Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194 Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim
Příspěvek
od skacpi » 07 dub 2010, 12:57
stejný,ale nový
Pašík B5
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307 Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek
od Lummar » 07 dub 2010, 13:00
ikdyž bude o kousek nižší hlava?
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204 Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od malim9am » 07 dub 2010, 13:40
tuner ma pravdu .. po srovnani hlavy se musi vetily zabrousit do hlavy na puvodni uroven .. tesneni zustava podle puvodniho, protoze presah pistu z bloku se nezmeni ..
.. oficialne se ty hlavy ani myslim rovnat nesmi ..
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307 Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek
od Lummar » 07 dub 2010, 13:51
ok, to jsem chtěl slyšet.
A jak zabrousit ventily?
Díky mockrát
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
profik
Přispěvovatel
Příspěvky: 288 Registrován: 03 črc 2008, 06:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od profik » 07 dub 2010, 14:01
přesně tak. ofiko se hlava nesmí rovnat....
Leon 1.9TDi, AHF, Sprint 764
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697 Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK
Příspěvek
od Marek_A4 » 07 dub 2010, 14:22
Ofiko se nesmi nic...ofiko se vsechno meni za nove..aby autorizaky pekne ryzovali
CAHA 125 kW TDI CR
aaa.dk
Nováček
Příspěvky: 7 Registrován: 30 bře 2010, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: orava
Příspěvek
od aaa.dk » 07 dub 2010, 15:25
tesnenie s inými dierkami sa dáva ak sa robý výbrus klukovej hriadele,inak tam daj také čo tam je teraz,ale nové samozrejme.
a6 2.5tdi+a4 1.9tdi quattro
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116 Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0
Příspěvek
od jericho-3 » 07 dub 2010, 16:57
A ten důvod je jaký,když přebrousím kliku...?To je potom jinde?
nepropadat panice...
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307 Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek
od Lummar » 07 dub 2010, 18:18
ještě jeden dotaz... Když budu měnit těsnění pod hlavou, musím vyměnit i těsnění na sání/výfuku a pod víkem ventilu?
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259 Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek
Příspěvek
od DOLPH » 07 dub 2010, 19:34
nemusíš,ale může se stát,že budou podfukovat/téct.
stojí pár kaček,tak je vyměň.
ale nezapomeň dát nové šrouby hlavy!!tam se šetřit rozhodně nevyplatí...
....a gufero vačky
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 07 dub 2010, 22:11
profik píše: přesně tak. ofiko se hlava nesmí rovnat....
Ale asi jenom proto aby jsi dal auto opravit k nim.Jinak v Plzni v CB mi mechanik potvrdil že je dávají běžně na magnetku a pochopitelně silnější těsnění.
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 07 dub 2010, 22:39
a v tom si se probudil, hliníkovou hlavu na magnetku?? a proč silnější těsnění? dává se to samý co tam bylo nebo přesněji, protože tam mohl dát někdo špatný, takový jaký je určeno pro danej přesah pístů
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 07 dub 2010, 22:46
Huml píše: a v tom si se probudil, hliníkovou hlavu na magnetku?? a proč silnější těsnění? dává se to samý co tam bylo nebo přesněji, protože tam mohl dát někdo špatný, takový jaký je určeno pro danej přesah pístů
Zrovna od tebe bych teda nečekal že si nebudeš umět poradit se stažením Al hlavy.Musíš ji upevnit na ocelový přípravek a jde všechno.Sám jsem nechával stáhnout hlavu z Fiat Croma a byl jsem u toho.Dělali to v Kovodružstvu v Plzni.
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 07 dub 2010, 23:23
my na frézkách magnetický stoly neměli, jen na bruskách
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 07 dub 2010, 23:29
Huml píše: my na frézkách magnetický stoly neměli, jen na bruskách
To byla bruska.Je velká jako náklaďák a po broušení to na ní i leštil.
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro