uprava motoru škoda 110L

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já osobně,jelikož 3 krát uložená klika moc toho nesnese,moc hlavu nesnižoval,ale již jste tady o tom mluvili,stačí R.ko vačka a koníky/jinak to nemá cenu/,zvážit písty s ojnicemi na max.2gramy/já to dělal na nulu/,jelikož jsem sehnal vrchové písty průměr 74mm/aby obsah nepřekročil 1250ccm a mohl být seriový blok/,po převrtání dole na vložkách zbyde slabá stěna/jde do bloku/ ale vůbec není problém..Stačí u edru zvednout trysky o 10,vzdušníky se měnit nemusí..spasovat sání s hlavou,výfuk z ERka a dával jsem větší ventily z octávie/8mm/..ssací..Jelikož jsem měl auto na normální provoz,tak se to osvědčilo,mělo velice kultivovaný chod,chytalo na škub a spotřeba byla perfektní...akorát na normální sériovou převodovku se motor přetáčel /z kopce/,tak jsem tam aplikoval převodovku ze škody 120 a bylo to lepší...Jelikož jsem setrvák moc nestáčel,motor byl hrozný tahoun,ale moc se netočil...a já mám tuto charakteristiku rád..kopce to bylo moje..Měl jsem to v kasli /nové/Š 1100 MB a plašil jsem komunistické luxusní vozy... :P
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

moj mmt konfigurace je:

130 motor po total GO - hlava -0,8mm, setrvačník-750g, vačka 248°, leštěné sání, polosynt vevnitř a jak to zajedem tak se prestryskuje karbec zatím mám jen 500km

foto
http://s702.photobucket.com/albums/ww27 ... m/Veverka/

autorovi se omlouvám ze vesrání :)
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Smoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
ten slabší spodek je u ostré vačky normální
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

c žádné vesrání:D podporuju tohle:D jenže na to asi nemám takové zkušenosti a hlavně finance:(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

dawe se hlavně zapoměl zminit že měl v Erku turbo :D

jinak zde : http://www.eplanet.sk/kniha/skoda-100/1 ... voj-plsek/
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.

http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
Oct asv 2000, DieselPower
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Pája 19 píše:Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.

http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
kravina, když už dávat jinej motor, tak rozhodně ne za žigula (LOL) myslím že třeba vw 1.8 16V KR je lepší volba ;)
jinak motor škoda ohv sice není výplod moderní techniky, ale je tu dost lidí co se jím zabývají/zabývali, protože to byl nejrozšířenější motor v československu, tak je na něj k sehnání mnoho dílů i know-how... btw. favorit kit car měl s óhávéčkem výkon přes 150 koní ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

takže jsem rozhodnutej, snížim hlavu o cca 0.8mm, odlechčim o 800 g setrvák a dám ostrou vačku, už mám jednu snad sehnanou ale nvm z čeho, potom ještě teda ty vahadla a nějak doseřídit karbec, protože se mi seká druhá komora...:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

a jakej je na vačce flek? podle toho by to šlo identifikovat
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

ještě jí nemám:)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Pája 19 píše:Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.

http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
ale on ma 110L. 160 metalex bylo scela jine auto.co se tyce celkove konstrukce jak karoserie tak podvozku.to jsi tu pak mohl vytahnout i skodu 1000 mb/B5 tam davali dokonce 2,0 l ohc skoda.nebo 110R MI 2000.tam soudruzi dali 2,0l turbo cca 260ps. .osobne bych se priklanel k motoru favorit.da se na to sehnat mraky zavodnich dilu.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

ROBIG píše:
Smoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
ten slabší spodek je u ostré vačky normální
A ono hlavně když k tomu dáš odlehčenej setrvák tak ti to na volnoběh pod dvatisíce bude chcípat,takže jedeš pořád nahoře... (noteeth) Měli jsme s kámošema rapida,výkon cca 100koni,ale problém byl že převodovka věčně v hajzlu a za dobu co jsme ho měli dva motory KO,ale jezdilo to pěkně,na to že to byl pojízdná rakev a teď už bych do toho nesednul
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

marena tdi píše:
Pája 19 píše:Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.

http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
ale on ma 110L. 160 metalex bylo scela jine auto.co se tyce celkove konstrukce jak karoserie tak podvozku.to jsi tu pak mohl vytahnout i skodu 1000 mb/B5 tam davali dokonce 2,0 l ohc skoda.nebo 110R MI 2000.tam soudruzi dali 2,0l turbo cca 260ps. .osobne bych se priklanel k motoru favorit.da se na to sehnat mraky zavodnich dilu.

Asi máte recht, faforit motor by byl rozumná volba. Myslim, že by jel stejně dobře, jako ta 110tka s úpravama. Ladit nižší obsah(1100ccm), aby ses dostal na výkon vyššího(1300ccm) obsahu je podle mě škoda peněz a práce.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

váha píše:
ROBIG píše:
Smoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
ten slabší spodek je u ostré vačky normální
A ono hlavně když k tomu dáš odlehčenej setrvák tak ti to na volnoběh pod dvatisíce bude chcípat,takže jedeš pořád nahoře... (noteeth) Měli jsme s kámošema rapida,výkon cca 100koni,ale problém byl že převodovka věčně v hajzlu a za dobu co jsme ho měli dva motory KO,ale jezdilo to pěkně,na to že to byl pojízdná rakev a teď už bych do toho nesednul
to te musim trochu vyvest s omylu.ja mel T-pisty tvrdou kliku i s ojnicema.setrvacnik + remenice odlehcena na max.8mi kanalova hlava se 40 webrama.vacka 300/300 .cely komplet klikovy mechanismus prevazen. motor sel do 7000 t/ot bez jedineho problemu. volnobeh 900 ot/min.motor zadna cukatura.prevodovka byla po g.o.zadny problem nemela.taky ta sranda nestala 10 000 tkč.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“