

Od těch dob si vážím originálních alu disků, sice žádna hitparáda, ale alespoň jsou tvrdé.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak já měl taky DEZENT D 225/45 R17, kupoval jsem je nový, a přesně to samé - po jedné sezoně mi vibroval volant, tak jsem je dal převážit. Výsledek - pěkně zvlněný vnitřní strany kol. měkej matroš asi, DEZENT už mi nesmí na autochosepm píše:Já si koupil DEZENT, dal tam 225/45 r17 a po roce už jsem měl vnitřní strany taky hrbolatý. Ale alespoň vim čim to je "ŘSD - MUSÍME TO OPRAVIT"
Frézování silnic do různejch patvarů a to že to je na MPV tomu taky nepřidá.
milansilvia píše:Aby som to opísal ešte raz a presnejšie, čo sa týky tých mojích diskov. Disky mali zdeformovanu vnútornú stranu ,boli zahnuté na jednom mieste. Má to vplyv na koleso, resp. rotáciu kolesa resp hadzanie kolesa?
To ,že má disk prihnutú vnútornu stranu znamená ,že je ohnutý iba ten ráfik alebo celé koleso je v tvare vajíčka?
Dakujem
nemusi to delat jen cina gumy.setkal jsem se i se spatnyma znackovyma.cosby píše:Jsem majitele pneuservisu,takže snad můžu korektně odpovedět.Jsou disky křivé nebo se jen prostě dovyvažovalo.Vyvažuji skoro denně,no teď né,mám operované koleno a by jste se divili.30-40 vcelku nic není.Někdy na nové-značkové kola dáváme China gumy a závaží okolo 100g je vcelku normal.Jak píšu,do 30 g je to v poho,i 40.
To je jasny, ale s tím se v pneuservisu nikdo zdržovat nebude. Pokud chceš něco pořádně, tak si to musíš udělat sám.dury2 píše:Kolikrát jsem zažil, že nová guma na rávku chtěla 30g, po chvilce zkoušení a protáčení na rávku už nebylo tolik potřeba, šlo jen o to najít to správné místo.