jednohmota třese při rozjezdu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

dhfool píše:Rozjet se určitě umím. Dělal jsem totiž řidičák na V3S (noteeth)
Naopak, dvouhmota převodovce pomuže do kytek, pokud je KO. Dvouhmota slouži k utlumení hluku prevodovky, pohltí torzní kmity od klikace, ktere zpusobují rozkmitaní dílu prevodovky uvnitr a nasledný hluk převodovky. Samozrejme pokud je dvouhmot KO, tak dostava prevodovka coproto.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

" když se s tím rozjíždím do kopce na nižší otáčky(+-900ot) "
(LOL)
Tak aspon uz vies, ako si odrovnal dvojhmotu a este lepsie je brzdit motorom az na volnobezne otacky, no naj navod ako na to, je brzdit az pod tie volnobezne.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Františku, jsi silně mimo mísu. Já jsem nepsal, že DMF je vymlácený, ale že má vyhřátou třecí plochu a je zkroucená. Funkce setrváku po 250.000 km byla stále dobrá a klidně bych ho tam nechal, nebýt té deformace...
Protože jsem si toho třesení nikdy na jiných autech (nedělám jen VW) nevšiml (pokud spojka nebyla vadná), myslel jsem si, že je křivá lamela, nebo přítlačák (nebo prostě Valeo...). To ,že třese i jiným s jednohmotou mě částečně uklidnilo, ale považuju za nutné na tutu zkutečnost upozornit zákazníka- levná a vydrží, ale může třepat, nebo drahá s luxusním záběrem co moc nevydrží.
Věř mi, že oboje si najdou své zákazníky a ne pouze jednohmota über alles... (offtopic)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Sorry, prehliadol som tvoj 4. prispevok, kde opisujes tu spojku. Ale aj tak nevidim dovod sa rozjazdat na volnobeznych otackach a este k tomu do kopca.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Já jsem se na otáčky nedíval, prostě jsem to odhadl, proto tam bylo + -
Příště budu přesnější.

;)
Uživatelský avatar
Ludoh
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 08 říj 2009, 10:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od Ludoh »

Kurna mne to sklbe zase iba rano ked je chladnejsie a ked je studene auto..Ci je tam 1 alebo 2 hmota to netusim..Je to AGR rv98 ale cital som v servisnom manuale ze by to mohol byt aj nejaky silenblok alebo nejake spatne zavesenie motora a prevodovky..Kadopadne neviem ako to zistim..Menena spojka este nebola..Jedine co mi nehra je ze preco to robi iba ked je studeny motor potom to uz nerobi..No a ked v zime boli mrazi tak pri pusteny spojkoveho pedalu na krizovatke trsoku zmenil zvuk motor.... Ak by niekto vedel viac o tomto probleme uvitam rady... :D
A3 sportback 1.6 BSE 1sk owner
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14465
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

tam budeš mít dvouhmotu
Uživatelský avatar
Ludoh
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 08 říj 2009, 10:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od Ludoh »

je to iste???
A3 sportback 1.6 BSE 1sk owner
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“