šok s diskami

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Dříve jsem měl na renaultu taky takové nějaké podobné disky, s napisem Magic by Ronell bo tak nějak. Každý rok jsem je nechával rovnat, měl jsem na nich profil 60. Na jaře jsem je nechal srovnat, na podzim byly na závaží 200 až 300g. Od těch dob mi závaží 150 g celkem připadá jako normál. :) Jak někdo výše psal byly měkké, jak teplá čokoláda. Když jsem pak koupil jiné, zjistil jsem, že ta část disku, která je proti dezénu gumy byla tady na těch šitech o půlku slabší než u jiných alu kol. :(
Od těch dob si vážím originálních alu disků, sice žádna hitparáda, ale alespoň jsou tvrdé.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Já si koupil DEZENT, dal tam 225/45 r17 a po roce už jsem měl vnitřní strany taky hrbolatý. Ale alespoň vim čim to je "ŘSD - MUSÍME TO OPRAVIT"
Frézování silnic do různejch patvarů a to že to je na MPV tomu taky nepřidá.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Aby som to opísal ešte raz a presnejšie, čo sa týky tých mojích diskov. Disky mali zdeformovanu vnútornú stranu ,boli zahnuté na jednom mieste. Má to vplyv na koleso, resp. rotáciu kolesa resp hadzanie kolesa?
To ,že má disk prihnutú vnútornu stranu znamená ,že je ohnutý iba ten ráfik alebo celé koleso je v tvare vajíčka?
Dakujem :)
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Nejlépe to asi posoudí ten kdo to nazouval a vyvažoval, ten ti řekne jaké to bude.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

no většinou je uhnutý jen ten vnitřní ráfek!!! Aby to bylo hnutý na paprskách tak to už musí bejt fakt prda, bouračka atd,
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Gull
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 06 čer 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Gull »

chosepm píše:Já si koupil DEZENT, dal tam 225/45 r17 a po roce už jsem měl vnitřní strany taky hrbolatý. Ale alespoň vim čim to je "ŘSD - MUSÍME TO OPRAVIT"
Frézování silnic do různejch patvarů a to že to je na MPV tomu taky nepřidá.
Tak já měl taky DEZENT D 225/45 R17, kupoval jsem je nový, a přesně to samé - po jedné sezoně mi vibroval volant, tak jsem je dal převážit. Výsledek - pěkně zvlněný vnitřní strany kol. měkej matroš asi, DEZENT už mi nesmí na auto :x
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Jak píše Dury.Je to potřeba vidět.Jinak teď necháváme rovnat zhruba co druhý den kola.Je to hrozné,ale můžu řict,že z 99% jsou to Dezenty,RSW a jiné levné šunty.1% jsou origo disky.
Miki40
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 23 črc 2009, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Miki40 »

milansilvia píše:Aby som to opísal ešte raz a presnejšie, čo sa týky tých mojích diskov. Disky mali zdeformovanu vnútornú stranu ,boli zahnuté na jednom mieste. Má to vplyv na koleso, resp. rotáciu kolesa resp hadzanie kolesa?
To ,že má disk prihnutú vnútornu stranu znamená ,že je ohnutý iba ten ráfik alebo celé koleso je v tvare vajíčka?
Dakujem :)

Tak jsem si precetl cele tema jeste jednou, ale zatim jsi stale nenapsal jaka znacka disku to vlastne byla, aby jsme vedeli co nemame kupovat. :?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

dezent, aez, alessio a ine sracky su disky z blata a nevydrzia nic.
kvalitne elektrony su drahe, s tym sa treba zmierit
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

cosby píše:Jsem majitele pneuservisu,takže snad můžu korektně odpovedět.Jsou disky křivé nebo se jen prostě dovyvažovalo.Vyvažuji skoro denně,no teď né,mám operované koleno a by jste se divili.30-40 vcelku nic není.Někdy na nové-značkové kola dáváme China gumy a závaží okolo 100g je vcelku normal.Jak píšu,do 30 g je to v poho,i 40.
nemusi to delat jen cina gumy.setkal jsem se i se spatnyma znackovyma.
30g nebo 40 g bych vubec neresil.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Kolikrát jsem zažil, že nová guma na rávku chtěla 30g, po chvilce zkoušení a protáčení na rávku už nebylo tolik potřeba, šlo jen o to najít to správné místo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a jak víš že není nevyvážená guma?
dám nové alu, samotné 0g
obuju a vždy to hodí min 10g a u neznačkových gum i 30g u novích ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

dury2 píše:Kolikrát jsem zažil, že nová guma na rávku chtěla 30g, po chvilce zkoušení a protáčení na rávku už nebylo tolik potřeba, šlo jen o to najít to správné místo.
To je jasny, ale s tím se v pneuservisu nikdo zdržovat nebude. Pokud chceš něco pořádně, tak si to musíš udělat sám.

Kola beru jedině Ronal a u průměrů do 16" s tím není zásadní problém, ale nad 16" už začínají kopance atd. Holt to chce brát v potaz českou silnici...
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte. Tak jedna sa o disky Dotz Imola. Sú to sračky podľa vás?
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“