uprava motoru škoda 110L

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

uprava motoru škoda 110L

Příspěvek od misa.89 »

zdravím pánové, mám 110ku na dovádění, navařendej rám atd, dělal jsem motor, celej vršek, jde jak víno, mám tma dvoukomorák, elektronický zapalování. Chci se zeptat, jak jednoduše upravit tenhle motor:) je mezi vámi určitě dost odborníků, co si s tím zamlada hrálo. díky
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Slízni hlavu aspoň o půl milimetru a odlehči setrvák a 110tka chytne druhej dech.Popřípadě i vačku z eRka.
Ještě jsme na ovládání druhé komory karburátoru místo té pružinky dávali natvrdo šroubení z čokolády a tu pružinku co tlačí na membránu u druhé komory jsme zkrátily.Sice to bude žrát,ale pojede to :D
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

jen ta vačka bude problém sehnat :(
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
Uživatelský avatar
fajlla
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 06 bře 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko

Příspěvek od fajlla »

dá se neska už koupit hotová.http://www.tommutuning.cz/
popřípadě nechat udělat celej motor
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

znáš je? víš jaký dělá vačky? já horko težko sehnal z fava 136X 248 navíc u své 130 jsem měl strach to víc trápit přeci jenom...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
Uživatelský avatar
fajlla
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 06 bře 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko

Příspěvek od fajlla »

Nevím jak jsou na tom s kvalitou jesi dobře nebo špatně v tomto směru neporadím.Hodil jsem odkaz protože o nich vím.Máme od nich výfuk na PS ikdyž myslím že ho vyrábí v kooperaci.Nekde v MB
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nejostřejší seriová vačka byla časována 254°/254° a je to vačka z motoru 781.136B (Felicia monovstřik 50kW). Ta pasuje do starších bloků bez problému.
Pro další úpravu se vyplatí vahadla z Favorita - mají jiný převod páky stejně jako mělo staré Erko (poznáš je, mají odlité písmeno C zboku), tím se dosáhne většího zdvihu ventilu. V kombinaci s vačkou z Felicie to dá slušný svezení.

Rozhodující je samozřejmě zapalování, mám na mysli regulaci předstihu. Doporučuji rozdělovač z Erka, má třístupňovou regulaci 22°/5000 rpm, což je pro upravený motor nejlepší volba (osobně vyzkoušeno).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

ale ta už nemá zobáček na AC pumpu ne?
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

JimBoo píše:ale ta už nemá zobáček na AC pumpu ne?
Má (do některých zemí se vozily Felicie s karburátorem).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Smoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
Já měl přebroušenou vačku 280tku a právě tím,že byla přebroušená se mi ve vyších otáčkách zdála maková...Podařilo se mi za dobrej peníz sehnat ve slušným stavu 280tku origo a byl tam znatelnej rozdíl..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pokud je navařená a pak broušená (aby bylo co brousit) tak je to ok
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

pokud tam mas origo motor ze 110r urcite bych ho neupravoval.sezen motor favorit 136 l
zalezi kolik penez do toho chces dat.
nejlevnejsi a funkcni.odlehcit setrvacnik a remenici-to nechat i s klikovkou cele prevazit.upravit ojnice a vyvazit.hlava se snizi o 1.25 mm.
uprava sacich ventylu.uprava kanalu hlavy.koupit ventylove pruziny.
vacka jde porad sehnat nebo nechat predelat.pochopitelne neni na ac.tak ze palinove cerpadlo.
strasne moc udelaji svody.4-2-1 nebo 4-1 + tlumic.
na dvoukomorak to sice pojede ale nikdy to nebude ono.pokud chces usetrit kup karburatory DELORTO 40.nech si je seridit a uvidis to peklo. :)
ja mel skodu 130 LR renovoval jsem ji 3 roky. mel jsem polozavodni motor a bylo odbrzdeno cca 118 ps.to aby neco vydrzel.kamarad jezdi zavody a ma motor favorit prevrtany na 1350. vykon odbrzdeny 170 ps.dlouholety vyvoj.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

peněz do toho vrazit právě moc nechci, měl sem nechat blbec snížit tu hlavu a odlechčit ten setrvák, když sem to měl venku:(

myslel jsem takový ty rady samo domo:)

vypadá to tak, že až tenhle motor odejde(je ve vynikající kondici ale) tak tam šoupnu fačko a bude:) ten potom nějak rozumně upravit, ale je otázka, kolik vydrží převodovka
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

prevodovka vydrzi :) s toho strach mit nemusis.obaval bych se toho ze ti spis praskne polosa.koukni na stranky.
WWW.PMAUTOSPORT.CZ
tohle vytvari muj kamarad.muzes si u nej objednat nejake veci. :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“