uprava motoru škoda 110L
Moderátoři: šulda, Moderátoři
uprava motoru škoda 110L
zdravím pánové, mám 110ku na dovádění, navařendej rám atd, dělal jsem motor, celej vršek, jde jak víno, mám tma dvoukomorák, elektronický zapalování. Chci se zeptat, jak jednoduše upravit tenhle motor:) je mezi vámi určitě dost odborníků, co si s tím zamlada hrálo. díky
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Slízni hlavu aspoň o půl milimetru a odlehči setrvák a 110tka chytne druhej dech.Popřípadě i vačku z eRka.
Ještě jsme na ovládání druhé komory karburátoru místo té pružinky dávali natvrdo šroubení z čokolády a tu pružinku co tlačí na membránu u druhé komory jsme zkrátily.Sice to bude žrát,ale pojede to
Ještě jsme na ovládání druhé komory karburátoru místo té pružinky dávali natvrdo šroubení z čokolády a tu pružinku co tlačí na membránu u druhé komory jsme zkrátily.Sice to bude žrát,ale pojede to

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
jen ta vačka bude problém sehnat 

SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
dá se neska už koupit hotová.http://www.tommutuning.cz/
popřípadě nechat udělat celej motor
popřípadě nechat udělat celej motor
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
znáš je? víš jaký dělá vačky? já horko težko sehnal z fava 136X 248 navíc u své 130 jsem měl strach to víc trápit přeci jenom...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
Nejostřejší seriová vačka byla časována 254°/254° a je to vačka z motoru 781.136B (Felicia monovstřik 50kW). Ta pasuje do starších bloků bez problému.
Pro další úpravu se vyplatí vahadla z Favorita - mají jiný převod páky stejně jako mělo staré Erko (poznáš je, mají odlité písmeno C zboku), tím se dosáhne většího zdvihu ventilu. V kombinaci s vačkou z Felicie to dá slušný svezení.
Rozhodující je samozřejmě zapalování, mám na mysli regulaci předstihu. Doporučuji rozdělovač z Erka, má třístupňovou regulaci 22°/5000 rpm, což je pro upravený motor nejlepší volba (osobně vyzkoušeno).
Pro další úpravu se vyplatí vahadla z Favorita - mají jiný převod páky stejně jako mělo staré Erko (poznáš je, mají odlité písmeno C zboku), tím se dosáhne většího zdvihu ventilu. V kombinaci s vačkou z Felicie to dá slušný svezení.
Rozhodující je samozřejmě zapalování, mám na mysli regulaci předstihu. Doporučuji rozdělovač z Erka, má třístupňovou regulaci 22°/5000 rpm, což je pro upravený motor nejlepší volba (osobně vyzkoušeno).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
ale ta už nemá zobáček na AC pumpu ne?
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
Já měl přebroušenou vačku 280tku a právě tím,že byla přebroušená se mi ve vyších otáčkách zdála maková...Podařilo se mi za dobrej peníz sehnat ve slušným stavu 280tku origo a byl tam znatelnej rozdíl..Smoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
pokud tam mas origo motor ze 110r urcite bych ho neupravoval.sezen motor favorit 136 l
zalezi kolik penez do toho chces dat.
nejlevnejsi a funkcni.odlehcit setrvacnik a remenici-to nechat i s klikovkou cele prevazit.upravit ojnice a vyvazit.hlava se snizi o 1.25 mm.
uprava sacich ventylu.uprava kanalu hlavy.koupit ventylove pruziny.
vacka jde porad sehnat nebo nechat predelat.pochopitelne neni na ac.tak ze palinove cerpadlo.
strasne moc udelaji svody.4-2-1 nebo 4-1 + tlumic.
na dvoukomorak to sice pojede ale nikdy to nebude ono.pokud chces usetrit kup karburatory DELORTO 40.nech si je seridit a uvidis to peklo.
ja mel skodu 130 LR renovoval jsem ji 3 roky. mel jsem polozavodni motor a bylo odbrzdeno cca 118 ps.to aby neco vydrzel.kamarad jezdi zavody a ma motor favorit prevrtany na 1350. vykon odbrzdeny 170 ps.dlouholety vyvoj.
zalezi kolik penez do toho chces dat.
nejlevnejsi a funkcni.odlehcit setrvacnik a remenici-to nechat i s klikovkou cele prevazit.upravit ojnice a vyvazit.hlava se snizi o 1.25 mm.
uprava sacich ventylu.uprava kanalu hlavy.koupit ventylove pruziny.
vacka jde porad sehnat nebo nechat predelat.pochopitelne neni na ac.tak ze palinove cerpadlo.
strasne moc udelaji svody.4-2-1 nebo 4-1 + tlumic.
na dvoukomorak to sice pojede ale nikdy to nebude ono.pokud chces usetrit kup karburatory DELORTO 40.nech si je seridit a uvidis to peklo.

ja mel skodu 130 LR renovoval jsem ji 3 roky. mel jsem polozavodni motor a bylo odbrzdeno cca 118 ps.to aby neco vydrzel.kamarad jezdi zavody a ma motor favorit prevrtany na 1350. vykon odbrzdeny 170 ps.dlouholety vyvoj.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
peněz do toho vrazit právě moc nechci, měl sem nechat blbec snížit tu hlavu a odlechčit ten setrvák, když sem to měl venku:(
myslel jsem takový ty rady samo domo:)
vypadá to tak, že až tenhle motor odejde(je ve vynikající kondici ale) tak tam šoupnu fačko a bude:) ten potom nějak rozumně upravit, ale je otázka, kolik vydrží převodovka
myslel jsem takový ty rady samo domo:)
vypadá to tak, že až tenhle motor odejde(je ve vynikající kondici ale) tak tam šoupnu fačko a bude:) ten potom nějak rozumně upravit, ale je otázka, kolik vydrží převodovka
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
prevodovka vydrzi
s toho strach mit nemusis.obaval bych se toho ze ti spis praskne polosa.koukni na stranky.
WWW.PMAUTOSPORT.CZ
tohle vytvari muj kamarad.muzes si u nej objednat nejake veci.

WWW.PMAUTOSPORT.CZ
tohle vytvari muj kamarad.muzes si u nej objednat nejake veci.

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps