Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
moze to byt sposobene bud tym,ze tie O kruzky prepustaju tlak paliva pri vyzssich otackach a RJ sa to snazi kompenzovat pridanim davky na vstrek, alebo moze byt znizena kompresia vo valci a preto ta zvysena hodnota...nehuli to nejako za jazdy..? a co tlak oleja v hlave..?
marek1977 píše:Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
Ten vstřik co jste měnili je novej, nebo starší? Stejný číslo? Zkusil bych ho zaměnit s prvním a kouknout znovu na ty dávky...
Jinak by to mohlo utíkat i na tom měděným kroužku.
Možná to do určitýho požadavku výkonu udrží a při velkej náloži ti pustí spaliny do nafty. tam bych pak viděl i tu souvislost s tou rychlostí...
marek1977 píše:Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
Ten vstřik co jste měnili je novej, nebo starší? Stejný číslo? Zkusil bych ho zaměnit s prvním a kouknout znovu na ty dávky...
Jinak by to mohlo utíkat i na tom měděným kroužku.
Možná to do určitýho požadavku výkonu udrží a při velkej náloži ti pustí spaliny do nafty. tam bych pak viděl i tu souvislost s tou rychlostí...
Ten vstřik je nový.....a sedí přesně podle čísla starého i podle typu auta prostě nový BOSCH
Zkouška na zdviži neukázala nic...?Roztočit kola např. na 3 ,zátáčet ,levou nohou brzdit a zároveň přidávat plyn....atd. A při norm. jízdě, jestli se to hlavně na velký kvalt rozskáče při přidání plynu,může to dělat i diferák...
jericho-3 píše:Zkouška na zdviži neukázala nic...?Roztočit kola např. na 3 ,zátáčet ,levou nohou brzdit a zároveň přidávat plyn....atd. A při norm. jízdě, jestli se to hlavně na velký kvalt rozskáče při přidání plynu,může to dělat i diferák...
nad tím taky přemýšlím,ale on ten diferák aspoň co jsem tu měl auta vždy hučel nebo se ozývaly nějaké zvuky a ne že by jen vibroval...mate mě pořád ten vstřikovač dám ho ven a mrknu na něj ještě jednou...
Tak chlapi nedali mi to a jezdili s tou octou a mám tady druhou na porovnání...tak adresa 13 volnoběh jak jsem psal vše 0,2.Po mírném přidání kdy auto začíná vibrovat hodnota 2 válce vzroste na 2,98 poté za cca 2 vteřiny hodnoty 1 válec 3,01 pote 3 válec 3,01 oba v pluse druhý v mínuse.čtvrtý válec vyskočí na 1,9 a zastavíse.Když jsem jel v druhé která je v pohodě hodnoty při mírném přidání max 0,8 a drží.To mám si myslím velké vodítko.Nejezdil jsem při mírném plynu abych to změřil do té chvíle aby to ukázalo měřenou hodnotu.když rychle přidám na cca 3500 otáček tak mi to vlastně přestane měřit takže jsem trochu blbec že jsem to takhle nezkusil hned.Takže si myslím že Ř.J. o tom cukání ví a snaží se ho vyrovnat tím že to dává do maxima.......jdu na to kouknout a pak napíšu.Jinak dík všem moc za rady zatím....