ATD odešel vstřik?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
bds
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 25 úno 2009, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.

ATD odešel vstřik?

Příspěvek od bds »

Pred chvili me potkalo na mem Polu 2003 ATD neco nemileho. Jede na tri valce, pri pridani plynu desne skube, na volnobeh cuka az skoro mlati. Podle palubaku zere jak benzin, ale nehuli. V pameti zavad je nasledujici:

18075 - ventil pro pumpu/dyzu valec 2 (N241): elektricka chyba
P1667 - 35-10 - - - Sporadická
16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Kanal 13 pak vypada nasledovne:
Obrázek

Otazka zni: Mam zacit shanet nove vstrikovace? Nebo bude stacit jen ten na 2. valci? Podle ETKY tam mam 038130073AJ.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud to není jen problém s káblem nebo spojem koster v hlavovým svazku, tak je v háji ten vstřik, stačí jen ta dvojka
Uživatelský avatar
bds
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 25 úno 2009, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.

Příspěvek od bds »

Huml píše:pokud to není jen problém s káblem nebo spojem koster v hlavovým svazku, tak je v háji ten vstřik, stačí jen ta dvojka
Dekuju za radu, zitra se mi na ty kabely podiva muj mechos a kdyztak vymeni ten druhy vstrik.

Pokud opravdu odesel vstrik, mohl bych mit jeste otazku ohledne priciny? Auto ma necelych 216 (rekl bych, ze poctivych, ale jsem druhy majitel po zapadnim nemci tak jistota neni nikdy). Poslednich 700km jsem ujel na naftu z TankONO na Dolnim Dvoristi a celych tech 700 bez naznaku potizi. Rikal jsem si, ze tam musi mit Rakouskou naftu, tak proc tam nevzit. Presto si ted rikam jestli to nemohla byt chyba protoze za celych 100K km, co to auto mam a tankuju u LukOil se mi nic takoveho nestalo ...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no na elektrickou chybu vstřiku si myslím, že nafta vliv nemá
Uživatelský avatar
bds
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 25 úno 2009, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.

Příspěvek od bds »

Tak slava, uz zase jezdim na ctyri valce. Byl to jen konektor. Ted mam v kanale 13 hodnoty do 0.4mg.
wenyweny
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 dub 2010, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od wenyweny »

ahojte mam stejnej problem ale uz jsem jej jednou resil na stejnem motoru valec cislo 1 zlobil vymenili jsme trysku a vse ok asi na 50tisic pak to same...tudiz otazka zni byla to nahoda?vstrikovac byl jety nebo je mozne ze je kabelaz v haji?diky vasek
shotik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 20 led 2010, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od shotik »

Auto mi po ranu a po celym dni stani vecer po praci chytne na cvrnk, ale nechytne vetsinou na vsechny 4 valce. Dnes rano se stalo ze chytlo na 4 ale po chvili jeden vypadl. Nekdy nastartuju a hned ze zacatku prede jako traktor . Samozrejmne jet se s tim neda. Stava se to jen v zime ale loni sem to nebral v potaz protoze byly velky mrazy a auto se po cca 3 vterinach chytlo . Letos se nechyta ani ted kdzy je nad nulou. Pomuze mu tak tri az ctyri starty. Ve vAGU mi vyjela tahle chybka


VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 AF
Komponent a/nebo - verze: 0000SG 1110
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 13765
Dodatečná informace: TMBNS26Y723356066 SKZ7Z0A1049150
1 Nalezeny chyby:
18075 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) El.zavada v obvodu
P1667 - 35-10 - - - Sporadicky

KANAL 13 ma ohodnoty kolem nuly

Jinak auto jezdi naprosto v pohode. spotreba v pohode. zadny jiny problem . Kdyz rpestane kuckat po tech 4 startech tak pak jede bez skytnuti . Zadna jina chyba na vagu neni krome chyby servomotorku topeni a kdyz byla slaba baterie tak nizke napeti ale to uz je pryc. Prosim o radu
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Taky mrkni na ten nasouvací konektor u vstřiku. Je potřeba jen shodit ventilový víko. Kontakty trochu přihnout k sobě a zkusit. Teď v pátek sem to taky koumal na sharanu. Při určitý teplotě šel na tři - jinak v pohodě.
Oct asv 2000, DieselPower
shotik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 20 led 2010, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od shotik »

je fakt ze proste v lete nebyl problem a predpokladam ze yb nebyl ani letos ale tedv zime to dela bordel jak prase. no shodit ventilovy viko to musim koupit tesneni pod viko a necim to asi napatlat:) To as nebude prace na ulici .)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

to vypadá na nějaký studený spoj, dost často se projevujou v zimě, akorát tobě už to došlo do stadia, kdy už je to natolik zničené, že se to projeví i v teple. Kouknul bych na konektory, svazek a na ty kostry...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
shotik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 20 led 2010, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od shotik »

no tak to jdu hledat schema kde tohle vsechno na ATD je :)) koukal sem ze kabelovy svazky jdou z boku motoru do hlavy snad k tem vstrikum . ale kde je kostra vim prd. shodit viko problem nejspis nebude
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Není problém těsnění zase zpátky nahodit. Je dělaný pěkně, jen vytáhnout z toho deklu, vytřít do sucha a dát zpět. Nejspíš mu nic nebude...
Oct asv 2000, DieselPower
shotik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 20 led 2010, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od shotik »

napadlo me nemuzou jeste ten start na tri delat i zhavicky? ale ty by nemely vliv na dalsi chod motoru asi ze? protoze dneska jsem nastartoval v -1 na cvrnk po zhaveni cca 1-2 vteriny. a motor bezel dobreale po cca 5-10 vterinach zacal jit zase na tri a skytat. pomohlo az tak cca 7 nastartovani .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“