VIBRACE MOTORU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Buď blbě vidím, nebo je nahoře už utržený? Navíc to poznáš až ho vyndáš. Oproti novému bude podstatně lehčí díky chybějícímu oleji. Popřípadě, když v něm ještě krapet oleje zbylo, tak při hrkání v něm bude cítit jak se tam olej přetřepává. :-D
Passat 4motion AVF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

majkl1 píše:Buď blbě vidím, nebo je nahoře už utržený? Navíc to poznáš až ho vyndáš. Oproti novému bude podstatně lehčí díky chybějícímu oleji. Popřípadě, když v něm ještě krapet oleje zbylo, tak při hrkání v něm bude cítit jak se tam olej přetřepává. :-D
Myslis cislo 1 alebo 2...?
Obrázek
Ja som tiez na to pozeral ako blazon, ale ono sa to ta 1ka tvari aj ako natrhnute, ale aj ako taka ryha od toho ako sa to tam mierne pohybuje od vybracii, proste taka vygumovana ciara...a tu 2ku som si vsimol iba na fotke lebo si do takeho uhlu neviem napchat hlavu do motoroveho priestoru (noteeth) :D
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Zkrátka dle mně je ten silentblok KO. :)
Oddělej ho, je to práce na pár minut narozdíl od toho druhého a zkus ho váhově porovnat s jiným novým(máš-li známého mechanika ať nějaký objedná, vrátit ho může kdykoli).
Passat 4motion AVF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Ja som si tiez myslel ze bude pravdepodobne KO...ale radsej som sa poradil, aby som mal istotu :) ibaze malo ktory mechanik, je taky ochotny nieco objednat a zapozicat aby som mohol porovnat a skusat...kazdy chce hned predat a najlepsie za peknu palku :( ..diky moc za cenne rady Majkle :worthy:
CAHA 125 kW TDI CR
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

skuste motor podlozit zdvihakom cez gumenu podlozku a postupne pridvihovat....ak vybracie prestanu,tak je vadny silenblok alebo je zle ulozeny...
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

To je velmi dobry napad ;) vyskusam... diky moc :)
CAHA 125 kW TDI CR
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Marek_A4 píše:To je velmi dobry napad ;) vyskusam... diky moc :)
Raz som tak vymenil fungel novy silenblok s olejovym tlmicom na lagune II a vybracie boli este vacsie ako s povodnym-vytecenym.
Tak som ho dal reklamovat,a kupil som drahsi - lepsiu znacku a potom to bolo oki.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

No právě. Teď tam mám taky nový, ale nějaký poláky. Ty jsou tak tvrdý, že mi auto duní jako kráva. Budu kupovat pořádný značky (swag, lemfoder apod.) (wallbash)
Passat 4motion AVF
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

majkl1 píše:No právě. Teď tam mám taky nový, ale nějaký poláky. Ty jsou tak tvrdý, že mi auto duní jako kráva. Budu kupovat pořádný značky (swag, lemfoder apod.) (wallbash)
podla mna staci kupit taky zlaty stred,a tie podradne a velmi lacne znacky sa fakt neoplatia. (LOL)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

d

Příspěvek od 3copsi3 »

mam tiez takyto problem na audi a6 tdi 81kw avg kod motora strpa cely pristrojovka na volnobeh aj volant aj pedale, silentbloky vsetky nove s klepe stale a podla mna este viac. :D Zatial som neprisiel na chybu ale budem to riesit ale nenasiel som v tejto teme nieco take co by mi pomohlo je to divne teda vsetko na vagu nastavene tak ako ma byt krasne hodnoty, tlaky dobre, a jebe stym autom (LOL)
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

pozri hodnoty v kanále 13, a skúsil by som trysky na skúšačke.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

laumar píše:Presne toto iste riesim aj ja ! neviem cim to je a nevie mi nikto poradit , vibracie motora na volnobehu (wallbash) ale akonahle pridam otacky motora na 1000-1100 vsetko prestane vibrovat a aj chod motora je kludnejsi a samozrejme zvuk je o niecom inom . na VAGU X krat a vzdy vsetko OK. Vibracie vo volante su ozaj dost silne.
Dnes som spozoroval novy poznatok : ked slapnem na brzdu tak vibracie na volnobehu sa citelne zmensia a ked povolim tak su naspat tak isto velke
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

známej mi zvýšil otáčky o 100 a je klid :D že to má vyšší volnoběh si myslím že ničemu nevadí :)
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

laumar píše:
laumar píše:Presne toto iste riesim aj ja ! neviem cim to je a nevie mi nikto poradit , vibracie motora na volnobehu (wallbash) ale akonahle pridam otacky motora na 1000-1100 vsetko prestane vibrovat a aj chod motora je kludnejsi a samozrejme zvuk je o niecom inom . na VAGU X krat a vzdy vsetko OK. Vibracie vo volante su ozaj dost silne.
Dnes som spozoroval novy poznatok : ked slapnem na brzdu tak vibracie na volnobehu sa citelne zmensia a ked povolim tak su naspat tak isto velke
pri stlacenej brzde sa zapne posilovac brzd, motor sa dostane do zataze, tak asi preto sa ukludni...
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

rege245 píše:
laumar píše:
laumar píše:Presne toto iste riesim aj ja ! neviem cim to je a nevie mi nikto poradit , vibracie motora na volnobehu (wallbash) ale akonahle pridam otacky motora na 1000-1100 vsetko prestane vibrovat a aj chod motora je kludnejsi a samozrejme zvuk je o niecom inom . na VAGU X krat a vzdy vsetko OK. Vibracie vo volante su ozaj dost silne.
Dnes som spozoroval novy poznatok : ked slapnem na brzdu tak vibracie na volnobehu sa citelne zmensia a ked povolim tak su naspat tak isto velke
pri stlacenej brzde sa zapne posilovac brzd, motor sa dostane do zataze, tak asi preto sa ukludni...
skusim este dat volnobeznu davku na 5-6mg. som zvedavy ci sa nieco zmeni
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“