nemění olej.

pokud nejsi fanda svého klubu(kdo má kruhy-nemůže být druhý),nebo nemáš vyhlídnuté auto z jasným původem a stavem kilometrů do 250 000 -radím ruce pryč.

tohle fáro dnes za pár korun stálo kolem miliónu a ceny ND se drží stále...

spotřeba kolem 1O litrů když jezdíš lehká noha.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

DOLPH píše:tyhle auta byly jedna velká porucha-v motoru se zadírají vačky a ventily,tiptronik se taky úspěšně posere,zvláště když se nemění olej.

pokud nejsi fanda svého klubu(kdo má kruhy-nemůže být druhý),nebo nemáš vyhlídnuté auto z jasným původem a stavem kilometrů do 250 000 -radím ruce pryč.

tohle fáro dnes za pár korun stálo kolem miliónu a ceny ND se drží stále...

spotřeba kolem 1O litrů když jezdíš lehká noha.
Zaujimave. Problem vaciek bude asi sposobeny LL olejom a intervalom vymeny, je pravda, ze sa na tom hodne ludi "popalilo". Vstrik. cerpadlo odchadza po niecom cez 200.000 km, no da sa zohnat nove za asi 25.000 Kc nove, alebo kvalitat. porovnatelny diel - repas za asi 1/2 ceny (toto cerpadlo neni len v 2.5 TDi, ale ma ho spusta inych motorov pod kapotou, napr. aj BMW, Opel atd.). Titronic? Povedal by som, ze je to najmenej poruchova aut. prevodovka a koncern moze byt na nu pysny (oprava man. prevodovky neni tiez lacna, nehovoriac o zotrvacnikoch). Spotreba skor 8 l/100 km, ale to je u toho vykonu normalne. Servisne naklady porovnatelne s inymi V6 (samozrejma, ze to je viac ako napr. u nejakej 1.9).
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Cokolvek do V v TDI od VAG je casovana bomba.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

já bych to tak nehrotil. Kluci co se tu motaj okolo měli v součtu tak 8x tenhle motor v A6, jeden v Passatu. Všechny s proběhem kolem 200 až 250 tis.km a nebyl na nich jeden problém a vačky měly všechny pěkný. Jedna A6 z 97 bude mít brzo půl mega a cca ve 400 tis. se dávalo čerpadlo, jinak žádnej problém. Pár babiček jezdí 10w40 na 10tis interval, zbytek 5w30LL na 15 tis. interval. Osobně nemam špatnou zkušenost. Ani s tiptronikem. Zato každej multitronic jsem měl kolem 150tis. na ponku ;)
***VAG,PSA,Renault***
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

DOLPH píše:spotřeba kolem 1O litrů když jezdíš lehká noha.
??? Zeby tam bol taky velky rozdiel? Ja mam tiez 2,5TDI V6, len starsi model 110kW, 6-stupnovy manual, a s lahkou nohou robim priemerku (70% dialnica) 6,5 l/100km. V dobrom pocasi ako je napr. teraz, a na 15" gumach 6,0 l/100km. Merane od plnej po plnu.
Vacky odchadzaju ked si clovek neda pozor, chce to nedavat prilis riedky olej (napr. LL 0W30), raz za cas skontrolovat tlak oleja, a hlavne kupit auto ktore ich ma OK. A samozrejme nenechat to niekde hodinu vrcat na volnobehu :)
Vstrekovacie cerpadlo skor ci neskor odide urcite, repas so zarukou stoji tak 25000 Kc.
Okrem toho odchadzaju RJ ABS (ako na vsetkych autach s ABS Bosch 5.3), oprava stoji okolo 2000 Kc.
Manual 6-kvalt ma po vela najazdenych km (200.000+) problem so spojkou a zotrvacnikom, treba to vymenit za nieco kvalitne a dalsich 200.000 km je pokoj. Cena je samozrejme dost brutal, vsetko dokopy snad okolo 30.000 Kc.
Oproti inym autam ktore poznam to ma velmi kvalitne robene prislusenstvo - mam 12 rokov stare auto a sem-tam mi blbne dverovy spinac vo dverach vodica, ostatne su stale OK. Ktory 12-rocny passat moze toto povedat...
Celkovo moj pocit je ze k cene auta si prirataj 50.000 Kc a vies na com si. Ak ti to za takto zvysenu cenu stale stoji, a dobre si to auto skontrolujes, kludne si ho kup. Ale mozno ze za taku cenu uz zozenies rok 2002-2003, a tam najdes aj motory ktore mali na vahadlach rolny, cize vydieranie vaciek uz neexistuje.
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

wakko - ta tvoja spotreba ... To musis jazdit s lahkou nohou. Ja sa nechcem hadat, ze by to nebolo mozne, dokonca ja som uz isiel za 5.1 l/100 km (dokonca to bol Tiptronic a Q) , ale priemerne s tym ludia normalne vyjdu na nieco okolo 8 l . Tie vacky, je niekolko nestastlivcov co sa na tom spalili, ale ved to sa da jednoducho uz pri kupe skontrolovat, alebo este lepsie je kupovat auto s kodom motora zacinajucim na pismeno B (napr. BDH).

A ked uz tu niektori tak opovrhuju V6-kami od koncernu tak nech mi nieco povedia o R4 3.0 Di od nissanu. Kupit auto za 300.000 Kc a behom roka don dat dalsich 150-200.000 Kc??? Tomu hovorim pruser!
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

Mám Passat B5 2.5tdi tiptronic 110kW, najezděno dle mého tak kolem 350tkm a měnil jsem pouze vahadla a zvihátka po koupi vozu.Jeden hydroštel klepal.Jinak olej 5w40,měnit olej v tiptroniku a jedeš...Jezdím po městě v tomto počasí v klidu tak 8-8,5l/100km.Vzimě tak 9,5l/100km.Dálnice 130km/h 7-7,5l.Jinak motor je tichoučký a zátah šestiválce slušnej.Každému vyhovuje něco jiného ale obecně bych ty motory tolik nehanil,záleží na tom,jak se o to člověk staral....A ty 132kW jezdí moc dobře...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tak čo potom, 2.0 TDi ževraj nanič, 2.5Tdi tiež bomba...čo si má teda človek v tejto dobe kúpiť?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

midnight_man píše:tak čo potom, 2.0 TDi ževraj nanič, 2.5Tdi tiež bomba...čo si má teda človek v tejto dobe kúpiť?
Toyotu :)
Ale nie... mame doma aj Passata B5.5 s 1,9TDI PD 96kW (AVF) a to je zatial najlepsi motor aky som videl. A4 r.v.2004 s AVF a do 200.000 km, to by nebolo marne. V Madride ma viezol taxik Passat B5.5 s tymto motorom a 600.000 km na tachometri, stale to tahalo ako raketa, aj ked samozrejme podla svietiacich kontroliek mal vypadnute ABS :)
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

midnight_man píše:tak čo potom, 2.0 TDi ževraj nanič, 2.5Tdi tiež bomba...čo si má teda človek v tejto dobe kúpiť?
já to říkám pořád-dobře už bylo (crazy)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

DOLPH píše:
midnight_man píše:tak čo potom, 2.0 TDi ževraj nanič, 2.5Tdi tiež bomba...čo si má teda človek v tejto dobe kúpiť?
já to říkám pořád-dobře už bylo (crazy)
tiež mam taky pocit...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“