pomoc s VIN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Blegas
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2007, 01:36

Příspěvek od Blegas »

mě poslal tohle WVWZZZ3BZ4E319079
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

tak máš pin k k budíkům a k motorovce nebo ne? motorovka je původní?
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2009, 08:01

Příspěvek od jano1 »

Huml píše:WVWZZZ3BZ5E068978, jinak podle VINu je to 74kW s 5q
mne to naslo ze je to passat kombi kod motota AVB vyrobene 1.10.2004
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

je uplně jedno co to je za auto.. důležité jestli má pin k motorovce a k budíkům aby to mohl přizpůsobit.. jednotka pak převezme vin z budíků.. je to normální postup... nevím co tu pořád řešíte s vinem.. s vinu pin nevyčte!!!
Pajko
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2009, 20:33

pomoc s VIN

Příspěvek od Pajko »

Chlapi prosím vás chcel by som kúpiť golfa variant s týmto VIN: WVWZZZ1HZVW390172, kde sa o ňom niečo dozviem alebo mi poradíte? Prípadne nejaký dekodér. Keby mi niekto zistil nejak, či to bolo servisované. Udáva iba nejakých 80 000 km a to sa mi zdá dosť málo. Za vašu pomoc vopred ďakujem.
hambinato
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2010, 17:26

Příspěvek od hambinato »

zdravim. jsem tu nový a měl bych dotaz k VIN, jelikož jsou tu schopnější lidi a já po několika marných pokusech zadávání nic nenašel, rád bych vás poprosil o pomoc při zjištění přesného data výroby VIN: WVWZZZ3bZWE165244 Děkuji! klidně na mail, budu radši!
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

boobika píše:já mám v tp napsáno, že typové označení motoru zaniklo z důvodu koroze, takže se nekontroluje ani to :D
jak jsi to dokázal? bych taky potřeboval :) díky
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Golf-GT píše:
boobika píše:já mám v tp napsáno, že typové označení motoru zaniklo z důvodu koroze, takže se nekontroluje ani to :D
jak jsi to dokázal? bych taky potřeboval :) díky
no toby by mnně taky dost zajímalo, vím že kastle se dá udělat formou ověření u zastoupení té značky auta,říká se tomu výroba VIN náhradní technologií-vyražení nového čísla,ale pokud je část původního částečně čitelná,nejdříve ale pustíš kolem 5 tis. pro CÉBIA, pak něco kolem 3 tis.zastoupení,a nakonec Úřad, motor to je zase asi taky přez zastopenní,ale jak to pojmou je jen na nich a jakej to je materiál když u mladýho auta shnijou nejdůležitější části BLOK MOTORU NEBO PLECH S VINEM, a 20let stará šunka ho má jako nové,už jen to někde vysvětlovat je opruz,a pokud se jedná o starší auto tak to snad ani nemá cenu řešit,a že se nekontroluje,,,,to snad ani nepujde třeba prodat,a co emise,když jdou po typu k měřění a STK se taky kouká na č motoru,mluvím o legální stk+em :?
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

Obrázek

Na první technické nemohli najít kód, tak sepsali nějaký záznam, kde bylo "Typ motoru vyrezlý nečitelný, určen podle SME 57.03.21. Doporučuje zápis o zániku typu motoru.
Potom na úřadě provedli záznam, viz. obrázek.
Auto prošlo na stk i me vždy oficiálně a nikoho to zatím nějak nevzrušovalo.
Jinak, kdyby motor nějak onemocněl, tak tam může jít "skoro legálně" jiný (tzn. vzhledově stejný, ovšem lepší), taky s vyrezlým kódem (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

boobika píše:Obrázek

Na první technické nemohli najít kód, tak sepsali nějaký záznam, kde bylo "Typ motoru vyrezlý nečitelný, určen podle SME 57.03.21. Doporučuje zápis o zániku typu motoru.
Potom na úřadě provedli záznam, viz. obrázek.
Auto prošlo na stk i me vždy oficiálně a nikoho to zatím nějak nevzrušovalo.
Jinak, kdyby motor nějak onemocněl, tak tam může jít "skoro legálně" jiný (tzn. vzhledově stejný, ovšem lepší), taky s vyrezlým kódem (LOL)
po mě chtěli abych jel do VW aby okoukli motor a řekli jestli je to ten co tam může být a napsali mi o tom papír, když jsem po tom pátral víc tak jsem zjistil že ten motor tam vubec nemá být, bylo motor GTI a na 1.8i 66 kw to jelo nějak extrémně rychle, nikdo by to prý neřešil, ale pitomci na úřadě napsali místo typu motoru typ auta (LOL)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“