Fiat Ducato 2.3 JTD, 81Kw, 2004, nejede

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Anativ
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 dub 2010, 07:11
Odpovědi: 0

Fiat Ducato 2.3 JTD, 81Kw, 2004, nejede

Příspěvek od Anativ »

Prosim o radu. Za jizdy me najednou chcipnul motor. Ve Fiatu mi rekli, ze je potreba vymenit VT cerpadlo. Auto mam ted doma. Chystam se udelat diagnostiku. Cekam na kabel ELM 327. Diagnostika nejspise jen rekne, ze je problem s tlakem ve vysokotlakem okruhu palivoveho systemu. Mel bych nejdrive nechat promerit vtriky? Vim, ze kdyz proposti, tak to nepojede. Potom asi regulator tlaku. Nasel jsem vypadly cerveny drat, ktery odbocuje z kabelu pod horni hadici a visi dolu a konci primo u VT cerpadla viz foto. Nevim jestli by to mohl byt duvod, ze to nejede. Nepodarilo se mi najit kam patri. Obrázek
Obrázek
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Jednu vec ti poviem - od ELM nič nečakaj. Dieslové Fiaty s tým nespravíš.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Anativ
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 dub 2010, 07:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Anativ »

Jen jsem se chtel nejdrive presvedcit zdali se vzkutku jedna o to VT cerpadlo a ze mi jen Fiat nedava tu nejdrazsi variantu bez blizsi analyzy. Zustal jsem s autem viset v nemecku kousek za hranici a musel jsem do Fiatu tam a protoze neumim Nemecky, tak to situci nepomohlo. Take cena opravy by byla 2000 Euro. Protoze jsem automechanik ikdyz se tim ted nezivym, jsem schopen jiste veci udelat sam. Co by jste mi poradil v me situaci? Jinou diagnostiku? Nebo ta moc nepovi? Jaky postup by jste zvolil? Diky
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Pokiaľ sa ti jedná o diagnostiku, pozri sa sem:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=49261

ELM ako som už písal je zbytočne vyhodený peniaz.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

No vsak LEM uz komunikuje s programem na fiat alfa lancia ( fiatecuscan ) (LOL) (LOL) (LOL)
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Non1 píše:Pokiaľ sa ti jedná o diagnostiku, pozri sa sem:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=49261

ELM ako som už písal je zbytočne vyhodený peniaz.
S tym ELM to neni az tak pravda,nakolko komunikuje z FiatScanom. Ale to len OT.
Prve,co by to chcelo,je vediet,ci je nieco v pamati zavad.
Moj osobny tip je bud snimac otacek,alebo DRV ventil. Este si pozri narazovy spinac,ak si vymietol nejaku dúru.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

kecka píše:No vsak LEM uz komunikuje s programem na fiat alfa lancia ( fiatecuscan ) (LOL) (LOL) (LOL)
Fajn, lenže za KKL dáš 30€ a za ELM 200€ ;)
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Non1 píše:
kecka píše:No vsak LEM uz komunikuje s programem na fiat alfa lancia ( fiatecuscan ) (LOL) (LOL) (LOL)
Fajn, lenže za KKL dáš 30€ a za ELM 200€ ;)
No,no,no...
KKL cca 450kc a ELM cca 900kc.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

alfik píše:
Non1 píše:
kecka píše:No vsak LEM uz komunikuje s programem na fiat alfa lancia ( fiatecuscan ) (LOL) (LOL) (LOL)
Fajn, lenže za KKL dáš 30€ a za ELM 200€ ;)
No,no,no...
KKL cca 450kc a ELM cca 900kc.
Ja kupoval ELM 327 1.3 na ebay za nejakych 18,44 dolaru ( 356,60 kč ) :D :D :D

samozrejme clon ale funguje :-) :-)
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Anativ
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 dub 2010, 07:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Anativ »

Je mi celkem jedno jaky kabel koupim, hlavne aby to slo s tim programem. Mam FiatECUScan. Ktery kabel by byl na to lepsi? Nebo jde spis o kompatibilitu s RJ? Co ten konektor vi nekdo kam by to mohlo patrit?
Anativ
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 dub 2010, 07:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Anativ »

Dekuju za radu, zkusim rozchodit tu diagnostiku a podivam se na vypis zavad. Jinak proverim ten snimac otacek a DRV ventil. Diru jsem nevymetl ale proverim to
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ten konektor je tak zasraný,že těžko ještě nedávno byl v samici...Patrně je navíc...Má kompresi a při startování jde něco z výfuku?
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Aj mne trci konektor pri serve, asi je to pre vyssiu vybavu, takisto su uz nakablovane aj hmlovky ;)
Anativ
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 dub 2010, 07:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Anativ »

tak dnes mi konecne prisel kabel, tak jsem ho pripojil k RJ a pustil FiatECU Scan. Spojilo se to bez problemu. Chyby ale zadny. Chtel jsem zatocit motorem abych videl tlak v reilu ale baterka nic. Tak to musim dobit a zkusit to zitra znovu.
Anativ
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 dub 2010, 07:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Anativ »

Dnes jsem zatocil motorem a tlak 34 baru. Pozadovany tak to rika asi 350. To vypada na pumpu. Kdyby protekaly vstriky, tak by to asi nebylo tak malo. Regulator tlaku to asi taky neni, FiatEcuscan ukazuje, ze je v poradku.
Jinak se to asi poznat neda. Tak ji necham pretesnit a uvidime.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“