EGR

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

J.F.
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 úno 2010, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od J.F. »

priatelia dnes mi prisiel kABEL TAK SA TO POKUSIM DAKO ROZBEHAT tak drzte palce aby ten ecuscan podporoval moju jednotku lancia thesis 2,4jtd20v 136kw :x
J.F.
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 úno 2010, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od J.F. »

:) program funguje .ako robyte ten graf ulozilo mi to do escelovskej tabulky .a este otazocka ake udeje vam vypisuju vstreky na volnobeh lebo mne sa to nezda 1-1.6 2-0,6 3-08 4-07 5-2,3 pisaloto v mm3 alebo take daco dakujem a este otazocka nigde tu som sa docital ze napr. stilo meria vahu vzduchu na jeden valec podla coho to zistim ako to funguje na mojom motore ?
mino182
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 13 říj 2009, 11:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od mino182 »

porovnaj to s desired hodnotou a ak sa to bude približne zhodovať tak ti to ukazuje normálne... ak to budeš mať okolo 30-50 a auto ti ide normálne tak ti to teda zrejme ukazuje na jeden valec...
Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kW
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ja len doplnim,ze hodnoty treba merat pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
J.F.
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 úno 2010, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od J.F. »

alfik píše:Ja len doplnim,ze hodnoty treba merat pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu.
a myslis si ze tie rozdielne hodnoty na vsrekovacoch su ok ? ten motor je aj prilis hlucny na volnobeh nemohol by byt problem prave v strekoch ?Obrázek
J.F.
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 úno 2010, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od J.F. »

chalani tak vadna vaha vzduchu ?Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mensie to uz neslo? Vaha vyzera byt KO Obrázek
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

J.F. píše:
alfik píše:Ja len doplnim,ze hodnoty treba merat pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu.
a myslis si ze tie rozdielne hodnoty na vsrekovacoch su ok ? ten motor je aj prilis hlucny na volnobeh nemohol by byt problem prave v strekoch ?Obrázek
Ten 5 valec sa mi nezda,ostatne v norme. Chcelo by to zmerat tlaky,alebo to mozu robit hydra.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

J.F. píše:chalani tak vadna vaha vzduchu ?Obrázek
Presne ako pise TDI tech.
A nemusite zaberat miesto vkladanim tych obrazkov sem. Staci ten CSV ulozit niekde na net a dat sem link.
A LOGOVAT OD 1500 DO 4000 NA 3-ke DO KOPCA,ALEBO NA 4-ke PO ROVINE.
Nic viac,nic menej. Tie hodnoty su potom strasne klamlive.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
J.F.
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 úno 2010, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od J.F. »

alfik k tym rozdielom na vstrekoch nemyslys ze by to mohol robyt vadny vstrekovac ? na studenom motore su tie rozdiely mensie ako na teplom ten motor ma hrozne klepavi zvuk pri malom pridany plynu pri velkej zatazi ide potichu a tiez ide potichu
pri brzdeny motorom
J.F.
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 úno 2010, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od J.F. »

tak som tu zas :-) motor 2,4jtd20v kym sa nezohreje cca na 80c tak vykom relativne dobri nalogovana vaha vzduchu a tlak turba sedi podla pozadovanych hodnot ale ako nahle sa motor ohreje na 90c tak pod 3200 otacok vobec ziadny vykon nalogovane hodnoty tlak turba ok ale vaha vzduchu v jednej tretine ako ma byt vaha vzduchu je nova a ziadny rozdiel .. ze by to robyly hydro zdvihatka ?
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

A napetie na vahe,respektive konektore co ide do vahy je OK po tom zahriati na 90 C.
Este k tym vstrekom. Skusal si robit test cez prepady?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
J.F.
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 úno 2010, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od J.F. »

vstreky boly na stolici na teste a su ok a zaujimave je ze po zalozeni na auto a ohriati motora sa tie rozdieli daly do normalu neviem ale mal som pocit ako keby boly tie podlozky pod nimi ked som ich vyberal cierne ako keby popod ne malinko podfukovalo alebo nieco take neviem no moj problem je: motor je velmi hlucny pri dlhom stani viac ako dva dni nastartuje na 4 valce a chod je zo zaciatku nepravidelny po ohriati velmi maly vikon do cca3000ot. a sporeba podla palubaku okolo10 l real 15l zatial dakujem a este ma napadlo na tomto motore sa vraj koduju vstreky ked som ich nacital cez ecuscan tak mi to ku kazdemu vstreku napisalo nieco ine ale nic take som na vstrekovaci nenasiel tak neviem
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

zajimave ty korekce vstriku v ECU scanu se da ji zmerit jen na 2,4 JTD, me to na 1,9 nic takoveho nenabizi.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

sikin1987 píše:zajimave ty korekce vstriku v ECU scanu se da ji zmerit jen na 2,4 JTD, me to na 1,9 nic takoveho nenabizi.
Myslim,ze je to dane jednotkou,nie obsahom....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“