Rozdíl ve výkonu...?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

netopier píše:Markus skus tu niekde medzi riadkami najst ten kusisko ironie :D
Nejsem si jistej jestli bych ho našel. :) Podle mě, když se napíše powerbox hned každej vidí oblaka kouře. Pokud jsou zdravý trysky a ten poťák se nastaví rozumně, tak bych v tom neviděl problém. Resp. bych v tom viděl stejnej problém jako při výměně trysek za větší.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.

Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Rudi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 19:54

Příspěvek od Rudi »

Marek77 píše:
netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.

Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.
asi tak no, když mu to neuděláš ty, tak mu to udělá standa o 2 křižovatky dál...
TDI 111kW
Rudi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 19:54

Příspěvek od Rudi »

Marek77 píše:
netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.

Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.
asi tak no, když mu to neuděláš ty, tak mu to udělá standa o 2 křižovatky dál...
TDI 111kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jo, asi tak to je.

Já jako motorář samozřejmě vím, že přelévání motoru naftou způsobuje propalování pístů, smývání olejového filmu ze stěn válců potažmo opotřebení válců, vysokou kouřivost, špatné spalování a obří emise pevných částic, ale když to chce, rád mu vyhovím. Je to přece zákazník, ne?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Marek77 píše:Jo, asi tak to je.

Já jako motorář samozřejmě vím, že přelévání motoru naftou způsobuje propalování pístů, smývání olejového filmu ze stěn válců potažmo opotřebení válců, vysokou kouřivost, špatné spalování a obří emise pevných částic, ale když to chce, rád mu vyhovím. Je to přece zákazník, ne?
hore si pisal ze je to "znamy" . ku mne ked pride znamy a bude chciet prasacinu tak mu to vykopem z hlavy pretoze mi nejde o zarobok za kazdu cenu, ale chapem ze sila penazi je velka (hm)

a aj keby slo o zakaznika, tak je to jedno . vsetky veci na aute sa maju robit tak , ako keby si ich robil sebe !
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

netopier píše: vsetky veci na aute sa maju robit tak , ako keby si ich robil sebe !
Ano. Ale s ohledem na přání zákazníka. Čili podle toho, co si zákazník přeje, odvedu mu na autě práci co nejlépe, jak umím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Marek77 má nejspíš na mysli, že i ten PB se pokusí udělat/nastavit co nejlíp. I taková nouzovka jako PB se určitě dá udělat dobře a špatně. :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Osobně nejsem příznivcem takovýchto úprav. Především to daný motor ničí (i když možná pokud se to opravdu použije jen občas, nemusí to na životnost mít vliv), ale co fakt nesnáším je, když jedu za někým, kdo přidá plyn a já mám mastné sklo od sazí - to se obracím naruby.

Ale když to chce, udělám. Upozorním ho na možná rizika, ale jeho požadavek rád splním - je to jeho rozhodnutí a jeho auto (a můj byznys).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Markus01 píše:to Smoke: Vim, že je to (offtopic), ale těch 1230kg co máš v popisu máš napsáno v TP? Já mam 1275kg. Jsem myslel, že váhovej rozdíl je větší.
Můj bejvavej G4 ALH 1270 s prázdnou nádrží.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Já tedy nevím, proč když si odpůrce PB, přesto mu to rád splníš. :roll:
Rozhodně není povolené zasahovat tímto způsobem do motoru.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Bóďa píše:Rozhodně není povolené zasahovat tímto způsobem do motoru.
Taky není povolené jezdit na řepkový olej, zaslepovat EGR ventil, odstraňovat katalyzátor, čipovat motor a tím mu měnit parametry deklarované výrobcem a asi dalších milion pět věcí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

To je pravda.
Ale také asi nikdo s takovou úpravou netvrdí, že ctí zákony, vyhlášky a nařízení.
Jen jsem chtěl osvěžit paměť, abychom v tom měli jasno. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ja mam zakony rad, preto ich obchadzam z kazdej strany , aby sa im nic nestalo
(LOL) (LOL) (LOL)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

netopier píše:ja mam zakony rad, preto ich obchadzam z kazdej strany , aby sa im nic nestalo
To je zajímavá taktika, nad tím se musím zamyslet. :wink:
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“