Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Snad nikdy se mi ji nepovedlo povolit bez zničení. :roll:

Nepíšeš na co to máš, ale zkus tady http://cc-autodily.cz/trubka-olejova a když si pospíšíš, zítra ji tam máš. Nebo v autorizáku, cena nebude o moc vyšší a max. zítra ji máš
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

je to na číču, už mám objednanou za 950kc, ted dvoje tesneni na svody a na sani, novy olej, filtr,zaslepit EGR a melo by to byt ok snad... doufam ze jine problemy nenastanou... turbinka je uz vycistena, sice na to padly 4 vrtaky, jelikoz z venku srouby byly tak pripekle ze se proste musely odvrtat ,ale neda se :) ted se posklada, vycistim si sani,jelikoz to bylo uplne zamrdane jak jetel a bude :) snad to pude poznat a lip to bude jezdit protoze ta regulace byla tak zatuhla a zarezla ze nechapu jak to vubec mohlo neco regulovat....
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Manhaus píše:je to na číču, už mám objednanou za 950kc, ted dvoje tesneni na svody a na sani, novy olej, filtr,zaslepit EGR a melo by to byt ok snad... doufam ze jine problemy nenastanou... turbinka je uz vycistena, sice na to padly 4 vrtaky, jelikoz z venku srouby byly tak pripekle ze se proste musely odvrtat ,ale neda se :) ted se posklada, vycistim si sani,jelikoz to bylo uplne zamrdane jak jetel a bude :) snad to pude poznat a lip to bude jezdit protoze ta regulace byla tak zatuhla a zarezla ze nechapu jak to vubec mohlo neco regulovat....
hlavně si ji usad do těch držáků :)
VW T5 GP 103 KW long
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

Co myslis ?
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

ja to tkay ukrotil :(
a to jsem mel dva klice...proste to bylo nejaky cely divny.. :roll:
Obrázek
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jedním chytneš spodní šroub a druhým převlečnou matici ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
exbenzin
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 05 dub 2010, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: za

Příspěvek od exbenzin »

je treba pri cisteni rozobrat aj tie 3-torxi pri regulacii
exbenzin
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 05 dub 2010, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: za

Příspěvek od exbenzin »

Obrázekmyslim toto
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ano
exbenzin
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 05 dub 2010, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: za

Příspěvek od exbenzin »

diky
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Chci se zeptat, ten prstýnkový klíč od Humla je jen 17? Na obou stranách? Nebo ta druhá strana je 15?
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

proste potrebujes 17" ...prstynek...preriznes to flexou a hotovo...klic by huml hotov
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Smoke píše:jedním chytneš spodní šroub a druhým převlečnou matici ;)
Někdy se to nepovede...trubka přiroste k tý převlečný matce a protočí se v tom kuželu. Můžeš to držet jak chceš. Jedině zalejt uvolňovačem a nahřát matku. To byl jeden muj případ. Ted už se s tim peru abych to neudělal.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

ak to nejde povolit tak ja to tahám von aj s tou trubkou, je to teda ježek v kleci ale je to lepšie ako skurvit trubku.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

koco píše:ak to nejde povolit tak ja to tahám von aj s tou trubkou, je to teda ježek v kleci ale je to lepšie ako skurvit trubku.
mno teda to musi být opravdu velikej masakr to tahat i s trubkou :D to bych ji snad radši ukroutil než to tahat takto :D
VW T5 GP 103 KW long
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“