VIBRACE PŔI ZÁBĚRU OCTA II

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

Chlapi já už jsem na mrtvici opravdu máte zkušenost s těmi zdvihátky že to muže dělat něco takového....jenom v záběru a ve vysoké rychlosti nic?????
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Zrovnal si ostre hrany v otvore pre vstrek...? Ci si nahodou neoskalpoval nove O kruzky ked si tam ten vstrek osadzal...
CAHA 125 kW TDI CR
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

jo to kluci srovnali ja ten vstřik klidně zítra vyndám...a podívám se má nějaký vliv za jízdy když je taková hodnota???
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

moze to byt sposobene bud tym,ze tie O kruzky prepustaju tlak paliva pri vyzssich otackach a RJ sa to snazi kompenzovat pridanim davky na vstrek, alebo moze byt znizena kompresia vo valci a preto ta zvysena hodnota...nehuli to nejako za jazdy..? a co tlak oleja v hlave..?
CAHA 125 kW TDI CR
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

nehuli vubec.....zitra zkusim vyndat ten vstřik ještě jednou teda....hmmm ale tlak oleje v hlavě změřit neumím...to jsem ještě nezkoušel nikdy... :(
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když ty hadra zkusíš pomačkat, není některý měkký? asi na tom 2. válci
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

marek1977 píše:Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
Ten vstřik co jste měnili je novej, nebo starší? Stejný číslo? Zkusil bych ho zaměnit s prvním a kouknout znovu na ty dávky...
Jinak by to mohlo utíkat i na tom měděným kroužku.
Možná to do určitýho požadavku výkonu udrží a při velkej náloži ti pustí spaliny do nafty. tam bych pak viděl i tu souvislost s tou rychlostí...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

a nemuzou to delat homokinetaky??me to delalo to sami a bylo to tim
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

chosepm píše:
marek1977 píše:Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
Ten vstřik co jste měnili je novej, nebo starší? Stejný číslo? Zkusil bych ho zaměnit s prvním a kouknout znovu na ty dávky...
Jinak by to mohlo utíkat i na tom měděným kroužku.
Možná to do určitýho požadavku výkonu udrží a při velkej náloži ti pustí spaliny do nafty. tam bych pak viděl i tu souvislost s tou rychlostí...
Ten vstřik je nový.....a sedí přesně podle čísla starého i podle typu auta prostě nový BOSCH
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

prazi007 píše:a nemuzou to delat homokinetaky??me to delalo to sami a bylo to tim
klouby vyměněné všechny vnitřní i venkovní.... ;)
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zkouška na zdviži neukázala nic...?Roztočit kola např. na 3 ,zátáčet ,levou nohou brzdit a zároveň přidávat plyn....atd. A při norm. jízdě, jestli se to hlavně na velký kvalt rozskáče při přidání plynu,může to dělat i diferák...
nepropadat panice...
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

jericho-3 píše:Zkouška na zdviži neukázala nic...?Roztočit kola např. na 3 ,zátáčet ,levou nohou brzdit a zároveň přidávat plyn....atd. A při norm. jízdě, jestli se to hlavně na velký kvalt rozskáče při přidání plynu,může to dělat i diferák...
nad tím taky přemýšlím,ale on ten diferák aspoň co jsem tu měl auta vždy hučel nebo se ozývaly nějaké zvuky a ne že by jen vibroval...mate mě pořád ten vstřikovač dám ho ven a mrknu na něj ještě jednou...
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

Tak chlapi nedali mi to a jezdili s tou octou a mám tady druhou na porovnání...tak adresa 13 volnoběh jak jsem psal vše 0,2.Po mírném přidání kdy auto začíná vibrovat hodnota 2 válce vzroste na 2,98 poté za cca 2 vteřiny hodnoty 1 válec 3,01 pote 3 válec 3,01 oba v pluse druhý v mínuse.čtvrtý válec vyskočí na 1,9 a zastavíse.Když jsem jel v druhé která je v pohodě hodnoty při mírném přidání max 0,8 a drží.To mám si myslím velké vodítko.Nejezdil jsem při mírném plynu abych to změřil do té chvíle aby to ukázalo měřenou hodnotu.když rychle přidám na cca 3500 otáček tak mi to vlastně přestane měřit takže jsem trochu blbec že jsem to takhle nezkusil hned.Takže si myslím že Ř.J. o tom cukání ví a snaží se ho vyrovnat tím že to dává do maxima.......jdu na to kouknout a pak napíšu.Jinak dík všem moc za rady zatím.... ;)
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
marek1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 úno 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od marek1977 »

Tak chlapi zítra budu mít dole vačku a uvidím to jsem zvědav nemohl jsem dřív tak napíšu mějte se
PASSAT 96KW nejlepší vůz!!!!!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“