Nejsem si jistej jestli bych ho našel.netopier píše:Markus skus tu niekde medzi riadkami najst ten kusisko ironie

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nejsem si jistej jestli bych ho našel.netopier píše:Markus skus tu niekde medzi riadkami najst ten kusisko ironie
Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
asi tak no, když mu to neuděláš ty, tak mu to udělá standa o 2 křižovatky dál...Marek77 píše:Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.
asi tak no, když mu to neuděláš ty, tak mu to udělá standa o 2 křižovatky dál...Marek77 píše:Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.
hore si pisal ze je to "znamy" . ku mne ked pride znamy a bude chciet prasacinu tak mu to vykopem z hlavy pretoze mi nejde o zarobok za kazdu cenu, ale chapem ze sila penazi je velkaMarek77 píše:Jo, asi tak to je.
Já jako motorář samozřejmě vím, že přelévání motoru naftou způsobuje propalování pístů, smývání olejového filmu ze stěn válců potažmo opotřebení válců, vysokou kouřivost, špatné spalování a obří emise pevných částic, ale když to chce, rád mu vyhovím. Je to přece zákazník, ne?
Ano. Ale s ohledem na přání zákazníka. Čili podle toho, co si zákazník přeje, odvedu mu na autě práci co nejlépe, jak umím.netopier píše: vsetky veci na aute sa maju robit tak , ako keby si ich robil sebe !
Můj bejvavej G4 ALH 1270 s prázdnou nádrží.Markus01 píše:to Smoke: Vim, že je to, ale těch 1230kg co máš v popisu máš napsáno v TP? Já mam 1275kg. Jsem myslel, že váhovej rozdíl je větší.
Taky není povolené jezdit na řepkový olej, zaslepovat EGR ventil, odstraňovat katalyzátor, čipovat motor a tím mu měnit parametry deklarované výrobcem a asi dalších milion pět věcí.Bóďa píše:Rozhodně není povolené zasahovat tímto způsobem do motoru.