Bora PD 85KW + co dá:-)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jj, chtěl jsem to na denní dojíždění do práce. Někde mám graf. Jinak už mám připravený ARL, tohle je slabý ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kudus
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 čer 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od kudus »

ja mam audi a4 2000 85kw a mam tam 5g :(

chtel jsem tam strelit VA jen neviiim ci to udrzii ta spojka, co poviite?
uz to tak máte nekdo udelanee?
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

to mas spise 81kw mechaniku,85 je pd.... (LOL)
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
kudus
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 čer 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od kudus »

som zabudol pre takych ako ty pripísat PD, sry (LOL)
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

tak to mas podelnou konfiguraci stejnou jako pasik....Pre takovych jako ty,prosim o kristakovou kouli.... (noteeth) zalezi co tam mas sachs nebo Luk
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
kudus
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 čer 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od kudus »

asi neexistuje iny sposob zistit to ako rozobrat, co?

a este jedna vec..

..kedze nejsom az taky borec v tejto problematike, kolko by ma stala vymena za sachs a vymena setrvačníku...

diiki :)
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

spojka to udrzi pokud tomu nebudes davat plnou pod 2000 ot. po precipu,vse zalezi na stylu jizdy.....jinak ti zacne klouzat a zahrivat setrvak....da se koupit lepsi spojka na setrvak co mas ty,ktera snese vice,nebo jednohnota komplet se spojkou.... (LOL)
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
kudus
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 čer 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od kudus »

Marty.mc píše:tak to mas podelnou konfiguraci stejnou jako pasik....Pre takovych jako ty,prosim o kristakovou kouli.... (noteeth) zalezi co tam mas sachs nebo Luk
noooo... kedze nastal cas na výmenu spojky... chcel by som sa opýtať.. aku tam teda mám dať... luk? alebo sachs?

jde mi jenom otom aby to když tam bude 160 koníku vydržela..

dekuju
kudus
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 čer 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od kudus »

Páni. Mám na Vás takovou otázku. Nechci zakladat nové téma, takze:

Mám audi a4, 2000. 1.9TDi 85kw... ale taky tak 5q.

Je čas menit spojku a v budoucnu si chci si dat VA-cko a nejakyy ten soft nech to ma aspon 160k.

Chci se zeptat... kterou spojku mi doporučíte tam šupnout.. Sachs, nebo Luk.

Alebo máte nejaké iné řešení?

Ďekuju.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hlavně tam šoupnout jednohmotu setrvák a na něj sadu, Sachs funguje spolehlivě.
kudus
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 čer 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od kudus »

jednohmota setrvaaak asi nieje súčastou spojkovej sady. co?

a inak takaa jedna podotaazka.. preco je potom luk drahsii ako sachs?

diko
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“