Alternátor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

josef10 píše:napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...


Jj to je mozny protoze klima je uz tak tri mesice prazdna... :-(
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Cupra.TDI píše:
josef10 píše:napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...


Jj to je mozny protoze klima je uz tak tri mesice prazdna... :-(
Nejspíš to bude volnoběžka altíku,řemen dolu za studena a zkusit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
PETRJELINEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2010, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: litohoř131

Příspěvek od PETRJELINEK »

skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

martinsidlo píše:
Cupra.TDI píše:
josef10 píše:napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...


Jj to je mozny protoze klima je uz tak tri mesice prazdna... :-(
Nejspíš to bude volnoběžka altíku,řemen dolu za studena a zkusit.
Volnoběžka je právě že nová a začalo to tak týden po výměně, jinak klimu jsem nechal doplnit ve škodovce a řekl jim co to dělá a prej to proměřili a na nic nepřišli ale moc tomu nevěřím... :(
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A zkoušel jsi tu volnoběžku za studena? Nová být může ale také už špatná ( na reklamaci ).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Cupra.TDI píše:Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.
Vypadá to na volnoběžku, po té cca minutě se vypne dožhavování a altíku se ulehčí
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

no to jsem nekoukal, tak v pondělí jí zkusím. a jak by přesně měla jít??? úplně bez odporu??? ta co tam byla před tím se hodně zadrhávala...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Cupra.TDI píše:no to jsem nekoukal, tak v pondělí jí zkusím. a jak by přesně měla jít??? úplně bez odporu??? ta co tam byla před tím se hodně zadrhávala...
nebo baterka žere jak kráva, už jsem se na tento případ vybavil, a za chodu mohu i dobíjení s baterkou krátkodob zatížit zatím jen čekám až přjde podobný porblém miloš
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

baterka je právě že tak tři měsíce stará, ale je mi divný že to dělá fakt jen když ten motor dlouho neběží vždy ráno to udělá a pak auto třeba stojí pět hodin venku a při startu nic... (hm)
Uživatelský avatar
smoula
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 26 úno 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prajzka :)

Příspěvek od smoula »

JJ souhlasim ze zuzidanem a josefem.Starlain je strasne levny na pohled pekny ale funkcni tak na 5% a brzy se posere.Takze radim nekupovat!!! a radsi si opravit vlastni.Sice date jednou tolik ale vite ze vam to vydrzi zase nejaky rok. Vlastni zkusenost.
Co nejde silou jde jeste vetsi silou :) :) :)
Uživatelský avatar
smoula
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 26 úno 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prajzka :)

Příspěvek od smoula »

Jinak k tomu altiku jestli tam mas tu volnobezku co myslim tak na jednu stranu by se mela tocit s celou kotvaou co je v altiku a na druhou stranu volen(jen volnobezka) de to lehce.Jestli to dela jinak tak je spatna :)
Co nejde silou jde jeste vetsi silou :) :) :)
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.

kam přesně mám dát teda ten druhý drát??? šlo by to popsat na obr. ???
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.

kam přesně mám dát teda ten druhý drát??? šlo by to popsat na obr. ???
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.

kam přesně mám dát teda ten druhý drát??? šlo by to popsat na obr. ??? nebo to je úplně někde jinde???





Obrázek
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Cupra.TDI píše:
PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.

kam přesně mám dát teda ten druhý drát??? šlo by to popsat na obr. ??? nebo to je úplně někde jinde???





Obrázek
Co chces zkoušet, když lita remen tak je volnobežka Ko, schod řemen, rukou roztoc altik a pak chyt řemenici, musí se protocit, ta volnobežka taky musí klast drobet odpor, pokud je volna tak muže klouzat, rozkmitat řemen, netrva to dlouho a pak se rafne. Dobra stojí 2500-3000kc, polska cinska 1000-1800, magneti marelli este ujde. Na ten pokus s kabelem zapomen, je to blbost. Mas jasnou zavadu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“